Myslel jsem, že bych všechny varoval (také si zde budu stěžovat).
Měl účet tonybet od roku 2022. Žádný problém, plně ověřeno, více vkladů a výběrů. Před několika měsíci jsem kvůli problémům přestal hrát hazardní hry. Také opustili zemi, kde získali licenci. Nemůžu hrát tam, kde jsem teď.
Uvědomil jsem si, že mám na účtu 260, což byl myslím vklad 200 a drobné výhry ze sportovní sázky. Požádal jsem o výběr a pak řekli, že musím poslat pdf se svou adresou. Zdůraznil jsem, že jsem byl plně ověřen po dobu dvou let a již nežiji v zemi, takže potřebuji vrátit peníze a účet uzavřít.
Pak se zdálo, že si libovali v tom, že mi zavírali účet a kradli nejen moje 60 eurové výhry, ale i můj 200 eurový vklad!!!!
Byl jsem upozorněn, že je to v rozporu se spotřebitelským právem EU a někteří lidé online mi poslali důkazy o tom, že vracejí peníze hráčům za podobných okolností, takže jsem možná někoho dostal na jejich špatný den nebo jeho diskriminaci?
V příloze je e-mail, který mi poslali nejméně 5krát. V pondělí budu kontaktovat svého právního zástupce a jeho ADR.
Chtěli jste varovat lidi a zjistit, jestli to už někdo neměl?
Abych byl upřímný, emocionálně mě to ovlivnilo, takže budu hledat náhradu.
V příloze je termín, na který stále odkazují. Nejste si jisti, jak se to týká mě? Také tam není uvedeno, že mohou ukrást zálohu, také jsem v jejich Ts a Cs nenašel nic, co by nahradilo spotřebitelské právo EU nebo kde jsem s tím souhlasil?
Thought I would warn everyone (also will do a complaint here).
Had a tonybet account since 2022. No issue, fully verified, multiple deposits and withdrawals. Stopped gambling months ago due to some issues. Also have left country where they were licensed. Can't gamble where I am now.
Realised I had 260 in the account, which was a 200 deposit and small winnings from a sports bet I think. I requested teh withdrawal and then they said I needed to send in a pdf of my address. I pointed out I was fully verified for two years and no longer lived in the country so needed the money returned and account closed.
They then seemed to revel in the fact they were closing my account and stealing not only my 60 euro winnings but also my 200 euro deposit!!!!
Ive been advised this is against EU consumer law and some people online have sent me evidence of them returning money to players in similair circumentsances, so maybe I got someone on their bad day or its discrimination?
Attached is the email they have sent to me no short of 5 times. WIll be contacting my solicitor monday and their ADR.
Wanted to warn people and see if anyone had this before?
Has affected me emotionally to be honest so will be looking for compensation.
Attached is the term they keep referencing. Not sure how this applies to me? It also does not say they can steal a deposit, I also can't find anything in their Ts and Cs that superseeds EU consumer law or where I agreed to this?