Ahoj Radko,
Děkuji za odpověď, plně chápu, že za to částečně může můj syn. Chápu, že vytvoření účtu s falešnými údaji není vůči kasinu fér.
Čemu však nerozumím je, že pokud jsou licencovaná kasina povinna provádět identifikační kontroly, proč se na to stake.com ani jednou nezeptal. Na jednom z fór kasinových guru jsem četl, že některá kasina o to požadují pouze během výběrů nebo po vložení/kolem 2 500 GBP.
Ale toto kasino mu umožnilo vložit celé své úspory ve výši více než 7 000 GBP a opravdu je těžké uvěřit, že neměli žádné interní procesy, které by něco takového označily.
Jak zabrání nezletilým v hraní hazardních her na svých stránkách, když dovolí svému synovi, aby se jednoduše zaregistroval a vložil tolik peněz? Jsem si jistý, že můj syn není jediný, kdo to dělá, doslova každé dítě se může přihlásit do tohoto kasina a zadat datum narození, které ukazuje věk nad 18 let, a pokračovat v hazardních hrách jako normálně.
Není proces identifikace na místě, aby se situace, jako je tato, v podstatě vynechaly? Dokonce i tehdy chápu, že kasina nemusí být schopna provést ověření okamžitě, ale podíval jsem se na prohlášení kasina, která poskytl můj syn. Byl tam po dobu 2 měsíců s několika vklady, věřím, že to všechno dohromady přesáhlo 7 000 liber. Určitě v tomto bodě kasino jedná nedbale, že? Záměrně se vyhnuli jakýmkoli kontrolám, aby se ujistili, že můj syn tam stále ztrácí své peníze, řekněme po měsíci nebo po 2500 £ na vkladech, vynutili ověření identity, pak by součet vkladů byl mnohem nižší než všechny jeho úspory.
Stejně jako by měla být férovost vůči kasinu, neměla by být v této situaci férovost vůči mému synovi? Protože z toho, co vidím, si moji synové otevřeli účet na webu s hazardními hrami s falešnými údaji, což je špatně. Ale po několika vkladech a měsících, kdy bylo aktivní, kasino nikdy neprovedlo kontrolu identifikace ani kontrolu dostupnosti nebo omezené vklady, protože prostě vykořisťovalo nezletilého, který neznal nic lepšího, než se tam vracet a ztrácet své peníze.
Díky Radko, vím, že je toho hodně ke čtení, ale tohle musí být jedna z nejhorších věcí, která se v naší rodině stala, to jsou všechny úspory, které jsem pro něj odložila od narození a pak abych pochopila, že peníze jsou teď u offshore kasino, které odmítají uznat svou chybu, je jen srdcervoucí. Pokud by měli licenci ve Spojeném království, mohl jsem se pokusit věc obrátit na soud, jak mi doporučila britská komise pro hazardní hry, abych věc předal soudu pro drobné nároky. Ale u tohoto kasina se zdá, že kasino a jeho regulátoři jsou pasivní a platforma kasinových guru je vše, co musím, aby mě podpořili nebo alespoň zpochybnili kasino ohledně jeho praxe.
Hi Radka,
Thanks for the reply, I understand completely that my son is partially to blame here. I see how creating an account with false details is not fair to the casino.
However, what I don’t understand is, if licensed casino’s are required to complete identification checks, then why has stake.com not once asked this. I’ve read on one of the casino guru forums that some casinos only ask for this during withdrawals or after/around £2,500 has been deposited.
But this casino has allowed him to put in his whole savings of over £7,000 and i really find it hard to believe that they had no internal processes to flag something like this.
By letting my son simply sign up and deposit so much money, how are they preventing minors from gambling on their site? Im sure that my son is not the only one doing this, literally any child can sign up on this casino and enter a date of birth showing age to be above 18 and carry on gambling like normal.
Isn’t the identification process in place to essentially omit situations like this from happening. Even then I understand that the casinos might not be able to do the verifications immediately, but i’ve looked the casino statements that my son provided. He’s been on there for a span of 2 months with several deposits I believe it all added up to well over £7,000. Surely at this point, the casino are acting negligently aren’t they? Purposely avoiding any checks to ensure that my son keeps losing his money there, say after a month or after £2,500 in deposits, they had enforced an identity verification, then the sum of deposits would have been a lot less than all of his savings.
Just like there should be fairness to the casino, shouldn’t there be fairness to my son in this situation? Because from what i can see, my sons opened an account with a gambling site with false details which is wrong. But after several deposits and months of being active the casino has never conducted an identification check or an affordability check or limited deposits because they were simply exploiting a minor who didn’t know any better than to keep going back on there losing his money.
Thanks Radka, i know its a lot to read but this has to be one of the worst things that’s happened in our family, thats all the savings i have put aside for him since birth and then to understand that the money is now with an offshore casino who are refusing to acknowledge their mistake is just heartbreaking. If they were licensed in the uk, i could have tried to take the matter to court as i was advised by the UK gambling commission to take the matter to small claims court. But with this casino it seems as though the casino and its regulators are passive and the casino guru platform is all i have to support me or at least question the casino on its practice.
Automaticky přeloženo: