S LeoVegas jsem provedl vklady ve výši 21 500 USD svou kreditní kartou v národní bance a nyní je můj zůstatek na účtu 40 100 USD, včera jsem provedl svůj první výběr stejnou kreditní kartou, která byla schválena, právě jsem obdržel e-mail od společnosti leovegas, ve kterém se uvádí toto= během zpracování při výběru, všimli jsme si, že jste požádali o výběr na kreditní kartu, která bohužel nepřijímá prostředky herní společnosti .
Kontaktoval jsem svou národní bankovní kartu a oni potvrdili, že ze strany leovegas nedošlo k žádnému pokusu o vrácení peněz na mou kreditní kartu. co doporučujete k vyřešení tohoto problému?
With LeoVegas I made $21,500 in deposits with my national bank credit card, and now my account balance is $40,100, yesterday I made my first withdrawal with this same credit card which has been approved, I just received an email from leovegas saying this= while processing your withdrawal, we noticed that you requested a withdrawal to a credit card which unfortunately does not accept gaming company funds .
I contacted my national bank card and they confirmed that there was no attempt on the part of leovegas to refund my credit card. what do you recommend to solve this problem?