Ahoj.
Jde o vaši stížnost na Lucky Days, že?
Víte, krátce jsem to prošel a mám obavy, protože jste ve skutečnosti porušil pravidla tím, že jste umožnil ostatním - 3. stranám poslat peníze na váš účet. To je přísně zakázáno 🙁.
Chápu vaše obavy, ale při hraní v kasinu je vždy nutné mít na paměti základní pravidla, aby k takové události nedošlo.
Přeji vám štěstí s reklamací, ale řekl bych, že chybu jste udělali především vy a kasino není povinno „ukazovat slitování".
Omlouvám se. Počkejme si, jak se stížnost dále vyvine. 🙏🤞🤞
Hello there.
This is about your complaint against Lucky Days, right?
You know, I went through it briefly and I'm worried because you actually breached the rules by allowing others - 3rd parties to send the money to your account. This is strictly forbidden 🙁.
I understand your concern, but keeping let's say basic rules in mind is always necessary while playing in the casino, to prevent such an event.
I wish you luck with the complaint, but I would say you made the mistake in the first place, and the casino is not obliged to "show mercy".
I'm sorry. Let's wait for the complaint to develop further. 🙏🤞🤞
Nemyslím si, že tam podmínky uvádějí, že mohou zabavit vaše výhry. Mohou si vyžádat další dokumentaci, to je to, co shromažďuji. Mohu vás obtěžovat za váš názor?
dík
I don’t think there terms and conditions state they can confiscate your winnings. They can request further documentation is what I am gathering. Can I trouble you for your opinion?
Thanks
No, mohou požádat o další ověření, dokud nebudou spokojeni. Co když nebudou plně spokojeni? Jde o to, už to nedělejte, mnoho kasin by o alternativách ani neuvažovalo. Věřte mi – je to zbytečné riziko.
Neváhejte a přihlaste se k získání kvalitně zpracovaného průvodce zaměřeného na AML a ověřování: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Well, they may ask for further verification untill they are satisfied. What if they are not fully satisfied? The point is, do not do that again, many casinos would not even think about alternatives. Believe me - this is an unnecessary risk.
Feel free to enroll for a well-made guide focused on the AML and verification: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.