5 nebo 6 dní není příliš mnoho, abych byl upřímný. Podpora obvykle vytvoří lístek a přepošle jej jinému oddělení. Čekají ve frontě, dokud to někdo nezkontroluje. Nedělal bych si starosti, dokud neřeknou, že jste podle nich udělali něco špatného.
5 or 6 days isn't too much to be honest. The support usually creates a ticket and forward it to another department. They it's waiting in a queue until it's checked by someone. I wouldn't be worried until they say you did something wrong according to them.
Získání první výhry obvykle trvá déle než získání další výhry. Problémem může být vyšší částka, jak jste již zmínili. Nemáme ani toto kasino v naší databázi, takže zvýšení stížnosti by nebylo možné. Už jsem požádal své kolegy, aby se podívali na jejich webové stránky a přidali novou recenzi.
Getting the first winning usually takes longer than getting another winning. The issue might be the higher amount as you already mentioned. We don't even have this casino in our database so rising the complaint wouldn't be possible. I already asked my colleagues to take a look at their website and add the new review.
Daniel,
Zavolal jsem marketingovému řediteli a souhlasil s vypořádáním výhry.
na zdraví a díky.
mohu vás prosím požádat o smazání stížnosti, kterou jsem zaregistroval, a také o smazání jakéhokoli příspěvku, který jsem na web vytvořil.
Daniel,
I got a call from the marketing head and agreed to settle the winnings.
cheers and thanks.
can I please ask you to delete the complaint that I have registered and also delete any post that I have made for the website.
Jsem rád, že to slyším 🙂 Pokud jde o stížnost - můžete přímo do stížnosti napsat, že ji chcete uzavřít, protože byla vyřízena v kasinu, nebo můžete žádost odeslat na adresu reputation@casino.guru
I'm glad to hear this 🙂 Regarding the complaint - you can write it directly in your complaint that you wish to close it, because it's been settled with the casino or you can send the request to reputation@casino.guru
Ahoj vishal, pošli mi prosím své kontaktní číslo
Hi vishal plz send me your contact number
Dobrý den, toto fórum nepodporuje soukromé zprávy - jen laskavá poznámka 🙂
Hello, this forum does not support private messages - just a kind note 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.