FórumDiskuze stížnostíTomuto e-mailu nemůžu uvěřit. Mirax oddaluje stažení.

Tomuto e-mailu nemůžu uvěřit. Mirax oddaluje stažení.

před rokem od taysh
|
1877 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Vyhrál jsem v kasinu Mirax. Umožňují týdenní limity ve výši 16 000,00 NZ dolarů. Jelikož jsem měl výběr již minulý týden, vložil jsem dvě žádosti o výběr ve výši 6000 USD a 5000,00 USD. To byla středa minulý týden. Poté jsem byl požádán, abych počkal, dokud poskytovatel (pragmatický) ověří výhru. Během čekání jsem hrál a prohrál 10 000 $, takže jsem si nastavil limit na svůj účet, abych mohl hrát pouze 100 $ za den - abych nepřišel o zbytek.


Tak jsem dnes konečně dostal jednu výplatu. Předpokládám, že výhra byla ověřena. Navzdory tomu, že k výběrům došlo jen několik sekund po sobě, jsem druhý výběr neobdržel. Nyní mezi nimi uplynuly více než 3 hodiny.


Protože proces ověření poskytovatele trval tak dlouho, požádal jsem také, aby byl týdenní limit převzat od okamžiku žádosti a nikoli zpracován při této příležitosti, abych mohl vybrat další týdenní limit ve výši 16 000,00 USD.


Toto je kopie e-mailu, který jsem obdržel.


Hej, Shelley!


Lily je tu, aby vám dnes pomohla :)


Vážení, již jsme kontaktovali finanční tým ohledně vaší žádosti o výběr a oni by mohli zpracovat

Výběr 6000 NZD, gratulujeme!💪


Mezitím jsme vaši žádost přeposlali, ale mohu, že je na vašem účtu nastaven sázkový limit (100 NZD). Proto vás laskavě žádáme, abyste jej sundali, abychom mohli vaši žádost zvážit.


Doufám ve vaše pochopení a opatrujte se!🤗


Jsem ohromen. Co mají moje limity společného s výběry??? To mě opravdu nutí si myslet, že záměrně zdržují, abych si přehrál své výhry. Jsem z toho opravdu znechucený. Teď by mě zajímalo, jestli vůbec dostanu svůj druhý výběr tento týden, nebo jestli udělají maximum, aby to nezaplatili.


Měl někdo další problémy s tímto kasinem? Mám podat stížnost nebo tomu dát pár dní, abych zjistil, zda zpracují ostatní výběry?


Vaše myšlenky jsou velmi ceněny.



Automaticky přeloženo:
taysh
před rokem

Ahoj.

Přečetl jsem odpověď kasina dvakrát a jsem přesvědčen, že tato část nesouvisí s výběrem:

"Mezitím jsme přeposlali vaši žádost, ale mohu, že je na vašem účtu nastaven sázkový limit (100 NZD). Proto vás laskavě žádáme, abyste jej stáhli, abychom mohli vaši žádost zvážit."

Protože to by nedávalo žádný smysl , alespoň dokud nebude poskytnuto další vysvětlení!

Chcete se znovu zeptat podpory nebo operátora živého chatu? Musím přiznat, že jsem mohl využít náhled kasina na toto téma... Není divu, že se cítíte ohromeni.


Dejte mi prosím vědět, co jste zjistili.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu neodpověděli na můj e-mail a uvedli, že to považuji za nevhodné. Vtipné je, že jsem od jiného VIP kontaktu dostal podobný e-mail (o tom, že by mi chtěl pomoci sejmout limit, kdybych na to měl chuť). Zdá se, že prostě nemají rádi, když lidé vyhrávají ve velkém a dávají limity, takže není šance, že to přehrají. Mají týdenní limit výběru. Dokážu si jen představit, že plánují, že lidé zaplatí své výhry zpět, než budou moci provést výběr. Zatím provedli dvě (ze čtyř) výplat, ale najednou chtějí další ověřovací dokumenty (i když jsem vše poslal a zatím jsem byl ověřen). Zdá se, že opravdu zdržují a doufají, že o své výhry přijdete. Tento jejich postoj mě opravdu nepřekvapil.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo a teď najednou musí znovu ověřit "velkou výhru". Mějte na paměti, že to bylo provedeno v prvním týdnu výběrů. Tyto zdržovací taktiky mě nutí myslet si, že nemají prostředky na provoz kasina. Pokud jde o recenzi rychlých výplat - toto absolutně NENÍ moje zkušenost.

Automaticky přeloženo:
taysh
před rokem

Ahoj. Je škoda, že vám kasino neodpovědělo, protože by bylo velmi užitečné, kdyby vyjádřili svůj postoj.

Pokud jde o vaše výběry, může být úlevné vědět, že už máte 2. Doufám, že další dva budou vyplaceny stejně úspěšně.

Pokud jde o dodatečné ověření a dokumenty, i když je to samozřejmě nepříjemné, navrhoval bych spolupráci s kasinem, aby byl tento proces co nejdříve za námi.

Pokud jde o prodloužení výběru, řekl bych, že by bylo dobré zůstat trpělivý a rozhodně nehazardovat s penězi, jinak byste nakonec udělali přesně to, co jste napsali, a nakonec o ně nepřijdete.

Každopádně mě mrzí vaše zkušenost a doufám, že vše nakonec dobře dopadne.

Mohli byste nás informovat o tom, jak probíhalo dodatečné ověření a zda jste dostali zaplaceno za své další 2 výběry?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky