Ahoj,
můžete to vysvětlit dále, prosím? Pokud tomu dobře rozumím, pravděpodobně jste požádali o výběr – před 3 měsíci(?) a od té doby je váš zůstatek zablokován – pokud mohu hádat, kvůli čekajícímu výběru. Jaké ceny prosím nevidíte?
Jsem si docela jistý, že to musí mít nějaký důvod, protože tři měsíce jsou daleko nad běžnou čekací dobou na stažení.
Můžete prosím zkontrolovat veškerou vaši předchozí komunikaci s kasinem (e-maily nebo jiné zprávy), abyste se ujistili, že vám nic neuniklo?
Hello,
can you explain further, please? If I understand correctly, you've probably requested the withdrawal - 3 months ago(?), and since then your balance is locked - If I may guess, because of the pending withdrawal. What prizes are you not able to see, please?
I'm quite sure there must be some reason because three months are far over the normal withdrawal waiting time.
Can you check all your previous communication with the casino (emails, or any other messages) just to make sure you have not missed anything, please?
Automaticky přeloženo: