FórumDiskuze stížnostíStížnost Casino N1

Stížnost Casino N1

před 3 roky od kniwli
|
4209 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 3 roky

Casino N1 mi od prosince 2020 odmítlo poskytnout výplatu 40 EUR. Selfie s ID nebyla rozpoznána, nová fotografie tohoto typu zůstává i po týdnech v kategorii „stále kontrolováno".

Myslím, že je to jen skandál, můžete v kasinu prohrát, ale nevyplácení vyhraných peněz je jen podvod!

Automaticky přeloženo:
kniwli
před 3 roky

Ve skutečnosti se zdá, že mají podle našeho webu velmi dobrou pověst. Zkusili jste se zeptat zákaznické podpory, proč je po několika týdnech stále kontrolována?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Žádal jsem, aby mi byly vyplaceny peníze (od prosince 2020). v té době nepřijali moje selfie s pasem (první kasino, které mě požádalo o zaslání takového typu fotografie), poslal jsem jim nový s mým novým pasem (můj starší pas byl cenný pouze do 31. ledna), Nedostal jsem ani odpověď, zda je moje fotka nyní přijata nebo ne (poslal jsem ji před 3 týdny), připadá mi to směšné a výplata je odmítnuta, ale teď nevím proč. Nejnechutnější je to, že chtějí, abych jim poslal nějaké další peníze v jiné podobě (můj první a jediný převod peněz byl s mojí kreditní kartou bez nároku na bonus), ale jak hloupí jsou podle nich lidé?

Automaticky přeloženo:
kniwli
před 3 roky

Pokud jste čekali 3 týdny na ověření nové fotografie, měli byste se s nimi určitě znovu obrátit. Nečekej tak dlouho. Měli by vždy reagovat během několika dní.

Je skutečně možné, že potřebují, abyste poslali více peněz pomocí jiné platební metody, protože vám nemohli poslat výhru první metodou. To by také mohl být důvod, proč uvidíte, že váš výběr byl odmítnut. Například některé karty Mastercard podporují vklady, ale hráči do té doby nemohou přijímat výběry, což není chyba kasina.

Každopádně musíte s kasinem začít mluvit, abyste zjistili, co potřebují a proč to potřebují. Také bych jim neposlal žádné peníze, kdyby s vámi nemluvili.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj,

Mluvil jsem se správci Casino N1. Nedali mi žádný cenný důvod, proč mi nemohli převést peníze na mou kreditní kartu (pro německé kasino velmi zvláštní); Měl bych vytvořit e-peněženku, uvést na můj účet částku, převést ji do kasina, pak bych měl (teoreticky) dostat peníze zpět. To je pro německé kasino nejvíce podezřelé. Jaký je váš názor ?


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jak můžete hrát jen s jedním OC od tohoto poskytovatele?! Skupina N1 je největší podvodná asociace všech dob, operátoři jsou zločinci, radil bych, naštěstí zrušit těch 40 € není moc a drž se od této asociace dál.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky


peníze mi byly vráceny díky Casino Guru.



Automaticky přeloženo:
kniwli
před 3 roky

Jsem opravdu rád, že jsme zde mohli pomoci a také jsem rád, že kasino bylo ochotné spolupracovat 🙂


Pro případ, že by se někdo chtěl podívat na vaši stížnost: https://casino.guru/n1-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

N1 kasino je totální podvod, podvedli mě o 60 dolarů a máte zprávu, když byl účet ověřen, neplatí to je podvod a že jsem nepoužil bonus a vyhrával jsem příliš mnoho, dostal jsem se z do hry a už jsem nikdy nemohl vstoupit

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
grego764
před 2 roky

Ahoj,

toto kasino si vysloužilo velmi dobrou pověst, takže bych se rád o vašem problému dozvěděl více – pokud mohu.

Obdrželi jste e-mail s vysvětlením, proč byly vaše výhry zrušeny nebo byl váš výběr zrušen?

Porušili jste nějaké podmínky, byť neúmyslně?

Mohli bychom vám pomoci, stačí se podělit o to, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

No , mohl jsem vstoupit , první věc je , že mi ještě nezaplatili , ani mi neposílají upozornění , pouze mi říkají , že to čeká na vyřízení , žádnou ze zásad jsem neporušil , protože ne rád udělám cokoliv, abych si vydělal, protože tohle je štěstí, vaše zákaznická služba to poslední, co jste mi řekli, bylo napsat vám později, to znamená, že nejsou ani připraveni, poznámka: výběr neměl trvat déle než 20 minut a od poslední žádosti, kterou jsem požadoval, uplynuly dva dny

Automaticky přeloženo:
grego764
před 2 roky

Ahoj,

pro lepší představu umožňujeme kasinům 14 celých dní na provedení platby. Je obvyklé, že to trvá několik dní v závislosti na zvolené platební možnosti.

Myslím, že bys měl počkat. Byl prosím váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nevím , jestli pro ně pracujete , ale jsou to zloději , nevím , proč je tak obhajujete , zachytil jsem jejich rozhovory a vše , co se děje , jejich reakce a vše , to je kasino , které platí nejdéle a pokud vám chybí požadavek, aby vás jednou zablokovali, musíte si zoufat, jak vidím, protože máte peníze na jejich platformě a oni nechtějí ztratit, doufám, že nikdo nevstoupí a jsem ochoten dát vše informace potřebné k potvrzení mé pravdivosti

Automaticky přeloženo:
grego764
před 2 roky

Ahoj,

Nepracuji pro žádné kasino. Právě jsem vás laskavě informoval, že i náš tým pro stížnosti umožňuje kasinům 14denní lhůtu spojenou se stížnostmi.

Nebrání se, jde o sdílení informací. Myslím, že byste měli podat stížnost, takže uvidíte, jak budeme postupovat.

Neváhejte tak učinit zde a uveďte vše, co souvisí s vaším problémem:

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prosím, nehrajte v n1 a feumzi nebo ve všech kasinech na Maltě a Curacau. Stíhají ji za nelegální hazard. Momentálně mám potíže kvůli kasinu n1 a richprice.


Nehrajte. Čekají vás reklamy a dokonce i vězení

Automaticky přeloženo:
omibun6
před 7 měsíci

Omlouváme se za vaši současnou situaci. Podívejte se prosím na mou odpověď na váš další příspěvek zde .

Automaticky přeloženo:
omibun6
před 7 měsíci

Ahoj omibune...to co prožívám s tímto kasinem N1 je opravdu hnus. Prostě nechtějí vyplatit moje výhry a dělají všechno, co je hloupé nedělat. Je neuvěřitelné, co dělají. Tyto hloupé triky jsou opravdu hloupé. Hraju už mnoho let, ale nikdy jsem nic takového neviděl. Jsou to opravdu podvodníci. Hrozně mě to štve. Problém je, že my (hráči) jsme vždy poražení, smutné, ale pravdivé.

Automaticky přeloženo:
lefterismusic
před 7 měsíci

Opravdu bych vám doporučil mít pokud možno ještě trochu trpělivosti a uvidíme, jak bude vaše reklamace vyřešena.🙏🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky