Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíRecensioni negativní kingmaker

Recensioni negativní kingmaker

 od PRINCESS1
|
2 569 zobrazení 14 odpovědí |
|

Ahoj, četl jsem negativní recenze na nikdy nepřijaté platby....vyhrál jsem nějakou částku....bude to někdy zaplaceno?

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, jak se otevírá reklamace a jak dlouho po nezaplacení?

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Dobré ráno. Mohu se vás nejprve zeptat, ve kterém kasinu jste zažili toto zpoždění a kdy přesně jste požádali o výběr?

Automaticky přeloženo:

Zatím jsem se nesetkal s žádným zpožděním, jen jsem o tom četl nějaké recenze.....stránka je kingmaker2.....momentálně schválili první požadované výběry xo mě požádali o ověření účtu k to bylo Nečekal jsem dříve...uvidíme, co se stane

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Kingmaker Casino, chápu. Kdy přesně jste tedy s ověřováním začali?

Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, než zasáhneme, ale to nutně neznamená, že by to vždy mělo trvat tak dlouho, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Viděl jsem, že první výběry už byly připsány, nechápu, proč teď žádali o ověření účtu

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Může to být tím, že první výběr byl podle mého názoru jen malý. 🤷‍♀️

Poslali jste všechny potřebné dokumenty?

Automaticky přeloženo:

Vše jsem poslal... každopádně si to nemyslím, protože částka je 1500 €

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Chápu. A máš to už na svém bankovním účtu, nebo se tam píše jen, že je to schváleno?

Automaticky přeloženo:

Uz to je na uctu....ale ted jak dlouho bude trvat u dalsich 1500 víz kc je overeni uctu? Prodlužují se časy?

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Řekl bych, že záleží na každém případu. Dostali už dokumenty, nebo takové informace z kasina nemáte?

Automaticky přeloženo:

Nevím, jestli je dostali

Automaticky přeloženo:
PRINCESS1

Dobře, doufejme, že bude vše brzy schváleno a budete moci získat i druhý výběr. Dejte nám prosím vědět, až to uděláte; budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Potýkám se s podobným problémem, můžete mi pomoci??? Čekám na dva výběry 500 €, byly provedeny 09.04. a 10.04. a stále nic. Stále mi říkají "omlouvám se za nepříjemnosti a prosím buďte trpěliví". Jak vidíte, moje trpělivost došla, protože jsem jim věřil a očekával jsem tyto peníze do 3 pracovních dnů, jak se říká.

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Ahoj, vidím, že náš tým se ti už snaží se vším pomoci.

Pokud jde o toto kasino, je pomalejší vyplácení hráčů, takže si pravděpodobně budete muset ještě chvíli počkat. Blíží se také prázdniny, které mohou proces také prodloužit, takže bych byl připraven na všechno.

Sice vím, že to pro hráče není nic příjemného, ​​ale důležité bude s penězi nic nedělat a počkat, až se vše vyřeší. Kasino nakonec hráčům zaplatí, ale jak jsem řekl, někdy to chce čas.

Přeji vám, abyste je měli co nejdříve.😕

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky