DomůFórumDiskuze stížnostíR7 casino nevyplácí výhry

R7 casino nevyplácí výhry

 od Dinar2025
|
899 zobrazení 3 odpovědi |
|

Dobrý den! Chtěl bych zanechat stížnost na projekt R7.

Jsem obyčejný hráč, který si jako ostatní přišel hrát a vyhrávat peníze, ale když jsem nakonec vyhrál, projekt začal všemožně dávat paprsky do kol (nemluvím o ověřování - to je jen špička ledovce). Níže se podělím o své zkušenosti.

Čím jsem si za ty skoro 3 týdny prošel:

1. Ověření - s dalšími dokumenty (milion různých výpisů, potvrzení atd.)

2. Video ověření se zástupci kasina

3. 10 dní neplatili vůbec nic, asi chtěli, abych o peníze přišel.

4. Začali platit peníze ne podle limitů, moje úroveň je 4 000 000 za den, zaplatili mi maximálně 900 000.

5. Podpora mě převedla od jednoho agenta k druhému, když jsem se zeptal, proč nevybírají peníze, řekli, že jsem překročil limit, když jsem se zeptal, proč vybírají méně než 4 000 000, jak jsem měl, přišli s tím, že jsem měl limit 1 000 000, mám screenshot. Když jsem se zeptal, proč mám 1 000 000, nedali jasnou odpověď a neustále chtěli chat zavřít.

Mimochodem, na každý chat musíte čekat 10-20 minut.


Ve výsledku jsem měl za 20 dní vybrat z výhry podle limitů 40 000 000, ale nakonec vybrali 8 000 000. Dostal jsem 5x méně peněz, nedávají jasné odpovědi, jen mi dávají průchod. Za tyto dny mi přišlo snad 50 zrušení z různých důvodů, odmítli mi zaplatit na jinou ověřenou kartu kvůli čemuž jsem dostal blok od banky, teprve pak začali platit, opět ne podle limitů.


Moje platby se zpracovávají 20–30 hodin. Tým podpory na všechny nepohodlné dotazy říká, že to není v jejich kompetenci, na žádost o převedení chatu na někoho, o jehož kompetenci tvrdí, že taková možnost není.

Dnes, 05.02., jsem obdržel pouze 190 000,-, zbytek žádostí stále čeká.


Takto se chovají ke svým klientům. Níže přiložím snímky obrazovky a videa, aby bylo vidět, že porušují svá vlastní pravidla.

Nenechají mi jinou možnost, než to dát z veřejného dohledu + nyní mluvím s právníkem, abych podal stížnost na kasino majiteli licence.

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Dinar2025

Dobrý den, přečetl jsem si vše co jste napsal a vidím, že máte docela problémy.

Pokud jde o ověření, předpokládám, že jste to udělali a prošli jste tím, když jste mohli odstoupit, ano?

Co se týče výběrů, koukám, že jste nedostal žádnou konkrétní informaci, proč je tomu tak, jak popisujete, a v tomto případě bych Vám také nabídl pomoc v rámci reklamace u nás.

měli byste zájem? Náš tým se vám pokusí pomoci.

Pokud ano, nechám zde odkaz .

Klidně mi dej vědět, jak ses rozhodl.

Automaticky přeloženo:
Dinar2025

Bratře, zvýšil jsem svůj limit výběru, stačí mi napsat e-mail,


mohu ti pomoci,


Můj email -

Automaticky přeloženo:
dh1111

Hej. Všiml jsem si, že svůj e-mail šíříte po celém fóru, mohu se tedy prosím zeptat, proč to děláte?

Jak jste schopni pomoci?

Uvědomte si prosím, že toto není dobré místo pro inzerci nebo nabízení jakékoli služby a váš účet může být snadno zablokován, pokud tak učiníte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky