FórumDiskuze stížnostíStížnost není k dispozici – Nápověda

Stížnost není k dispozici – Nápověda

před 4 měsíci od Li1979
|
1062 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobré odpoledne, pokouším se podat stížnost, ale v posledním kroku, kde je napsáno "Omezený bonus", volím pokračovat na další otázku a dále mě to nepustí. Někdo, kdo mi může pomoci?

file

Automaticky přeloženo:
Li1979
před 4 měsíci

Hmm, to slyším poprvé a mám pár tipů. Zkuste vytvořit stížnost z jiného zařízení, smažte cookies nebo zkuste jiný prohlížeč. Pokud to nepomůže a váš problém se bude stále opakovat, dejte mi vědět a uvidíme, co můžeme dělat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Jaro!

Díky za odpověď.

Udělal jsem přesně to, co jsi navrhl, bez úspěchu. Vymazal jsem historii a soubory cookie. Zkoušel jsem prohlížeče Chrome a Edge, měnil PC, testoval s mobilem a problém je vždy stejný. Dosáhnu kroku Omezený bonus, zvolím přechod na další otázku a již nemám možnost pokračovat.

Mohu podat stížnost na kasino jiným způsobem? Například emailem?


file

Automaticky přeloženo:
Li1979
před 4 měsíci

Dobrý den Li979,

Velice vám děkuji za vyzkoušení všech navrhovaných kroků. Protože už je to pár dní, nechceme vás zdržovat. Pošlete prosím e-mail s vysvětlením vaší situace na complaint@casino.guru

V každém případě předám vaše pokusy našim technickým specialistům. Doufám, že se nám podaří problém odhalit a vyřešit. Pokud narazíte na něco jiného, co se zdá být divné, budeme tady. Děkuji!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky