Dobrý den, vidím, že jste již podal stížnost týkající se vašeho problému. Počkejme si na odpověď kasina, ale řekl bych, že je vždy dobré s kasinem co nejvíce spolupracovat. Chápu, že hráči jsou někdy naštvaní, protože proces ověřování je zdlouhavý, ale takové postupy jsou často nevyhnutelné. Doufám, že se vše brzy vyřeší.
Hi, I could see, you have already submitted the complaint regarding your issue. Let's wait for casino answer now, but I would say that is always good to cooperate as much as possible with the casino. I understand that players are annoyed sometimes because the verification process is lengthy, but but such procedures are often unavoidable. I hope all will be solved soon.
Ahoj,
Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a zjistil jsem, že máte problém s doložením adresy, že?
Máte šanci poskytnout jiný jiný dokument než účet za telefon?
Vždy je rozumné spolupracovat, většinou je to časově efektivnější. Chápu, že máte pocit, že všechna kasina musí uplatňovat stejné standardy pro KYC, ve skutečnosti ne. Mimo jiné i licence může ovlivnit, jak "přesný" bude KYC.
Přehodnotil bych toto: "Už jsem poslal své dokumenty, vše, o co jste požádali, nebudu posílat nic"
Hello,
I checked your complaint briefly and found that you have a problem with proof of address, right?
Any chance that you can provide an alternative document, other than a phone bill?
It is always wise to cooperate, mostly it's more time efficient. I can understand that you feel that all casinos must apply the same standards for KYC, actually, they don't. Among others, even the license can affect how "precise" the KYC would be.
I would reconsider this: "I have already sent my documents everything you asked for I will not send anything else"
Jiný důkaz nemám. Poté již prokazuje mé adresy. Pouze toto kasino, které nepřijalo vše, aby udrželo hodnotu, a zákazník hraje a prohrává.
To vše už mohlo být vyřešeno
Čekám na svůj vklad
I have no other proof. After that already proves my addresses. Only this casino that didn't accept everything to hold the value, and the customer plays and loses.
All this could have already been resolved
I await my deposit
Nao tenho outro comprovante . Pós isso já prova meu endereços .Só esse cassino que nao aceitou tudo para segurar o valor ,e o cliente jogar e perder.
Tudo isso poderia já ter resolvido
Aguardo meu depósito
No, nemůžu se rozhodnout, jestli to všechno už mohlo být vyřešeno, protože pro získání výhry musí projít KYC. Napadá mě, že by bylo nejlepší počkat na reklamaci, časovač je skoro na nule.
Dále jste před čtyřmi dny v reklamaci napsal, že čekáte na vyplacení výhry, nyní je to "čeká na můj vklad"
Co to tedy je, prosím?
Well, I can't decide whether all this could have already been resolved, because the KYC must be passed in order to get the winnings. It makes me think that it would be best to wait for the complaint, the timer is almost at zero.
Furthermore, four days ago in the complaint, you wrote that you were waiting for the winnings to be paid, now it's "await my deposit"
What is it then, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.