FórumDiskuze stížnostísíť Rabidi; Bezdůvodně zablokováno používání živého chatu

síť Rabidi; Bezdůvodně zablokováno používání živého chatu

před 6 měsíci od dillonwilkinson
|
1093 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Byl jsem zablokován prostřednictvím zařízení, IP adresy a přidružených účtů, jak se ukázalo za posledních 24 hodin, a nejsem schopen ani otevřít chat zendesk/live podpory na jakékoli stránce v celé síti.


Je to opravdu nešťastné, protože tato síť je místem, kde hraji výhradně a často hraji na několika různých stránkách současně.


Posílal jsem živou podporu na 4 různé weby současně, vše z nezávislých důvodů. 3 Posílal jsem zprávu, abych obdržel část bonusu splatného v té době na každém konkrétním účtu, a 4. Pokoušel jsem se vyřešit chybu, která se vyskytla v procesu bonusové krabí hry.


Všechno to byly základní věci, všechno klidné a uctivé a vůbec nedošlo k žádnému pokusu využít nebo podvést kasina.


Možná jste si všimli, že z místa na místo v rámci stejné sítě se čas od času setkáte se stejnými pracovníky podpory, takže to není tak, že by každé místo mělo svůj vlastní vyhrazený podpůrný personál.


Hádám, že to muselo vypadat, že jsem spamoval podpůrné kanály, které vedly k tomu, že jsem byl zablokován.


Naprosto to chápu a chápu, jak se to mohlo stát, ale kdyby se na to podívali i méně než minutu, bylo by zřejmé, že blok není oprávněný.


Není to tak, že by moje e-mailová adresa byla blokována atd... je to všechno. Zařízení, účty a dokonce i moje IP adresa. Nechal jsem přítele zkontrolovat, zda má přístup k živému chatu, když byl u něj doma, přišel ke mně domů, přihlásil se k wifi a ani on k němu nyní nemá přístup.


Pokusil jsem se poslat e-mail na několik stránek, které jsem v době zákazu používal, moje e-maily většinou dostávají, jak ukazuje potvrzovací e-mail o lístku, ale žádná odpověď od žádného z nich.


Je mi úplně jedno, že postupem času ztrácím několik propagačních předmětů, co mě rozčiluje, je skutečnost, že pokud se nemohu spojit s podporou, když narazím na problém nebo dokonce jen nechci využít propagační akce, nelze použít žádné kasino v celé síti.


Toto je síť, které důvěřuji více než kterékoli jiné, je to, co znám, kde se cítím pohodlně a kde jsou všechny mé oblíbené hry.


Zpráva mohla být odeslána jednoduchým 24hodinovým zákazem, pokud by to považovali za nutné, i to by bylo značně zbytečné.

Potřeboval jsem jen vědět, že podpora zasílání zpráv z více než 1 webové stránky v síti může vyvolat podezření ze strany personálu technické podpory a nebyl by to problém, ale na luštění arašídu bylo použito kladivo a já nemám tušení co dělat nebo jak kohokoli kontaktovat.


To vše nad žádostí o aktivaci bonusu, splatnými zatočeními zdarma a opravou chyby v bonusovém krabovi na několika účtech současně. Opravdu směšné, ale chci to jen opravit, abych se mohl posunout dál a užít si dávat kasinům své peníze lol

Automaticky přeloženo:
dillonwilkinson
před 6 měsíci

Na základě posledních několika vět bych řekl, že tato kasina ztratila oddaného zákazníka. 😀

Abych k vám byl upřímný, naprosto chápu, že za takových podmínek nemá smysl být automaticky „vyloučen" z celé sítě kasin. Připadá mi to jako špatně promyšlená možnost, ale také jako automatický proces. No kdo ví...

Každopádně a omlouvám se, jestli jsem přeskočil informace v textu, byli jste nějak upozorněni na zákaz příchozích? To by bylo alespoň něco pro začátek.

Omlouvám se, že to říkám, ale nevím, jak vám pomoci. Očekáváte, že se brzy něco změní?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dík. A mám pocit, že rozumíš mé situaci. Bylo to správné, když měli také velký objem žádostí o chat, takže si myslím, že to nepomohlo.


Nejsem si jistý, co očekávám, nikdy předtím jsem v takové situaci nebyl. Doufám, že někdo uvidí a podívá se do jednoho z mých e-mailů na podporu, ale je to těžké, protože nevím, kdo blokování uzákonil nebo ze kterého z webů odpovídali, když to udělali.


A ne, vůbec žádné varování. Myslel jsem, že je to nějaká aktualizace zendesk nebo tak něco. Dlouho jsem to zkoumal, abych zjistil, co se přesně stalo.


Doufám, že je to dočasná věc, ale z toho, co jsem mohl získat, neexistuje způsob, jak stanovit časový rámec pro zákaz tohoto druhu.


Nechci zajít příliš daleko a zkoušet to obejít změnou zařízení, IP nebo zkusit vpn nebo tak něco, dokonce se obávám, že jsem možná poslal příliš mnoho e-mailů na podporu a že budu vypadat hůř 😅


Co považuji za divné navrchu všeho ostatního je, že když jsem Amy e-mailem podpořila potvrzení, která jsem obdržela, byly roky po odeslání e-mailu. K některým jsem ještě nedostala potvrzení, že obdrželi můj e-mail.


Nemůžu si pomoct, ale mám podezření, že všechny moje údaje jsou na seznamu, takže i moje e-maily budou ignorovány.


Čas ukáže, předpokládám

Automaticky přeloženo:
dillonwilkinson
před 6 měsíci

Jo a abych přidal urážku zranění, stále dostávám všechny. propagační e-maily a nabídky 😅 takže nejsem dost dobrý na to, abych od nich slyšel, ale jsem dost dobrý na to, abych to stále zkusil na trhu.. je to okurka

Automaticky přeloženo:
dillonwilkinson
před 6 měsíci

To je situace, která je opravdu politováníhodná. Zvláště pokud kasino neuvede ani zřejmý důvod, proč vás blokuje, a vy to zjistíte prakticky náhodou tím, že se přihlásíte.

V takových případech je však těžké pomoci, protože kasino to nemá výslovně zakázáno, pokud nemáte na účtech této skupiny žádný zůstatek.

Bohužel nejste první ani poslední, komu se to stalo, a pokud jde o přijímání propagačních e-mailů, je to pravděpodobně jen výsměch.

Také si nemyslím, že by bylo špatné, že jste jim poslali nějaké e-maily, když jste jen chtěli vědět, co se stalo. Je to přirozené.

Ale jak jsi řekl, jen čas ukáže, jestli je to dočasné nebo trvalé. Doufám, že je to první možnost. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podařilo se mi dostat do živého chatu, zdá se, že moje domácí síť je blokována.


Obnovili finanční prostředky, ale byl jsem 55 % díky svým sázkovým požadavkům na požadavek na sázku 30x a oni mi vrátili prostředky s 0% dokončením na požadavek na sázku 40x... všichni tyto věci zkoušejí pokaždé 😅 Budu aktualizovat až bude vše hotové. Nejsem si jistý, jestli jste to byli vy nebo živá podpora, ale bez ohledu na to vám moc děkuji za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vše je vyřešeno. Prostředky jsou vráceny se sázkou o něco více než 2x... což si myslím, že je správné, protože jsem měl minimálně 55 % prostřednictvím 30x sázky na částku 90 $... idk, ulevilo se mi a jsem rád, že to mohu ukázat že se tyto věci mohou stát a nemusí to být nutně něco škodlivého.


Děkujeme vám za vaši pomoc a ještě jednou děkujeme personálu v Nomini

Automaticky přeloženo:
dillonwilkinson
před 6 měsíci

No, jsem moc rád, že se to vyřešilo. Myslel jsem, že to bude trvalé, ale mýlil jsem se. Jedna z chyb, které jsem rád, že jsem se dopustil.

Zjistili jste však i u kasina, proč bylo nutné účet na určitou dobu zablokovat nebo je vám to jedno, pokud je vše v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky