Dobrý den, je mi líto, že máte potíže. Chápu, že je to nepříjemné, ale někdy nevyhnutelné.
Zeptám se vás, kdy byl prosím váš účet ověřen? Někdy má kasino bezpečnostní důvody a požaduje znovu ověření KYC. Také počet požadovaných dokumentů může být vysoký. Takže bych byl trpělivý a co nejvíce spolupracoval s kasinem.
Ale v tomto případě, jak můžete vidět zde - toto kasino má velmi špatnou pověst 🏴☠️ od Casino Guru. 😕 Řekl bych, že to nebyla nejlepší volba. Každopádně nás prosím informujte během příštích dnů. Děkuji
Hello, I am sorry that you having difficulties. I understand that it's annoying but sometimes unavoidable.
Let me ask you, when was your account verified please? Sometimes casino has a security reasons and requests the KYC verification again. Also the number of required documents can be high. So I would be patient and cooperate with the casino as much as possible.
But in this case as you can see here- this casino has very bad reputation 🏴☠️ by Casino Guru. 😕 I would say, this was not a best choice. Anyway, please keep us informed during next days. Thank you
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: