FórumDiskuze stížnostíSebevyloučení v licencovaném kasinu a stále provádění vkladů

Sebevyloučení v licencovaném kasinu a stále provádění vkladů

před 2 roky od concorde
|
4141 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj drazí, sám jsem se vyloučil z chips.gg, ale poté jsem mohl pokračovat ve hře. Samovyloučení bylo zamýšleno na 30 dní, ale ve skutečnosti bylo aktivní maximálně 2 dny, poté (kasino spustilo aktualizaci) se aktualizací nějak resetovalo. Za tu dobu jsem prohrál asi 18 000 $. Operátoři mi říkají, že jsem si své sebevyloučení zrušil sám, ale to rozhodně není pravda. Co s tím podle vás můžete dělat?


Šéf a provozovatel kasina, se kterým jsem přímo mluvil, nejprve řekl, že sebevyloučení je možné pouze přes email, pak jsem ho informoval, že jsem to udělal přes platformu a že to musí fungovat. A pak mi operátor řekne, že jsem to neudělal. A 1 minutu poté, co jsem mu řekl, že znám svá práva, říká, že jsem to zvedl sám. Tady mě berou na projížďku, zákazníka jako jsem já bych taky nechtěl dát na cooldown...

Automaticky přeloženo:
concorde
před 2 roky

Ahoj concorde,

Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste podal stížnost - můžete tak učinit zde

Připravte si svůj e-mail, kde žádáte o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách, a pokud možno jakýkoli snímek obrazovky týkající se vaší komunikace s kasinem.

Toto je vážný problém a musíme přezkoumat, co se stalo.



Automaticky přeloženo:
concorde
před 2 roky

Měl jsem úplně stejný problém, 1. října jsem se sám vyloučil a mohl jsem pokračovat ve hře Nevím, kolik jsem po 1. říjnu prohrál, protože mi teď zavřeli účet a řekli, že jsem uzavřel dohodu s manažerem, abych si ho ponechal je to otevřené, ale NIKDY jsem s nimi nemluvil po telefonu, takže jsem se zeptal, kde je e-mail nebo text, který uvádí, že jsem uzavřel dohodu s manažerem poté, co jsem požádal o sebevyloučení, je neuvěřitelné a nikdy neodpověděli filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Snažím se pochopit, co se tam stalo. Kontaktovali jste je 1. října a manažer odpověděl 25. října? Co se stalo mezi 1. a 25. říjnem? Hráli jste tam dál, ale nepokusili jste se je znovu kontaktovat ohledně účtu, který zůstal otevřený?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Neúmyslně jsem tam pokračoval ve hře a když jsem si uvědomil, že jsem se z nich sám vyloučil, když jsem si prošel svůj e-mail odeslaný 23. nebo 24. října nebo dokonce ještě před tím, ale včera mi odpověděli, že jsem uzavřel dohodu, což je celkem lhát a požádal jsem o tu dokumentaci a nikdy mi ji nedodali a zrušili můj účet Řekl jsem jim, že mám problém s hazardními hrami, protože před tím e-mailem 1. října mě přemluvili, abych si zahrál se skvělými bonusovými nabídkami, takže jsem jim dal další šanci v září, ale 1. října Řekl jsem, že je to ono, a poté jsem už nikdy neposlal SMS, neposlal e-mail ani neobdržel další informace a po 1. říjnu jsem si párkrát zahrál, aniž bych si uvědomil, že jsem se sám vyloučil a nevím, kolikrát jsem vložil mezi 1. říjnem a 25. říjnem protože včera uzavřeli můj účet, podívali jste se na hráče jménem Concorde na stížnost kasinových guru, proč se sami nevyloučili, když se zeptal? Modlí se za lidi se závislostí na hazardních hrách Nežádám o svých 30 nebo více vkladů před 1. říjnem a nikdy se ani nepřiblížím k výhře, jak jsem řekl, to je úplně jiný problém a chci jen své bitcoiny zpět od 1. října a přesunout se pokračuj s mým životem a už nehazarduj díky za tvoji pomoc moje žena je nepořádek

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Danielle, posílat vám mé e-maily na adresu data@casino.guru je mnohem snazší, hledejte to


dík

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Myslím, že je mnohem jednodušší podat stížnost a vložit relevantní informace přímo tam. 🙂

Já a Daniel nejsme součástí stížnosti ani datového týmu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nechápu, nebojte se, jdu pryč, díky za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
Georgey1230
před 2 roky

Všimli jste si, že Nick čeká na vaši odpověď? Smysluplnější by bylo odpovědět mu ve stížnosti , jinak se to nebude dále rozvíjet. Doufám, že teď už rozumíš.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Tak určitě

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky