Je zbytečné psát, že máte 280 ze 4600, pokud neřeknete, proč máte jen 280. Možná jste hráli s bonusem, který měl maximum. výběr 280 a pak je vše dobré, že máte 280 ze 4600.
It's pointless to write that you got 280 out of 4600 if you don't say why you got only 280. Maybe you played with a bonus that had max. withdrawal of 280 and then it's all good that you got 280 out of 4600.
Ne ... nepotřebuji plsy s bonusem ... Snažil jsem se poslat stížnost na Slot10, ale Slot10 nebyl o seznam, který by pic v kasinu myslel ... Doufal jsem, že to někdo uvidí a pomůže mi. .. Vyhrál jsem 4600 a udělal odstoupení ... Tvey KYC chtěl, aby můj dokument byl ... Poslal jsem jim všechno ... pak se vše zastavilo ... Mluvil jsem s chatem ... říkali, že kontaktovali ty odpovědné. .. nic se nestalo ... poslal jsem na 3 různá místa ... nothi g se nestál .. až do dnešního rána, když jsem mluvil s Chstem, a řekl jsem jim, že jsem věřil, že jsem peníze nezmohl a že toto čekání nebylo přijatelné. Za 2 hodiny jsem měl e-mail, v němž se uvádí, že došlo k odhalení podvodu, a tvat, že jsem měl anotverovou částku nebo něco. To není pravda ...
No...I dint plsy with bonus...I triedto send a complain about Slot10, but Slot10 was not o the list to pic the casino I meant...I hoped so.ehow thst someone shoyld see this and help me...I won 4600 and made a withdrawel...tvey KYC wanted my docume ts...I sent them everything...then all stopped...I talked to chat....they daid they have contacted those responsible...nothing hsppened...I mailed to 3 diff places...nothi g hsppened..until this morning when I talked to chst and told them that I believed I wontget the money and that this waiting wadnt acceptable. In 2 hours I had a mail where it said that fraud something had been detected and tvat I had anotver acvount or something. This isnt true...
Vytáhl jsem tve 280 euro a peníze jsem měl za 1 hodinu ... Jak to, že se tvey blázen tak blázen ... Nikdy mi peníze nedali ... Myslím 4600 ...
I withdtaw tve 280 euro and I had the money in 1 hour...How come tvey wad so gadt now....They didnt ever gonna give me the money...I mean the 4600...
Zajímavý. Na našem webu vidím recenzi kasina:
https://casino.guru/slot10-casino-review
Je k dispozici ve Švédsku, takže byste měli mít možnost podat stížnost proti kasinu. Pokud ji opravdu na seznamu nenajdete, vytvořte prosím stížnost proti jakémukoli jinému kasinu ze seznamu, ale napište, že „toto je stížnost proti kasinu Slot10". Náš tým přiřadí správné kasino ručně.
Interesting. I can see the casino review on our website:
https://casino.guru/slot10-casino-review
It's available in Sweden so you should be able to create the complaint against the casino. If you really don't find it on the list, please, create a complaint against any other casino from the list, but write that that "this is a complaint against casino Slot10". Our team will assign the correct casino manually.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.