Ahoj. To nezní dobře.
Jde o to, že naším cílem je simulovat přesně stejnou situaci, jakou jste zažili. Za prvé, jste na mobilu nebo počítači? Který prohlížeč používáte? Máte nějaké screenshoty z tohoto procesu? Vlastně pokud víte, jak zaznamenat obrazovku, bylo by skvělé, kdybychom záznam viděli.
Mimochodem, nevidím žádné stížnosti odeslané z naší e -mailové adresy. Pokud nechcete čekat, než se nám to podaří vyřešit, můžete svůj případ poslat přímo na adresu complaints@casino.guru. Každý den dostáváme různé stížnosti, takže to nevypadá, že by to nefungovalo pro každého, ale pravděpodobně existuje chyba, která vám způsobí chybu.
Hi. That doesn't sound well.
The thing is that our goal is to simulate exactly the same situation as you experienced. So first of all, are you on mobile or computer? Which browser are you using? Do you have any screenshots from the process? Actually if you know how to record your screen, it would be great for us to see the recording.
By the way, I don't see any complaints submitted from our email address. You can send your case directly to complaints@casino.guru if you don't want to wait until we manage to resolve this. We receive various complaints every day so it's not like it doesn't work for everyone, but there's probably something that creates the error for you.
Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo: