FórumDiskuze stížnostíSpace Casino uzavřelo můj účet

Space Casino uzavřelo můj účet

před 9 měsíci od frgimagen
|
1460 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Dobré ráno,

Jmenuji se Federico Romero Guiulfo. 3. února jsem vložil 10 tisíc PEN, tentýž den jsem dosáhl zůstatku 43 tisíc PEN díky majetku, který jsem měl ve hrách, které nabízejí. Za tímto účelem již prošel ověřením identity a adresy. Když jsem se pokusil vybrat 20 tisíc PEN, napsali mi a požádali o můj bankovní výpis, protože screenshoty nestačily. Aby to udělali, uzavřeli přístup k mému účtu (což mi přišlo divné, protože u žádné jiné sázkové kanceláře se mi to nikdy nestalo)

Pokračoval jsem v odeslání veškeré požadované dokumentace, kterou jsem mohl získat (protože byla neděle a moje banka nefungovala). V průběhu týdne jsem poslal další dokumenty, protože mi zákaznický servis řekl, že mě budou kontaktovat, ale nebylo tomu tak. Zeptal jsem se, zda by bylo užitečné poslat více dokumentů a řekli, že ano. Pošlete doklad z banky, kam jim šla jen záloha. Celý týden jsem čekal na odpověď a v pátek 9. února mi řekli, že se mnou uzavírají obchodní styky. V tomto bodě jsem skončil extrémně zděšen, protože jsem jim věřil, vložil jsem své peníze a riskoval, že vyhraju nebo prohraju, ale vyhrál jsem. Odpověď není jasná, posílají mě k přečtení Smluvních podmínek. Potřebuji řešení této situace, jsem řadový občan, který měl štěstí. Věřím, že budete schopni poskytnout řešení mého problému a pokud budete potřebovat další dokumenty, mohu je poskytnout. Děkuji

Automaticky přeloženo:
frgimagen
před 9 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že nastala tato situace. Takže kasino vám neřeklo žádný konkrétní důvod, proč uzavřelo váš účet, jen zmínilo obchodní vazby ano? Nevím čím by to mohlo být a proto by se hodilo nějaké přesné upřesnění ze strany kasina.

Také jsem si všiml, že váš účet pravděpodobně ještě nebyl ověřen a kasino provádělo různé kontroly a pravděpodobně našlo něco, co by váš účet uzavřelo. Každopádně mám otázku, hráli jste automaty nebo nějaké živé hry nebo jste vyhráli sportovní sázení?

Kromě toho jsem si všiml, že jste u nás již otevřeli stížnost a pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a neporušili jste žádná pravidla, tak si myslím, že jste udělali správně. Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam se ve vašem případě dostaneme. Pevně věřím, že se vše spravedlivě vyřeší.

Pokud máte nějaké nové informace, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den Jaro,

Díky za vaši pomoc. Můj účet nebyl ověřen. V první řadě ověřili můj doklad totožnosti a potvrzení o potvrzení mé adresy. Když jsem požádal o výběr části mého zůstatku, požádali mě o bankovní doklady a zároveň mi uzavřeli přístup k účtu. To se mi u jiných kasin nikdy nestalo; Obecně platí, že určité funkce jsou omezeny, dokud není ověření vyřešeno, ale přístup není uzavřen, dokud jsou vyřešeny bankovní dokumenty, což se mi zdálo přehnané.


V odpovědi na vaši otázku, jediné, co zbývalo, bylo, aby oddělení ověřilo mé bankovní dokumenty, ale chvíli trvalo, než mi odpověděli, dokud nedosáhli známého výsledku. Poslal jsem jim výpis z účtu, bankovní transakce, detail z mé banky o vkladu, formální doklad vydaný mou bankou, že účet patří mně a vše možné, abych znovu získal přístup k mému účtu.


Hrál jsem pouze v živém kasinu.


Pokud jde o vaše vysvětlení, bylo velmi široké a neupozorňujete mě na žádné podrobnosti v kapitole 3.5 vašich obchodních podmínek, kde podle vašich pokynů nechybuji. Můj způsob jednání byl legální a v souladu se vším tam uvedeným. Nikdy mě nežádali o další věci; Byl jsem to já, kdo poslal další informace, aby byly podrobnosti jasnější a pomohly vám s procesem ověření. Jejich konečná odpověď byla velmi vágní a bez jakýchkoli podrobností (přerušení našeho obchodního vztahu a zabavení mých peněz podle jejich podmínek 3.5).

Automaticky přeloženo:
frgimagen
před 8 měsíci

Děkuji za bližší vysvětlení situace. Chápu, že při probíhajícím ověřování vašeho účtu došlo k jeho uzavření, což mi připadá trochu divné, pokud vám neuvedli žádný důvod. Myslím, že by to mohlo vše objasnit a dát nám klíč k této hádance. Bez toho se bohužel můžeme opravdu jen domýšlet, proč se to stalo.

Rád bych vám však připomněl, že podmínky jste získali od kasina a nikoli od nás, protože nejsme kasino.

Každopádně, protože jsem již zmínil, že máte stížnost, budeme muset být trpěliví a doufejme, že náš tým bude schopen zjistit, o jaký problém jde a jaký je problém s vaším účtem.

Doufám, že se vše nakonec vyřeší a pokud máte nějaké nové informace z kasina, neváhejte nám dát vědět v sekci stížností a zde na fóru.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den Jaro, moc děkuji za váš zájem, jsem nesmírně šokován a znepokojen. Zde jsou dvě sázkové kanceláře (Marathon Bet a Bet Safe), kde mi bez problému schválí ověření a kde jsem měl vklady a výběry bez problémů

filefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A na druhé straně přepis chatu, který jsem měl se zákaznickým servisem Space Casino, kde mi řekli můj zůstatek a probíhající výběr.

file

Moc děkuji za Vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
frgimagen
před 8 měsíci

No, vypadá to, že v tomto kasinu to bude těžší, ale pevně věřím, že si budete moci založit účet a vybrat peníze. Veronika zjišťuje vše potřebné, takže předpokládám, že teď bude důležité být trochu trpělivý a počkat, co se dozví.

Byl bych však rád, kdyby se kasino postavilo zodpovědně a vysvětlilo, proč byl účet mezitím uzavřen. Zda se tak ale stane, ukáže až čas.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky