Dobrý den a jak Vám můžeme případně pomoci - co se stalo?
Hello and how can we possibly help you - what has happened?
Dobrý den, vyhrál jsem malou částku na ověření účtu Odeslal jsem dokument a po 2 dnech jsem se nemohl přihlásit
Hello I won a small amount to authenticate my account I sent the document and after 2 days I could not log in
Hello nyertem egy kis összeget hitelesíteni akartam a számlám elküldtem a dokumentumot és 2 nap múlva nem tudtam belépni
Chápu, dostali jste nějaký e-mail nebo informace z chatu, že během procesu ověření bude váš účet zablokován? Občas se to stane.
Ve kterém kasinu jste prosím vyhráli? Máte nyní k dispozici nějakou podporu?
I see, have you received any email or chat info that during the verification process your account will be blocked? It happens sometimes.
In which casino did you win, please? Is any support available to you now?
Neobdržel jsem upozornění na zámek! Hrál jsem na straně Vulkan Vegas
Nehrály se žádné bonusové hry
I didn't receive a lock notification! I played on the Vulkan Vegas side
There were no bonus games all played out
Nem kaptam értesitést a zárolásról! Vulkan Vegas oldalon játszottam
Nem volt bónusz játék minden ki volt játszva
Mohou jim nějak pomoci nebo se s nimi spojit
They can somehow help or connect with them
Tudnak valahogy segíteni vagy kapcsolatba lépni velük
Dobrý den, podali jste 2 stížnosti, sporné částky jsou stejné, jen v jiné měně. Je to v pořádku, prosím? 🙂
Hello you submitted 2 complaints, disputed amounts are the same just in a different currency. Is it ok, please? 🙂
Dobrý den, ano ne Udělal jsem 2 stížnosti, protože jsem uvedl měnu ft správnou
Hello yes no I made 2 complaints because I checked in the currency ft the correct one
Hello igen nem 2 panaszt nyújtottam mert bem figyeltem a pénznemet ft a helyes
Mohl jsem je kontaktovat v noci, protože můj profil byl zablokován, protože si mysleli, že jsem se přihlásil z Kanady.
I was able to contact them at night because my profile was blocked because they thought I had logged in from Canada.
Éjszaka sikerült kapcsolatba lépni velük azért zárolták a profilom mert azt hitték hogy canadábol jelentkeztem be vpn gyanúa voltam azt mondák délután érdeklődjek a profilom miatt
Možná jste použili nějakou aplikaci VPN? A co jste se od nich naučili?
Oh, have you used any VPN app, maybe? And what have you learned from them?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.