FórumDiskuze stížnostíReady Casino nevyplatilo mé výhry

Ready Casino nevyplatilo mé výhry

před 7 měsíci od NunhezLeticia
|
3143 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 7 měsíci

Deset dní čekám na své výběry v Ready. Po dokončení ověření účtu a potvrzení prostřednictvím chatu byly požadovány výběry. Po nesčetných pokusech o vyřešení je však odpověď vždy stejná „čekejte na vydání". Na stránce kasina je uvedeno OKAMŽITÉ platba přes pix, nebo až tři dny na převod a já jsem požádal přes pix.

Horší než to je ponížení, kterému jsem vystaven kasinem, dvakrát mě požádali, abych spolu s dokumentem poslal selfie s papírem napsaným „hello Ready casino" a aktuálním datem. Poslal jsem to a zavolal do chatu o dny později, protože tuto fotku neověřili, byl jsem agentem informován, že účet je plně ověřen, mám o tom důkaz. Dokonce mi přišel potvrzovací email. Požádal jsem o výběr, který byl zamítnut, k mému rozhořčení o to požádali znovu. To samé selfie. Na dokumentu je znovu napsaný papír a stále mrkajícím pravým okem jsem se tomu šel ještě jednou podrobit. Poté byl můj účet znovu ověřen a zatím žádné platby. Příliš mrtvé kasino. Přes chat už 10 dní nic neřešili.

Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 7 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že se nic nezměnilo. Takže říkáte, že máte ověřený účet, ano? Ale když provedete výběr, jaký je problém, když vám ho nechtějí dát nebo ho ještě neposlali? Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní, ale všiml jsem si, že jste již podali stížnost.

Mohl byste odpovědět na Tomášovy otázky?

Stačí kliknout zde . ⬅️

Doufám, že se to brzy vyřeší a peníze dostanete zpět. Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj!

Ano, mám třikrát ověřený účet. Jinými slovy, po obdržení potvrzení o ověření jsem požádal o výběry a oni požádali o další stejnou fotografii s tím, že jsem nebyl ověřen. Dokonce jsem obdržel e-maily a mám výtisk chatu potvrzující kontroly.

Výběry zůstávají nevyřízené donekonečna. První žádost byla požadována dne 04.05.2024. Změnil jsem banku a požádal jsem o ostatní 13. 4., protože stále byly nevyřízené. Včera jsem o něj požádal, protože jsem ho včera omylem zrušil.

11 dní bez platby a vše ověřeno. Potřebovat pomoc

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


Je mi velmi líto, že slyším potíže, které jste zažili. Mohli byste mi prosím poslat e-mail, pomocí kterého jste se registrovali, abych pochopil, proč to podpora zdržela.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj!

Ano, mám třikrát ověřený účet. Jinými slovy, po obdržení potvrzení o ověření jsem požádal o výběry a oni požádali o další stejnou fotografii s tím, že jsem nebyl ověřen. Dokonce jsem obdržel e-maily a mám výtisk chatu potvrzující kontroly.

Výběry zůstávají nevyřízené donekonečna. První žádost byla požadována dne 04.05.2024. Změnil jsem banku a požádal jsem o ostatní 13. 4., protože stále byly nevyřízené. Včera jsem o něj požádal, protože jsem ho včera omylem zrušil.

11 dní bez platby a vše ověřeno. Potřebovat pomoc

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu vaši situaci a určitě to není příjemné čekání. Vzhledem k tomu, že máte stížnost, náš tým se určitě pokusí pomoci. V oficiálním vláknu kasina jsem však viděl, že napsali: "Také rozumím tomu, že se vám začaly uvolňovat platby"

Takže věřím, že bude jen otázkou času, než své peníze dostanete. Pokud ne, jak jsem řekl, máte otevřenou stížnost a my tu budeme.

Automaticky přeloženo:
ReadyCasino
před 7 měsíci

Ahoj!


registrovaný email je N unhezleticia@gmail.com . Díky za kontrolu.


V případě potřeby mohu zaslat všechna potvrzení, která jsem obdržel e-mailem o ověření mého účtu, a také nové žádosti o opakované selfie po kompletním ověření.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj!

Děkuji za vaši snahu pomoci mi vyřešit tuto frustrující situaci.

Od začátku spolupracuji se všemi požadavky, i opakovanými. Dnes si opět vyžádali novou selfie a ještě jednou jsem ji poslal. Doufám, že to brzy dostanu, protože jsem čekal více než deset dní.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj!

Děkuji za vaši snahu pomoci mi vyřešit tuto frustrující situaci.

Od začátku spolupracuji se všemi požadavky, i opakovanými. Dnes si opět vyžádali novou selfie a ještě jednou jsem ji poslal. Doufám, že to brzy dostanu, protože jsem čekal více než deset dní.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud to musíte poslat několikrát, zeptali jste se, v čem je problém? Přijde mi dost nelogické, kdyby žádný nebyl, jen kasino potřebuje stále stejný dokument. Ale musíte od nich mít samozřejmě důvod.

Každopádně nemáš zač a doufám, že se ti to podaří vyřešit co nejdříve, jak vidím, že spolupracuješ. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od angelamax592 byl odstraněn správcem Jaro
Důvod: Reklama
před 7 měsíci

To je spousta peněz, které jste investovali do kasina. Nemyslím si, že takové věci jsou dobrý nápad, zvlášť když jde o tolik peněz. Nikdy nehrajte za víc, než si můžete dovolit, protože se to může vymstít.

Každopádně, pokud mluvíte o nějaké pomoci, jak se vám podařilo získat finanční prostředky? 🤔

Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 7 měsíci

Ahoj znovu, mluvil jsem s Dama anti-fraud a řekli mi, že důvodem, proč jsou vaše selfie stále odmítány, je to, že selfie nejsou v souladu s jejich pokyny, eks. byl tam jeden, kde jsi napsal špatné datum, ne do poznámky, jeden, kde je jedno oko zavřené atd. nejnovější je kvůli tomu, že není vidět loket. Vím, že je to velmi frustrující a otravné, ale i my z naší strany jsme řekli, že mohou uvolnit peníze, řekli nám, že musí provést tyto kontroly, aby byly v souladu.

Automaticky přeloženo:
angelamax592
před 7 měsíci

Ahoj, v našem kasinu jste nikdy nehráli, nepřijímáme hráče z Velké Británie a nemáme žádné hráče, kteří vložili 200 000. Chápu, že chcete, aby vám lidé psali na váš e-mail, ale administrátor by to neměl dovolit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dokumenty byly několikrát zamítnuty z důvodu:


špatné datum na ručně psané poznámce

Jedno oko zavřené

Není vidět loket


Chápu, že pro uživatele a hráče chápu, že je to velmi otravné a zdá se mi to hloupé, ale neděláme pravidla dodržování a KYC, a jak víte, můžeme být značně penalizováni, pokud to nebude dodržováno. Z naší stránky kasina jsme však požádali damu, aby zrychlila bez dalších zpoždění.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, v našem kasinu jste nikdy nehráli, nepřijímáme hráče z Velké Británie a nemáme žádné hráče, kteří vložili 200 000. Chápu, že chcete, aby vám lidé psali na váš e-mail, ale administrátor by to neměl dovolit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Děkuji Vám za vysvětlení. Bohužel nic v hráčském příspěvku není v rozporu s našimi pravidly, a proto nemáme důvod mazat nebo odebírat hráčský příspěvek. Doufám, že si každý přečte vaše informace o tom, že není vaším hráčem, nebo dokonce angelamax592 může přijít s nějakým vysvětlením.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dokumenty byly několikrát zamítnuty z důvodu:


špatné datum na ručně psané poznámce

Jedno oko zavřené

Není vidět loket


Chápu, že pro uživatele a hráče chápu, že je to velmi otravné a zdá se mi to hloupé, ale neděláme pravidla dodržování a KYC, a jak víte, můžeme být značně penalizováni, pokud to nebude dodržováno. Z naší stránky kasina jsme však požádali damu, aby zrychlila bez dalších zpoždění.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkujeme za vaše nitro, opravdu si toho vážíme. Doufejme, že budete mít příležitost vysvětlit vše ve stížnosti hráčů. Nebo zkuste ohledně tohoto případu kontaktovat Tomáše, našeho reklamačního specialistu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj znovu, mluvil jsem s Dama anti-fraud a řekli mi, že důvodem, proč jsou vaše selfie stále odmítány, je to, že selfie nejsou v souladu s jejich pokyny, eks. byl tam jeden, kde jsi napsal špatné datum, ne do poznámky, jeden, kde je jedno oko zavřené atd. nejnovější je kvůli tomu, že není vidět loket. Vím, že je to velmi frustrující a otravné, ale i my z naší strany jsme řekli, že mohou uvolnit peníze, řekli nám, že musí provést tyto kontroly, aby byly v souladu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj! Všechny selfie byly přijaty a po každém odeslání jsem obdržel potvrzení o ověření účtu. Selfie s mrkáním očí bylo požadováno v chatu a mám snímek obrazovky tohoto požadavku.

Nevěřím tedy, že tomu tak bylo, protože kdyby to nesplňovalo pokyny kasina, nebylo by dokončeno žádné ověření.

Automaticky přeloženo:
NunhezLeticia
před 7 měsíci

Ahoj znovu, je zcela jasné, že komunikace kolem vašeho případu byla přinejlepším zablácená, a je mi to velmi líto, osobně to považuji za velmi frustrující a žádám tým o schůzku, až se vrátí, abychom mohli zajistit, aby se tyto věci neopakovaly žádným hráčům, oceňuji vaši trpělivost při vysvětlování, že až se vrátím ke svému PC, přidám na váš účet několik roztočení zdarma, také jen pro 100% jasno, zda jste obdrželi všechny své výhry? protože jsem byl upozorněn minulý týden, byl vám uvolněn.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stejné pro mě.....

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 4 měsíci

Ahoj, jak to myslíš, stalo se ti to samé co hráči před tebou nebo je to něco jiného? Můžete mi prosím vysvětlit situaci, do které jste se dostali?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tak dlouho mi trvalo ověření. Znovu a znovu požadovali totéž na mé bankovní kartě....Po několika dnech schválili stejný dokument! Poté byly výběry provedeny stejně rychle! Teď ale čekám na výběr 200€ tři dny a nic se neděje. Kontaktoval jsem podporu prostřednictvím e-mailu, ale žádná odpověď! Je to velmi zvláštní kasino, žádná komunikace a je těžké jim věřit!

Automaticky přeloženo:
daisim64
před 4 měsíci

Komunikace by pro mě byla také důležitá, ale když už se vám odsud podařilo vybrat peníze, nebyl bych tak skeptický. Zkuste být trochu trpěliví a jelikož jste ověřeni, nemělo by to trvat dlouho. Pokud tomu tak není, pak nám můžete dát vědět a pokusíme se pomoci, ale zatím bych zachoval chladnou hlavu.

Samozřejmě, pokud se vám podaří získat peníze, můžete se sami rozhodnout, zda zde již chcete být nebo ne. Myslím, že už máte představu o tom, jak toto kasino funguje.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky