FórumDiskuze stížnostíStížnost nespravedlivě zamítnuta: Curacao Gaming Control Board nezpracovává stížnosti na online hry

Stížnost nespravedlivě zamítnuta: Curacao Gaming Control Board nezpracovává stížnosti na online hry

před měsícem od henkster
|
615 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Nedávno jsem podal stížnost Casino Guru ohledně problému, který jsem zažil s online kasinem s licencí na Curacao. Moje stížnost však byla zamítnuta s odůvodněním, že jsem ji již podal na Curacao Gaming Control Board (GCB).


Toto odmítnutí je založeno na nepochopení současné role a odpovědnosti GCB. Je důležité poznamenat, že v současné době GCB nepřijímá ani nevyřizuje stížnosti týkající se online herních kasin.


Několik klíčových bodů k objasnění:


  1. GCB je regulátor pro kamenná kasina v Curacau. Jejich působnost se v současné době nevztahuje na online kasina.
  2. Web GCB má sice obecný kontaktní formulář s polem pro určení provozovatele, ale ten je určen pro stížnosti na kamenná kasina, nikoli na online kasina. Odeslání stížnosti na online hraní prostřednictvím tohoto formuláře nebude mít za následek, že GCB bude problém řešit.
  3. GCB uvádí, že jejich herní předpisy jsou přeloženy z nizozemštiny do angličtiny a že v případě jakýchkoliv nesrovnalostí má přednost nizozemská verze. Tento jazykový problém může přispívat ke zmatku.
  4. Proto je politika Casino Guru odmítání stížností, které byly předloženy GCB, zavádějící a nespravedlivá, pokud jde o online kasina. GCB jednoduše nemá jurisdikci nebo procesy, které by tyto stížnosti řešily.


Casino Guru jako přední web s recenzemi kasin a zprostředkovatel nese odpovědnost za pochopení nuancí herních předpisů v různých jurisdikcích. Odmítání brát v úvahu oprávněné stížnosti z technického hlediska, když uvedený regulátor ani tyto typy stížností nezpracovává, je v rozporu se zásadami ochrany hráčů a spravedlivého řešení sporů.


Zveřejňuji to, abych zahájil diskuzi a snad přiměl Casino Guru, aby přehodnotil a vyjasnil své zásady vyřizování stížností, zejména pokud se týkají online kasin s licencí Curacao. Ostatní hráči, kteří mají podobnou zkušenost, jsou vítáni, aby se ozvali.

Automaticky přeloženo:
henkster
před měsícem

Můžu se zeptat, čeho se vaše stížnost přesně týkala?

Domnívám se, že jste od našeho týmu pro stížnosti obdrželi vysvětlení, proč vaši stížnost nemohli vyřídit. je to tak?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Vysvětlení bylo, že jsem podal stížnost regulátorovi, nicméně ve svém původním příspěvku se jasně vyjadřuji k tomu, co si o této odpovědi myslím.

Odmítnutí brát v úvahu oprávněné stížnosti z technického hlediska, když uvedený regulátor ani tyto typy stížností nezpracovává, je v rozporu se zásadami ochrany hráčů a spravedlivého řešení sporů.
Automaticky přeloženo:
henkster
před měsícem

Pokud se domníváte, že to nebyl správný způsob zamítnutí vaší stížnosti, zašlete nám prosím novou, kde můžete podrobně vysvětlit, o jaký problém se jedná.

Jsem si jistý, že se na to náš tým podívá, a pokud to bude možné, pokusí se pomoci.

Jen mějte na paměti, že stížnosti týkající se licencí kasina nevyřizujeme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Podala jsem další stížnost, ale ta byla asi zamítnuta......

Automaticky přeloženo:
henkster
před měsícem

Opravdu to tak bylo. Abych byl upřímný, opravdu nechápu, na co se snažíte stěžovat. Věříte, že dokážete objasnit současnou situaci? Myslím, že zjištění problému nám pomůže zjistit, proč lidé z Centra řešení nejsou schopni vyřídit vaši stížnost. Kromě toho, jakkoli si myslíte, že musíme vaši stížnost přijmout, můžeme tak učinit pouze v případě, že žádost splňuje naše pokyny. Jsme přece nezávislá společnost. Mým hlavním zájmem je proto pochopit problém, na který se tak usilovně snažíte stěžovat.

Pomohl byste mi s tím laskavě?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Děkuji za odpověď, i když musím říct, že mě její tón a obsah docela překvapil. Je zklamáním, že dostávám tak odmítavou odpověď, když jsem se skutečně snažil vyřešit problém a snažil jsem se vyjasnit.


Dovolte mi upřesnit: Opakovaně jsem se prostřednictvím vaší platformy pokoušel podat stížnost týkající se nekalých praktik, se kterými jsem se setkal, aby byla moje stížnost pokaždé zamítnuta bez jasného vysvětlení. Konkrétně jsem poukázal na to, že Curacao Gaming Control Board v současné době nepřijímá online stížnosti, což hráčům, jako jsem já, ponechává velmi omezené možnosti. Místo toho, abych to řešil, mi bylo řečeno, abych podal žádost znovu, což překvapivě vedlo k dalšímu zamítnutí.


Jsem si plně vědom vašich pokynů a skutečnosti, že jste nezávislá společnost. Je však skličující setkat se s takovým nedostatkem porozumění a empatie. Jako komunitní specialista bych doufal, že budete otevřenější porozumět obavám těch, kdo hledají pomoc, než zpochybňovat jejich platnost takovým povýšeným způsobem.


Pokud máte skutečný zájem o pochopení problému, rád vám poskytnu další podrobnosti. Trocha respektu a profesionality by však při podpoře konstruktivní komunikace hodně pomohla.


Tentokrát se těšíme na ohleduplnější a užitečnější odpověď.

Automaticky přeloženo:
henkster
před měsícem

Ahoj,

Dovolte mi vysvětlit jen jednu věc, která vás pravděpodobně nějak zklamala.

Ne každá stížnost je akceptována a někdy není v našich silách hráčům pomoci na základě povahy stížnosti. Když jste tedy uvedli: „Guru kasina má odpovědnost porozumět nuancím předpisů o hazardních hrách v různých jurisdikcích. Odmítnutí vzít v úvahu platné stížnosti z technického hlediska, když se specifikovaný regulátor ani nezabývá těmito typy stížností, je v rozporu se zásadami ochrany hráčů a spravedlivého řešení sporů." je třeba vysvětlit z naší strany.

Vzhledem k tomu, že nejsme právníci, existují situace, ve kterých nebudeme zasahovat. Neuvažujeme V rámci našeho kodexu spravedlivého hazardu bereme v úvahu především spravedlnost. Můžeme se tedy, i přes váš názor, svobodně rozhodnout, zda bude reklamace uznána. Když se zdá, že problém je mimo naši linii Kodexu nebo se nedá vyřešit, je přirozené zaměřit energii na stížnosti na férové hazardní hry, které můžeme skutečně řešit nebo vyřešit. Snad toto vysvětlení pomohlo. Tedy žádná neúcta; mým jediným cílem bylo vysvětlit, abyste pochopili, proč byla vaše stížnost již dvakrát zamítnuta.

Rád pomáhám ostatním, a tak jsem vaším jménem kontaktoval tým pro stížnosti, abych zjistil, jaký byl problém s vašimi požadavky. Objevil jsem následující:

Tým pro stížnosti je docela znepokojen, zda bude schopen nějak pomoci; sporná částka může také představovat problém, protože obvykle nezkoumáme věrnostní program kasina a výši bonusů, které hráč získá. Pokud tým ví, když jste jim pohrozili stížností na licenci, sebrali vám všechny odměny a bonusy (tedy i ty, které už pravděpodobně zaznamenal), což je trochu jiné než budoucí bonusy.

Proto můžete stížnost podat znovu a společnost First Response bude o okolnostech informována. Všichni se však obáváme, že nemůžeme udělat mnoho, abychom vám pomohli.

Každopádně hodně štěstí. Bylo mi potěšením tě poznat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Oceňuji váš pokus o vysvětlení, ale upřímně řečeno, vaše odpověď je spíše matoucí než užitečná.


Divný flex skočit do takového defenzivního města kolem, jen se snažím získat trochu jasnosti, jasně jsi mi dal najevo, že moje stížnost zde není vítána, takže si myslím, že tvoje zprávy „mám pravdu?"

Automaticky přeloženo:
henkster
před měsícem

No, pokud byste raději předpokládali věci, které jsem nenapsal, pochybuji, že by mělo smysl opakovat vysvětlení.

Řekl jsem, na základě toho, co mi bylo řečeno, vaše situace je mimo naši oblast pomoci. I když neznám podrobnosti, snažil jsem se přijít na to, proč byly první dva pokusy zamítnuty. Na bonusy, věrnostní body a další bonusy se díváme jinak než například na nevýherní výhry, takže je spravedlivé říci, že naši specialisté se domnívají, že vám nemohou pomoci. Prozatím ale mohou stížnost alespoň zveřejnit a provést další průzkum.

I když neznám podrobnosti, byl jsem zvědavý na názor týmu pro stížnosti.

Vím, že mnoho lidí si myslí, že automaticky přijímáme každou odeslanou stížnost, ale není to tak snadné. Chtěl jsem to jen vysvětlit, protože jsi začal s "našimi povinnostmi." Nepředpokládejte prosím, že jsme povinni vyřešit nebo přijmout každý případ.

I když bych rád zmírnil vaše obavy, myslím, že by bylo nejlepší nechat stížnost mluvit samu za sebe.





Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky