FórumDiskuze stížnostíSlots Muse odmítá vyplácet výhry. Podvodný web.

Slots Muse odmítá vyplácet výhry. Podvodný web.

před 9 měsíci od joshkhan3333
|
1469 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Společnost Slots Muse zamítla mou žádost o výběr bez důvodu.


Vyhrál jsem 2400 eur a najednou můžete vybrat pouze 400 eur.


Podle recenzí nalezených online na jejich stránkách a dalších stránkách, které vlastní, jako je raptorwins.com, zjevně často odmítají platit!


Věřím, že slotsmuse.com se mě snaží zbavit mých peněz.


Můj účet je plně ověřen a nemám žádné aktivní bonusy.


Tvrdí, že se několikrát pokusili provést platbu mé bance, ale kontaktoval jsem svou banku a řekli, že nebyl proveden žádný pokus o platbu!


Věřím, že se jedná o podvodný web.

Automaticky přeloženo:
joshkhan3333
před 9 měsíci

Ahoj. Zní to jako opravdu frustrující situace a podle mého názoru jste udělali správnou věc, když jste našemu týmu podali stížnost . Jsem ale trochu zmatená 🤔. Jak jste řekli, měli jste nějaký úspěšný výběr z tohoto kasina, proč si vlastně myslíte, že se vás teď jen snaží dostat o peníze? Máte nějaké informace, které my ne, možná? Podělil byste se o to se všemi, prosím?

I když bezpečnostní index tohoto kasina nevypadá vůbec dobře 😕 Vlastně doufám, že se to všechno stalo jen kvůli nějakému "technickému problému", jak říká podpora, a náš tým vám bude schopen pomoci. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, je to opravdu frustrující.


Moje minulé žádosti o výběry byly úspěšné, ale stále jsem byl proti kasinu o tisíce eur nižší, takže jim nevadilo vyplatit 400 EUR.


Minulý týden jsem vyhrál 2 400 EUR a když jsem se pokusil provést svůj první výběr 400 EUR, odmítli jej kvůli „technickým potížím".

Kontaktoval jsem je a oni obvinili moji banku, ale moje banka říká, že na mé straně nejsou žádné problémy.


Podíval jsem se na některé další stížnosti na tuto společnost a jejich sesterské společnosti online a zjistil jsem, že to udělali i ostatním.


Vzhledem k jejich nízkému bezpečnostnímu indexu nedůvěřuji, že vyplatí značnou částku peněz, kterou jsem vyhrál.


mám z toho obavy

platili pouze předtím, protože jsem stále celkově prohrával s kasinem.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
joshkhan3333
před 9 měsíci

Dokonale chápu, že máte pocit, že je vše ztraceno, a opravdu nechci, abyste upadli do nějaké slepé naděje, přesto stížnost stále probíhá, takže situace zůstává otevřená.

Je mi opravdu líto, že jste se ocitl v této situaci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Prosím o smazání stížnosti. Vsadil jsem všechny peníze a prohrál je a je to moje chyba.

Automaticky přeloženo:
joshkhan3333
před 9 měsíci

Upřímně mě mrzí, že jsi je ztratil, než ti náš tým pomohl. Myslím, že pokud se někdy dostanete do podobné situace, bude nejlepší, když počkáte, až se to všechno vyřeší, protože možná by byla alespoň šance, že peníze dostanete.

Mrzí mě to a pevně věřím, že se srovnatelný scénář nebude opakovat. 🙁

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky