Ahoj!!!
Jak dlouho to bylo?
Jak se vám daří? Vidím, že v kasinu jsou problémy. Nejlepší místo, kde můžete komentovat toto konkrétní kasino , je zde 👈.
Mám zájem vyslechnout si váš názor na věc a upřímně doufám, že stížnost bude pro vás rychle vyřešena. 💚
Hello there!!!
How long has it been?
How are things going for you? I see there are problems at the casino. Well, the best place to comment about this particular casino is here 👈.
I am interested in hearing your thoughts on the matter and sincerely hope that the complaint will be resolved quickly for you. 💚
Radkaaaa! Jak úžasné vás slyšet!
Jo, bohužel jsem udělal OBROVSKOU chybu, že jsem si nezkontroloval reputaci tohoto kasina, než jsem se s nimi spojil….
tak jsem jen hrál malý turnaj a vyhrál 100 USD, ale abych si mohl vybrat, musel jsem mít minimálně 150, takže jsem hrál na automatech s těmi výherními penězi, pak jsem získal překvapivou OBROVSKOU výhru více než 1700 a měl jsem celkem 1800 a Pokusil jsem se to vybrat, ale odmítli můj výběr s tím, že musím vsadit o 150 více, tak jsem to udělal, pak jsem hrál zpět a za své peníze, dokud jsem nedosáhl 3000, takže jsem se pokusil vybrat znovu a tentokrát řekli „bonus" platilo pravidlo a oni za to zaplatili maximálně 125 dolarů… Požádal jsem o odkaz na pravidlo, ten mi nikdy neposkytli, požádal jsem o protokoly nebo něco oficiálního, abych dokázal, že se mýlím, a nikdy mi nic neposlali, takže jsem si s nimi také povídal a řekli, že se chystají eskalovat můj problém finančnímu oddělení, pak mi finanční oddělení poslalo e-mail, že můj účet již zkontrolovali a čas na kontrolu uplynul a nebyli ochotni jej znovu otevřít nebo zkontrolovat podruhé!!. .,
takže závěrem tento operátor je jeden z nejhorších, protože většinou měli můj účet znovu nebo mi poslali důkaz o pravidlech s oficiálními odkazy a tentokrát případ prostě uzavřeli bez jakýchkoli oficiálních informací.
A proto jsem zpět…
Lili.
Radkaaaaa! How wonderful to hear from you!
Yeah, unfortunately I made the HUGE mistake of not checking this casino reputation before engaging with them….
so I just played a small tournament and won 100 USD but then in order to withdraw I had to have 150 minimum so I played on the slots with that win money then I got a surprising HUGE win of more than 1700 and I had total 1800 and I tried to withdraw that but they denied my withdrawal saying that I needed to wager 150 more so I did then I played back and for my money until I got up to 3000 so I attempted to withdraw again and this time they say the "bonus" rule applied and they only paid 125 dollars for it max… I asked for the rule link they never provided me with that link I asked for the logs or something oficial to prove me wrong and they never did send me anything so I chatted with them too and they said they were going to escalate my issue to the financial department then the financial department emailed me saying they had review my account already and the time for reviewing has past and they were not willing to reopen or review it a second time!!..,
so in conclusion this operator is one of the worst because most of the time they had my account again or they had sent me proof of the rules with oficial links and this time they just closed the case without any oficial information provided.
And, That’s why I’m back…
Lili.
Ahoj, určitě bychom byli radši, kdyby ty pozitivní zprávy byly ty, které tě sem přivedly, ale protože potřebuješ pomoc, je dobře, že jsi napsal.
Z toho, co jste popsal, vidím, že kasino se do značné míry vyhýbá jakémukoli vysvětlení a něco obecně bych asi ani nechtěl slyšet. Dívali jste se na Podmínky? Nechápu, proč jsi musel vsadit 2x a pak ti řekli, že můžeš vybrat jen určitou částku.
Také jsem si všiml, že je řada na kasinu, aby odpověděla na vaši stížnost, takže si myslím, že nám o celé situaci řeknou více.
Příště si nezapomeňte zkontrolovat informace předem, protože toto kasino nebylo tou nejlepší volbou.
Hodně štěstí. ☘️
Hi, we would definitely prefer it if the positive messages were the ones that brought you here, but since you need help it's good that you wrote.
I can see from what you've described that the casino is pretty much avoiding any explanation and something in general I probably wouldn't want to hear either. Have you looked at the Terms and Conditions ? I don't understand why you had to wager 2 times and then they tell you that you can only withdraw a certain amount.
I also spotted that it's the casino's turn to reply to your complaint, so I guess they will tell us more about the whole situation.
Next time be sure to check the information beforehand because this casino was not the best choice.
Good luck. ☘️
Určitě bych se s vámi rád znovu setkal za příhodnějších okolností!
Přesto jsem rád, že tě zase vidím. Jen doufám, že se zástupce kasina nakonec ke stížnosti připojí. Byl by ten správný čas...
Držíme palce 🤞🤞
I would certainly prefer to meet you again under more convenient circumstances!
Still, It's nice to see you again. I only hope the casino representative is going to join the complaint eventually. It would be just the right time...
Fingers crossed 🤞🤞
Jo, v podmínkách neurčují žádné limity na bonusové peníze z turnajů limity pro výběry, takže proto jsem tak naštvaný…
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
Oh, chceš slyšet něco pěkného?
Chci o vás a dalších kasinech říct skvělé věci, máte pravdu, chodím si sem většinou stěžovat, ale začnu psát pozitivnější recenze o dobrých provozovatelích, kteří vždy respektovali své hráče a rychle reagovali na dotazy nebo problémy, Všude jsem měl mnoho zkušeností, protože hraji online většinou turnaje, ale hodně jsem se od vás naučil a také své špatné zkušenosti…
miláčku,
Lili.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Pak se mi to taky nezdá. Vím, že se někdy podmínky píšou zvlášť pro daný bonus nebo podobně, ale pokud tomu tak nebylo, tak jsem zvědav, jak to celé dopadne.
Pevně věřím, že to bude dobré a budete moci napsat, že to mělo dobrý konec.
Budu čekat. 😊🤞
Then it doesn't seem right to me either. I know that sometimes the terms and conditions are written separately for a given bonus or similar, but if that wasn't the case, then I wonder how the whole thing will turn out.
I firmly believe that it will be good and you will be able to write that it had a good ending.
I will be waiting. 😊🤞
Oh, chceš slyšet něco pěkného?
Chci o vás a dalších kasinech říct skvělé věci, máte pravdu, chodím si sem většinou stěžovat, ale začnu psát pozitivnější recenze o dobrých provozovatelích, kteří vždy respektovali své hráče a rychle reagovali na dotazy nebo problémy, Všude jsem měl mnoho zkušeností, protože hraji online většinou turnaje, ale hodně jsem se od vás naučil a také své špatné zkušenosti…
miláčku,
Lili.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Pokud jde o tebe, Lili, vždy si vážím toho, že tě slyším 😀!
Jako vždy jsme všichni vděční za vaše milé poznámky a spravedlivá recenze bude nepochybně přínosem i pro ostatní.
Čím více tím lépe!
Regarding you, Lili, I always appreciate hearing from you 😀!
Like always, we are all grateful for your kind remarks, and a fair review will undoubtedly benefit others as well.
The more, the better!
Děkuji Radko!,
Vždycky mi zpříjemníte den!, Byl jsem pryč, protože jsem neměl jiné problémy se starostou při hraní, ale vždy si před hraním čtu příspěvky jiných lidí o určitých operátorech, ale slibuji, že budu aktivnější s recenzemi nebo sdílením relevantních informací s lidmi v jejich dotazech…
O mně, dobře, mám se dobře, zatím je to pro mě v životě obecně dobré, díky, že mě zajímáš!
řekněme, taky jsi mi chyběl!
Lili.
Thank you Radka!,
You guys always make my day!, I have been away because I didn’t have other mayor issues playing, however, I’m always reading the posts from other people about certain operators before playing in there, but I promise I’ll be more proactive with reviews or sharing relevant information to people in their inquiries…
About me, well, I’m doing well, so far so good for me in life in general, thanks for your interest in hearing from me!
let’s say, I missed you too!
Lili.
Děkuji Jaro,
vy lidi! díky tobě se cítím tak podporována, díky moc!
Lili.
Thank you Jaro,
you guys! you make me feel so supported, thanks a lot!
Lili.
Ahoj všichni!
vypadá to, že toto kasino je jedno! Na stížnost ještě nereagovali, zbývá jim jen 20 hodin a prostě vůbec nereagují!…
Lili.
Hello everyone!
looks like this casino doesn’t care! They haven’t respond to the complaint yet they only have 20hrs left and they are just not responding at all!…
Lili.
Popravdě mám trochu obavy, jak to dopadne. Kasino ani nemá dobrý bezpečnostní index, takže bych se nedivil, kdyby vůbec nereagovali. Časovač se asi zase prodlouží, pokud to nestihnou, ale jak to dopadne, nevíme.
Rád bych řekl, že zanechají odpověď, ale nebudu vám lhát a raději se připravím na horší. 😥
Actually, I'm a bit worried how it will turn out. The casino doesn't even have a good safety index, so I wouldn't be surprised if they don't respond at all. The timer will probably be extended again if they don't make it, but we don't know how it will turn out.
I would love to say that they will leave an answer but I won't lie to you and I would rather be prepared for the worse. 😥
Já vím!
Ani mě to nepřekvapuje, jsou fakt špatní, mám jen nitku naděje, ale jsem realista a vím, že se to taky nikdy nedá vyřešit.
Lili.
I knowww!
Im not surprised either, they are really bad I only have a thread of hope but I’m realistic and I know it can never be solved too.
Lili.
Možná nás to celé ještě překvapí oba, takže dokud bude stížnost otevřená, stále je naděje. Musíte být pozitivní, i když víte, že to může dopadnout špatně.
Doufám, že štěstí bude na vaší straně. ☘️
Maybe the whole thing will still surprise both of us, so as long as the complaint is open there is still hope. You have to be positive, even when you know it could turn out badly.
I hope fortune will be on your side. ☘️
Nemáš zač, budu netrpělivě čekat, jak se věci vyvinou. 🙂
You're welcome, I'll be waiting impatiently to see how things turn out. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.