No, když založíš bratrovi účet s jeho doklady, tak nevím, jestli ti bude možné pomoci. Musíte pochopit, že kasino pravděpodobně nevědělo, že jste to vy, a nemyslím si, že by mohli vědět, že jste to vy, na základě vašeho příjmení a adresy. Doporučil bych reklamaci, ale pravděpodobně by byla zamítnuta a nedostali byste nic.
Rád bych vám však představil iniciativu, se kterou jsme začali spolupracovat, a to je betblocker, charitativní organizace registrovaná ve Spojeném království, poskytující bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.
BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.
To je něco, co by mohlo pomoci zabránit hraní v kasinech.
Také bych se s vámi rád podělil o návod, pokud opravdu potřebujete pomoc, můžete se obrátit na některá centra pomoci nebo chatovací služby. Stačí kliknout zde .
Je mi velmi líto, pokud něco takového člověka zasáhne a je v tak špatném stavu. Ale ze všeho se dá dostat, jen je potřeba najít tu správnou pomoc.
Nemůžu ti říct, jak moc bych si přál, aby bylo všechno v pořádku a věřím, že by to šlo. Jen bojovat a nevzdávat se.
Well, if you set up an account for your brother with his documents, then I don't know if it will be possible to help you. You have to understand that the casino probably didn't know it was you, and I don't think they could have known it was you based on your last name and address. I would recommend a complaint, but it would probably be rejected and you would get nothing.
However, I would like to introduce you to an initiative that we have started to work with, which is betblocker a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
That is something which could help to prevent playing in casinos.
Also, I would like to share a guide with you, if you really need help, you can contact some help centers or chat services. Just click here.
I am very sorry if something like this hits a person and it is in such a bad condition. But you can get out of everything, you just need to find the right help.
I can't tell you how much I wish everything was all right and I believe it could be done. Just fight and do not give up.
Automaticky přeloženo: