Ahoj.
Upozorňujeme, že je to z bezpečnostních důvodů, protože máme mnoho případů, kdy byl náš uživatel bohužel podveden.
Chtěli bychom tomu, aby se to komukoli stalo, co nejvíce zabránit.
Hello.
Please know that it is due to safety measures as we have many cases that our user got unfortunately scamed.
We would like to prevent this from happening to anyone as much as possible.
Ale to je nefér, částka sporu se neukazuje,
Velmi špatné
But this is unfair, dispute amount not showing,
Very bad
Je to kvůli vaší bezpečnosti. Mnoho našich uživatelů nám hlásilo, že byli podvedeni. Jakmile tito podvodníci vidí, že existuje sporná částka a mají informace o tom, kolik přesně je, je pro ně snazší ji od nevinných lidí nějak dostat.
It is due to your safety. We had many of our users telling us that they have been scammed. As soon as these scammers see that there is a disputed amount and they have the information about how much it is exactly, it is easier for them to get it out somehow from the innocent people, you know.
Ahoj,
Děkuji za vaši zprávu.
Chápeme vaše obavy a rádi bychom vás ujistili, že vaše sporná částka a uživatelské jméno budou veřejně viditelné, jakmile bude vaše stížnost uzavřena.
Dokud je stížnost stále v řízení, jsou tyto informace z bezpečnostních důvodů záměrně skryty. Bohužel jsme se v minulosti setkali s případy, kdy se podvodníci zaměřili na hráče poté, co v otevřených stížnostech viděli konkrétní podrobnosti (například spornou částku). Abychom chránili naše uživatele, nyní tyto informace uchováváme v soukromí, dokud není případ uzavřen.
Pokud máte jakékoli další otázky, neváhejte se na nás obrátit.
Hi,
Thank you for your message.
We understand your concern, and we’d like to reassure you that your disputed amount and username will become publicly visible once your complaint is closed.
As long as the complaint is still in progress, this information is intentionally hidden for security reasons. Unfortunately, we’ve had past cases where scammers targeted players after seeing specific details (such as the disputed amount) in open complaints. To help protect our users, we now keep this information private until the case is closed.
If you have any other questions, feel free to reach out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.