Byl jsem zablokován prostřednictvím zařízení, IP adresy a přidružených účtů, jak se ukázalo za posledních 24 hodin, a nejsem schopen ani otevřít chat zendesk/live podpory na jakékoli stránce v celé síti.
Je to opravdu nešťastné, protože tato síť je místem, kde hraji výhradně a často hraji na několika různých stránkách současně.
Posílal jsem živou podporu na 4 různé weby současně, vše z nezávislých důvodů. 3 Posílal jsem zprávu, abych obdržel část bonusu splatného v té době na každém konkrétním účtu, a 4. Pokoušel jsem se vyřešit chybu, která se vyskytla v procesu bonusové krabí hry.
Všechno to byly základní věci, všechno klidné a uctivé a vůbec nedošlo k žádnému pokusu využít nebo podvést kasina.
Možná jste si všimli, že z místa na místo v rámci stejné sítě se čas od času setkáte se stejnými pracovníky podpory, takže to není tak, že by každé místo mělo svůj vlastní vyhrazený podpůrný personál.
Hádám, že to muselo vypadat, že jsem spamoval podpůrné kanály, které vedly k tomu, že jsem byl zablokován.
Naprosto to chápu a chápu, jak se to mohlo stát, ale kdyby se na to podívali i méně než minutu, bylo by zřejmé, že blok není oprávněný.
Není to tak, že by moje e-mailová adresa byla blokována atd... je to všechno. Zařízení, účty a dokonce i moje IP adresa. Nechal jsem přítele zkontrolovat, zda má přístup k živému chatu, když byl u něj doma, přišel ke mně domů, přihlásil se k wifi a ani on k němu nyní nemá přístup.
Pokusil jsem se poslat e-mail na několik stránek, které jsem v době zákazu používal, moje e-maily většinou dostávají, jak ukazuje potvrzovací e-mail o lístku, ale žádná odpověď od žádného z nich.
Je mi úplně jedno, že postupem času ztrácím několik propagačních předmětů, co mě rozčiluje, je skutečnost, že pokud se nemohu spojit s podporou, když narazím na problém nebo dokonce jen nechci využít propagační akce, nelze použít žádné kasino v celé síti.
Toto je síť, které důvěřuji více než kterékoli jiné, je to, co znám, kde se cítím pohodlně a kde jsou všechny mé oblíbené hry.
Zpráva mohla být odeslána jednoduchým 24hodinovým zákazem, pokud by to považovali za nutné, i to by bylo značně zbytečné.
Potřeboval jsem jen vědět, že podpora zasílání zpráv z více než 1 webové stránky v síti může vyvolat podezření ze strany personálu technické podpory a nebyl by to problém, ale na luštění arašídu bylo použito kladivo a já nemám tušení co dělat nebo jak kohokoli kontaktovat.
To vše nad žádostí o aktivaci bonusu, splatnými zatočeními zdarma a opravou chyby v bonusovém krabovi na několika účtech současně. Opravdu směšné, ale chci to jen opravit, abych se mohl posunout dál a užít si dávat kasinům své peníze lol
I've been blocked by way of device, IP address and associated accounts as the last 24 hours has proven and I'm unable to even open a zendesk/live support chat on any site across the entire network.
It's really unfortunate as this network is where I game exclusively and I often play on several different sites simultaneously.
I was messaging live support on 4 different sites at the same time, all for independent reasons. 3 I was messaging to recieve part of a bonus due at that time on each specific account and the 4th I was trying to resolve an error that occurred in the process of a bonus crab game.
It was all basic stuff, all calm and respectful and there was no attempt to exploit or swindle the casinos at all.
You may have noticed from site to site within the same network you will get the same support workers from time to time so it's not like each site has its own dedicated support staff.
I'm guessing it was this that must have made it look like I was spamming the support channels leading to me being blocked.
I totally get it and understand how it could happen but if it was even looked at for less than a minute it would be obvious that the block is not justified.
It's not like my email address is blocked ect... it's everything. Device, accounts and even my IP address. I had a friend check to see if he could access live chat while he was at his house, he them came to my house, logged in to the wifi and he too can't access it now.
I've tried to email several of the sites I was using at the time of the ban, my emails are mostly getting recieved as shown by confirmation email about the ticket but no response what so ever from any if them.
I don't really care that I'm losing several promotional items as time goes by what I'm upset about is the fact that unless I can connect with support when i experience an issue or even just want to make use of a promotion I can't use any casino in the entire network.
This is the network I trust more than any other, its what I know, where I am comfortable and where all of my favourite games are.
The message could have been sent by a simple 24 hour ban if they deemed necessary, even that would have been massively unnecessary.
I just needed to know that messaging support from more than 1 website within a network can cause suspicion from the tech support staff and it wouldn't be an issue but a sledgehammer has been used to shell a peanut and I'm left with no idea what to do or any way to contact anyone.
All this over asking for a bonus to be activated, some free spins that were due and an error in bonus crab to be rectified over several accounts at the same time. Ridiculous really but I just want it to be fixed so I can move on and enjoy giving the casinos my money lol