DomůFórumDiskuze stížnostíÚřad pro hazardní hry v Anjouanu

Úřad pro hazardní hry v Anjouanu

728 zobrazení 3 odpovědi |
před 3 týdny
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny

Ahoj všichni,


Téměř před měsícem jsem podal stížnost u úřadu pro hazardní hry v Anjouanu. Neobdržel jsem od nich žádný potvrzující e-mail.


Kasinu dávají až 30 dní na odpověď.


Takže, víte, co mám dělat, když do 30 dnů neobdržím žádný e-mail? Musím znovu vyplnit formulář pro stížnost, nebo jak je kontaktovat a zeptat se na můj případ?

Automaticky přeloženo:
pangkh111
před 2 týdny

Ahoj,

Zdá se mi, že jste očekával, že Anjouan bude aktivně řešit spory hráčů a nakonec se bude snažit podat stížnost na jejich postupy. Víte, že Anjouan není známý aktivním vyšetřováním případů hráčů. Takže předpokládám, že neexistuje žádná oficiální cesta, jak to obejít. 🙁

Pokud jste neobdrželi odpověď, odpovězte prosím na jejich poslední e-mail. Na druhou stranu, pokud vám bylo řečeno, že kasino má 30 dní, zdá se mi to jako skvělý začátek.

Podle mého názoru se snažte nestresovat nejistou budoucností.

Mohl byste prosím vysvětlit povahu stížnosti?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Zdá se mi, že jste očekával, že Anjouan bude aktivně řešit spory hráčů a nakonec se bude snažit podat stížnost na jejich postupy. Víte, že Anjouan není známý aktivním vyšetřováním případů hráčů. Takže předpokládám, že neexistuje žádná oficiální cesta, jak to obejít. 🙁

Pokud jste neobdrželi odpověď, odpovězte prosím na jejich poslední e-mail. Na druhou stranu, pokud vám bylo řečeno, že kasino má 30 dní, zdá se mi to jako skvělý začátek.

Podle mého názoru se snažte nestresovat nejistou budoucností.

Mohl byste prosím vysvětlit povahu stížnosti?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ne, nikdo mi neřekl o 30 dnech. Je to jen informace z webových stránek Anjouan.

Problém je, že neznám jejich poslední e-mail, protože mi nikdy nic neposlali.


Bethog mě podvedl o 500 tisíc ( https://casinoguru-en.com/complaints/bethog-casino-player-s-account-has-been-closed--and ), takže se snažím dostat zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
pangkh111
před 2 týdny

No, teď už to chápu. Bohužel, přesně tohle bylo zmíněno dříve.

Anojuan zřídka řeší problémy hráčů a bohužel to nezměníte. Požádejte ChatGPT o posouzení sporů jejich hráčů. V tomto ohledu licence nemá velkou hodnotu.

Pokud kasino neposkytne důkazy, doporučujeme kontaktovat licenční úřad, což je jediný oficiální způsob; to však nezaručuje odpověď. Je to jen další krok, který můžete podniknout.

Je mi to opravdu líto. 🙁

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.