Vyhrál jsem v kasinu Mirax. Umožňují týdenní limity ve výši 16 000,00 NZ dolarů. Jelikož jsem měl výběr již minulý týden, vložil jsem dvě žádosti o výběr ve výši 6000 USD a 5000,00 USD. To byla středa minulý týden. Poté jsem byl požádán, abych počkal, dokud poskytovatel (pragmatický) ověří výhru. Během čekání jsem hrál a prohrál 10 000 $, takže jsem si nastavil limit na svůj účet, abych mohl hrát pouze 100 $ za den - abych nepřišel o zbytek.
Tak jsem dnes konečně dostal jednu výplatu. Předpokládám, že výhra byla ověřena. Navzdory tomu, že k výběrům došlo jen několik sekund po sobě, jsem druhý výběr neobdržel. Nyní mezi nimi uplynuly více než 3 hodiny.
Protože proces ověření poskytovatele trval tak dlouho, požádal jsem také, aby byl týdenní limit převzat od okamžiku žádosti a nikoli zpracován při této příležitosti, abych mohl vybrat další týdenní limit ve výši 16 000,00 USD.
Toto je kopie e-mailu, který jsem obdržel.
Hej, Shelley!
Lily je tu, aby vám dnes pomohla :)
Vážení, již jsme kontaktovali finanční tým ohledně vaší žádosti o výběr a oni by mohli zpracovat
Výběr 6000 NZD, gratulujeme!💪
Mezitím jsme vaši žádost přeposlali, ale mohu, že je na vašem účtu nastaven sázkový limit (100 NZD). Proto vás laskavě žádáme, abyste jej sundali, abychom mohli vaši žádost zvážit.
Doufám ve vaše pochopení a opatrujte se!🤗
Jsem ohromen. Co mají moje limity společného s výběry??? To mě opravdu nutí si myslet, že záměrně zdržují, abych si přehrál své výhry. Jsem z toho opravdu znechucený. Teď by mě zajímalo, jestli vůbec dostanu svůj druhý výběr tento týden, nebo jestli udělají maximum, aby to nezaplatili.
Měl někdo další problémy s tímto kasinem? Mám podat stížnost nebo tomu dát pár dní, abych zjistil, zda zpracují ostatní výběry?
Vaše myšlenky jsou velmi ceněny.
I had a win on Mirax casino. They allow weekly limits of $16,000.00 NZ dollars. As I had already had a withdrawal last week, I put in two withdrawal requests for $6000 and $5000.00. This was Wednesday last week. I was then asked to wait while the provider (pragmatic) verified win. While waiting I played and lost $10,000 so put a limit on my account so I could only play $100 per day - so not to lose the rest.
So today I finally got one payment. I assume the win has been verified. Despite the withdrawals occurring seconds apart, I have not received the second withdrawal. It's now been over 3 hours between them.
As the process of the provider verification had taken so long, I had also requested that the weekly limit be assumed from the time of request rather than processed on this occasion, so that I might withdraw another weekly limit of $16,000.00.
This is a copy of the email I received.
Hey, Shelley!
Lily is here to provide you with assistance today:)
Dear, we have already contacted the Finance team regarding your withdrawal request and they could process the
6000 NZD cashout, congrats!💪
Meanwhile, we have forwarded your request, however, I can there's a wager limit (100 NZD) set up on your account. So we kindly ask you to take off it, so we'll be able to consider your request.
Hope for your understanding and take care!🤗
I am gobsmacked. What has my limits to do with withdrawals??? This really makes me think they are deliberately delaying so that I would play back my winnings. I am really disgusted by this. I now wonder if I will even get my second withdrawal this week or whether they will do their best to not pay it.
Has anyone else had issues with this casino? Should I lay in a complaint or give it a couple of days to see if they process the other withdrawals?
Your thoughts much appreciated.