DomůFórumDiskuze stížnostíSnai bezdůvodně blokuje herní účty

Snai bezdůvodně blokuje herní účty

před 2 roky od fracali97
|
3 852 zobrazení 7 odpovědí |
|
před 2 roky

Stalo se, že někdo z vás byl zablokován snai pro článek 14? je to pár měsíců, co snai blokuje herní účty za porušení článku 14, kterého se nikdo nedopouští, v tom všem se nemůžete dostat na stránky a e-maily nereagují nebo reagují s extrémním zpožděním, operátoři nic nevědí a dávat odpovědi náhodné


ps: Poslal jsem stížnost díky vašim stránkám, uvidíme, jestli to dokážu vyřešit

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
fracali97
před 2 roky

Ahoj, našel jsem jejich obchodní podmínky , ale nenašel jsem článek 14. Co se v článku píše?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Článek 14 - Pozastavení plnění 1. Prodejce může z vlastní iniciativy nebo na výslovnou žádost AAMS nebo soudního orgánu kdykoli, sdělením důvodu Zákazníkovi, pozastavit plnění smlouvy na dobu neurčitou. než sto osmdesát dní po sobě – s výjimkou delšího období v případě vyšetřování ze strany soudního orgánu – pokud je to nezbytné pro zajištění transparentnosti, bezpečnosti, pravidelného výkonu služby a jejího řízení, jakož i z důvodu vyšší moci .

Automaticky přeloženo:
fracali97
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že je to docela vtipné - ironickým způsobem - protože část "sdělením důvodu zákazníkovi" znamená, že toto pravidlo je pouze možností, aby se kasino mohlo chránit v případě podvodu(?) Z mého pohledu důvod použití takového pravidla musí být zákazníkovi sdělen. Pokud mohu hádat, váš účet byl uzavřen kvůli nějaké bezpečnostní kontrole, ale stále si myslím, že by vám mělo být sděleno více než to, že jste porušili článek 14.


Uvidíme, co zjistíme.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

důvod je tento: Proto potvrzujeme, že probíhají technické kontroly, aby se zjistilo, zda používáte více herních účtů


ale mám pouze jeden herní účet, který byl zablokován snai

Automaticky přeloženo:
fracali97
před 2 roky

Skutečnost, že chtějí zkontrolovat váš účet, je přijatelná, ale čekání 180 dní je naprosto nepřijatelné. Máte nějaký čekající výběr nebo kladný zůstatek na účtu kasina?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Nemám žádný čekající výběr

Na účtu mám 650 eur

Automaticky přeloženo:
fracali97
před 2 roky

Navíc podle vaší stížnosti jste nevzali žádný bonus, takže je to všechno skutečný zůstatek.

Je možné, že někdo z vaší rodiny nebo domácnosti hraje v kasinu také?

Mohl by někdo z vašeho okolí sdílet vaše internetové připojení?

To jsou nejčastější otázky, pokud jde o pravidlo více účtů. Tak se jen ptám.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky