FórumDiskuze stížnostíÚčet zablokován kvůli chybě operátora

Účet zablokován kvůli chybě operátora

před 7 měsíci od luisframaro
|
1518 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Zdravím vás, rád bych dostal pomoc od jednoho z guruů, pokud je to možné.


Nikdy jsem neměl problémy s 1xbet, nemám více účtů ani nedělám nic divného, ve skutečnosti víc prohrávám než vyhrávám hahaha. Můj problém je následující, vsadil jsem na kombinaci dvou fotbalových zápasů, které jsem vyhrál, rozhodl jsem se vybrat své peníze (udělal jsem to poprvé) a nebylo to možné, protože mi chyběla některá povinná pole vyplňte, mluvil jsem s operátorem a vyplňte tyto údaje, zatím vše v pořádku. Potřebuji uvést pouze NIF (daňové identifikační číslo), protože toto je pro Španělsko a já jsem Venezuelan. Mluvil jsem s jinou operátorkou a ta řekla, že můj případ předá finančnímu oddělení, vše je v pořádku.


Problém nastává, když používám APP zákaznickou podporu a v textovém chatu jsou nějaké možnosti a je tam jedna, která říká něco jako "Nemohu to ovládat, chci teď všechno ukončit" A ve své nevině jsem si pomyslel byl to odkaz na článek a přišlo mi zajímavé si ho přečíst, abych zabil čas a trochu víc se informoval. Ale byla to možnost pro operátorku a toto (Bez jakéhokoli potvrzení nebo zprostředkujících slov s lidským zacházením) Řekla jen "Okamžik prosím" a zablokovala můj účet, než byl zablokován, řekl jsem jí něco jako "To není nutné, nemám 't have No problem, byl to jen zmatek v domnění, že je to informační odkaz" Ale už mi neodpověděla a prostě zablokovala účet, chci věřit, že je to bot.


Mám na účtu dobře vydělané peníze, které bych chtěl vybrat, protože je mám, nikdy jsem neměl problém s 1xbet, neporušil jsem žádná pravidla ani nic podobného, zavinil to ten operátor/bot, který ani jsem si nepřečetl moji zprávu, chtěl bych pomoci s odblokováním mého účtu, protože je to nefér a nepřijatelné, navíc jsou tam moje peníze a neporušil jsem ŽÁDNÁ pravidla.


Již jsem odeslal 2 emaily block@1xbet-team.com ale nedostal jsem odpověď ani nevím přibližný čas, ocenil bych jakoukoliv pomoc, předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
luisframaro
před 7 měsíci

Ahoj!

Řekl bych, že i když bude váš účet zablokován způsobem, který jste popsal, kasino musí podniknout všechny nezbytné kroky k vyplacení všech peněz, které na vašem účtu zbyly a byly vybrány v souladu s pravidly.

Proto považuji za docela zvláštní, že nedošlo k žádné předchozí dohodě.

Mohu prosím vědět, od kdy je váš účet tak nešťastně zablokován?

Snažím se zjistit, kolik času uplynulo, abych odhadl, zda je čas se vážně znepokojovat. Skutečnost, že nemáte jasnou odpověď, není ve skutečnosti příliš uklidňující.

Dejte nám tedy prosím vědět, jak to u vás pokračuje.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ahoj Radko! Opravdu si vážím vašeho zájmu a pomoci, stalo se to včera. Již jsem odeslal 2 e-maily se svými údaji, abych proces urychlil, ale stále nemám žádnou odpověď. Operátor mi do telefonu řekl, že to může trvat „pár dní", ale stále mi to připadá velmi nespravedlivé, protože můj účet byl tímto robotem zablokován. /operátor aniž bych to potvrdil, nikdy jsem neporušil žádná pravidla.


Velmi by mi pomohlo, kdybyste mi s tímto problémem pomohli, protože s těmito penězi počítám a jsem velmi ve stresu, předem děkuji!

Automaticky přeloženo:
luisframaro
před 7 měsíci

Obdrželi jste náhodou nějaký e-mail od podpory kasin s vysvětlením zablokování vašeho účtu? Určitě by bylo dobré vědět, co se děje. Někdy je potřeba nějaká dodatečná kontrola, jak mohu říci ze své zkušenosti, ale od kasina je vždy moudré hráče nějakým způsobem upozornit na zablokování účtu.

Doporučil bych vám podat stížnost zde s naším týmem, ale oni mohou zasáhnout až po 14denní lhůtě, kterou kasinům obvykle dáváme k provedení platby. Zatím tedy není moc co dělat, jen čekat na případné nové informace z kasina. Dejte nám prosím vědět o jakékoli aktualizaci týkající se této záležitosti a snažte se zachovat klid, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Zdravím Romi! Děkuji za odpověď, problém momentálně není v platbě (určitě to budu muset brzy vyřešit), problém je teď v tom, že můj účet byl zablokován neoprávněně a bez jakéhokoli potvrzení od robota/operátora. Opakuji, nikdy jsem neporušil žádná pravidla a jsem uživatel, který aplikaci používal pravidelně bez problémů, jediné nedorozumění bylo, že jsem kliknul na odkaz, který říkal "chci vše ukončit, tohle nemůžu ovládat" Přemýšlení byl odkaz na užitečný článek a bylo pro mě zajímavé číst, ale nemám žádný typ problému. Stejně tak jsem v chatu s operátorem řekl, že to byla chyba, že nebylo nutné provádět žádnou akci, přesto tento „operátor" nepožadoval žádné potvrzení ani mi nenabídl pomoc s výběrem mých peněz před zablokováním Mysli to prostě udělal a tohle bylo ve velmi špatném vkusu, je to špatně. Nyní mám na svém účtu uvězněnou značnou částku peněz, která byla zablokována bez žádosti o potvrzení a bez porušení jakýchkoli pravidel.


Můj dotaz je následující, s vědomím, že se jednalo o chybu operátora nebo 1xbet, musím stále čekat 14 dní, než odemknou můj účet, který byl nespravedlivě zablokován? Uplynuly téměř 2 dny a neodpověděli na žádný e-mail ze svého odblokovacího e-mailu. Předem děkuji a hezký den.


Abych uvedl více kontextu, e-mail, který mi řekli, byl block@1xbet-team.com ale stále nemám žádný typ odpovědi, kdy by to mělo být něco, co vyřešili okamžitě, častý uživatel, který neporušil žádná pravidla, by neměl tyto nepříjemné situace procházet.

Automaticky přeloženo:
luisframaro
před 7 měsíci

Připadá mi to jako nějaký druh nástroje pro zodpovědné hraní, nemám pravdu? Pokud ano, chápu, že kasinu trvá tak dlouho „vyšetřování", jak bych to mohl nazvat. Představte si případ, kdy nějaký hráč s hazardními problémy použije tento nástroj a pak se náhle rozhodne změnit názor, protože opravdu potřebuje hrát. Chápeš můj význam tady? V takových případech se kasino musí ujistit, že je v pořádku znovu otevřít účet.

Doufám, že váš problém bude brzy vyřešen a budu čekat na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobré ráno Romi! Zdá se mi divné, že už je to třetí den a nemám ani odpověď, že dostali můj e-mail, a stejně tak, pokud mě chtějí "chránit", měli by mi alespoň vrátit peníze, než mě zablokují ze svého plošina. Chápu, co máte na mysli, ale měli by být stejně rychlí při řešení problémů svých zákazníků jako při blokování účtů, velmi se bojím o své peníze.

Automaticky přeloženo:
luisframaro
před 7 měsíci

Dobré ráno i tobě. Opravdu chápu váš názor, ale bohužel vám nemohu nijak pomoci. Zkoušeli jste je kontaktovat, zeptat se, jak dlouho to asi bude trvat?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky