Ahoj všichni,
Přesně před měsícem jsem vybral 360 eur. Od té doby nebylo nic jiného než problémy.
Řekli mi, že se to pokusili poslat 3krát na můj bankovní účet ve Spojeném království, ale nikdy to nedorazilo. Prý mají problémy s převodem.
Moje banka od nich neměla žádné pokusy o vklady.
Opravdu mě to rozčiluje, protože jsem doufal v peníze na Vánoce. Posílal jsem e-maily každý den a téměř nikdy neodpověděli a živě mi pomohli, jen mi řekli, abych byl trpělivý.
Vím, že to není moc peněz, ale pro mě ano.
Nechci jmenovat kasino jen pro případ, že zaplatí. Už mi jednou zaplatili, malou částku, takže doufám, že jsou pravé.
Nemají licenci a sídlí v Kostarice, takže nemám žádná práva. V posledním e-mailu mi řekli, že si možná budu muset otevřít bitcoinový účet, abych mohl zaplatit, ale je to všechno tak složité a opravdu se mi to nechce dělat, protože si myslím, že si ze mě jen pletou.
Má někdo nějakou radu, jak se s tím vypořádat a je pravděpodobné, že to poslali 3x.
Děkuju
Hi all,
I withdrew 360euros exactly a month ago. There has been nothing but problems since.
They have told me that they have tried to send it 3 times to my uk bank account but it's never arrived. They say they are having problems their end with transferring.
My bank has not had any attempted deposits from them.
It's really upsetting me as I was hoping for the money for Christmas. I have emailed every day and they hardly ever reply and live help just tell me to be patient.
I know it's not a lot of money but it is to me.
I don't want to name the casino just incase they pay out. They did pay me once before, a small amount so I have hope they are genuine.
They are not licensed and based in Costa Rica so I have no rights. The last email they said I might have to open a bitcoin account to be paid but it's all so complicated and really don't want to do this as I think they are just messing me about.
Does anyone have any advice how I can deal with this and is it likely that they have sent it 3 times.
Thank you