Některé sázky jsem uzavřel s pravděpodobností, že se nepřihlásí. Betsteve, Betdukes a 2kbets jsem používal od konce května, začátkem června. Jeden účet na každém webu, žádné bonusy. Když jsem byl hotový, 7. července jsem vybral celkem 25 800 liber. Byl jsem již ověřen, ale stejně jsem poslal další sadu dokumentů, protože vím, jak to jde. Pak jsem čekal 2 týdny.
Nyní je 27. července.
Od výběru jsem neměl žádné e-maily, které jsou stále uvedeny jako nevyřízené. Nyní posílám e-mailem nikdo nebude. A živý chat říká, že čekat na e-mail.
Jo, vím, že jsem udělal chybu, když jsem je použil, ale teď už je pozdě. A mají licenci UKGC, takže jsem si jistý, že se to vyřeší, ale myslel jsem si, že se zaneprázdním.
Mimo to je s Progressplay Limited nějaká pochybná sračka. Dvě jména, Sophie Roberts, manažerka podpory a Stuart James v oddělení bezpečnosti a ověřování, se objevují na přihlašovacích e-mailech, ale na internetu se nikde, kromě jiných stížností. Vracíme se zpět do roku 2016. Jsou tito lidé skuteční? Možná možná ne. Nalezeno telefonní číslo s předčíslím Londýna, které odpovídá zaznamenané zprávě. A jejich sídlo je buď na Kypru nebo na Maltě, možná obojí, možná ani jedno.
Abych byl spravedlivý, je to opravdu mizerná záhada, ale nepotřebujete deerstalkera, abyste věděli, že je něco v nepořádku.
I placed some bets at dog odds not expecting them to come in. I had been using Betsteve, Betdukes and 2kbets since late May, early June. The one account at each site, no bonuses. I withdrew £25800 total on 7th July when I was all finished. I was already verified, but sent another set of documents anyway cause I know how this goes. Then I waited 2 weeks.
It’s now 27th July.
Had no emails since the withdrawal, which is still listed as pending. Now I’m emailing no one will answer. And live chat says to wait for an email.
Yeah, I know I made a mistake using them but too late now. And they’re licensed by the UKGC so I’m sure it’ll sort itself out but thought I’d make myself busy.
Outside of that, there’s some dodgy shit with Progressplay Limited. Two names, Sophie Roberts the support manager and Stuart James in the security and verification department appear on sign up emails but they appear nowhere on the internet, except in other complaints. Going back 2016. Are these people real? Maybe, maybe not. Found a phone number with a London area code that goes to a recorded message. And their headquarters is either in Cyprus or Malta, maybe both, maybe neither.
This is a really crappy mystery to be fair, but don’t need a deerstalker to know something’s amiss.