FórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem 22bet

Problémy s výběrem 22bet (strana 4)

před 4 roky od giseryd
|
67120 zobrazení 170 odpovědí |
|
1...3 4 5...9
lauarual
před 3 roky

Hádejte jeho Jeton, protože to říká na svém webu „Chcete-li zpracovat jakoukoli výplatu z vaší peněženky Jeton, budete muset projít procesem ověření. Proces ověření pro peněženku Jeton je standardizovaným opatřením pro dodržování předpisů proti praní peněz (AML), znáte své zákazníky (KYC) a zákony a předpisy týkající se financování boje proti terorismu (CTF). Proces spočívá v předložení podpůrné dokumentace. Zpracování pro ověření může trvat až 12 hodin, v závislosti na míře veřejného zájmu. "


jen říká, že odmítnuto při 22 sázce (dříve to bylo „odmítnuto operátorem")

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 3 roky

Zní to dobře, čekám, až mi pošlete e-mail 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

OK.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Úspěšně jsem dokončil identifikaci účtu bankovní karty a dokladu, který požadovali

požádal o výběr a během asi 5 dnů to bylo dokončeno a peníze šly na mou kartu, pak jsem požádal o výběr znovu a konkrétně 5 výběrů celkem 1 290 eur a byly schváleny téměř okamžitě, problém je, že 12 dny uběhly a nedokončí platbu moje banka Jsem v neustálém kontaktu s příslušným oddělením banky a zatím mi neposlali žádnou žádost o částku (chci říci, že k prvnímu výběru, kde jsem požádal, došlo normálně mám problém nyní v dalších 5 nových výběrech)

také zablokovali můj online chat, je to tragické

Automaticky přeloženo:
Useruser
před 3 roky

Hm, to se vždy říká, když kasino přestane komunikovat s hráčem. Zkusili jste jim poslat e-maily?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

ano několikrát jsem poslal e-mail a dostávám přesně ty samé odpovědi, které jim poskytuji údaje o mém účtu a posílám screenshoty výběrů Vyžádal jsem si vše, co jsem udělal, a poslal jsem je mnohokrát bez výsledku také v odpovědi z předchozích dnů mi bylo řečeno, že neexistuje žádný požadavek na výběr a částky byly zaplaceny a odkazovaly na první výběr, který jsem vám řekl dříve ve zprávě po dalším pokusu, automaticky jsem dostal zprávu znovu po mnoha hodinách k odeslání jim výběr na fotografii, kde jsem to udělal, a teď mi neodpovídají dva dny

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Useruser
před 3 roky

V takovém případě vám doporučuji podat stížnost na našem webu. Musí to být opravdu nepříjemné, když nemůžete kontaktovat nikoho, kdo by vám poskytl jakékoli relevantní informace o vašem výběru. Tomuto chování prostě nerozumím.

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

přenos je dokončen, děkuji moc

Automaticky přeloženo:
Useruser
před 3 roky

Pěkně, gratulujeme!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všichni,

Dnes jsem se přihlásil na tento web, celkem jsem hrál ve sportovních sázkách 170 € a vyhrál 770 € ... Snažil jsem se vybrat přes Mastercard a několikrát mi to po kontaktování e-mailové podpory odpovědělo „Proces odepřen operátorem" že jsem mohl vybrat bankovním převodem, protože to umožnili, provedl jsem výběr 770 EUR bankovním převodem a nyní je ve STAVU „SCHVÁLENO" ... Otázka zní: mohu být zticha, tj. stav OPEN dělá znamená to „HOTOVO", nebo mohu mít stále problémy?


Pokud má někdo stejnou zkušenost, děkuji předem za odpověď.

Děkuji a pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, potřebuji pomoc. Zaplatil jsem z hlavní karty na účet, přestal fungovat a pak jsem zaplatil z vízové karty mé sestry (s těmi penězi jsem si hrál), teď, když chci vybrat peníze, musí být napsány stejným způsobem jako vklad, ale nepřijímá nové vízum, protože částka za platbu je vyšší než záloha, nyní žádají o milion obrázků, aby je mohli poslat, točí mě v kruhu, žádají o údaje nové banky karta a není to na mé jméno, ale na sestřinu

Automaticky přeloženo:
Stfn
před 3 roky

Ano, je to standardní postup a pravděpodobně jste se dostali do skutečných potíží, protože vklad do platebních metod, které vám nepatří, je ve většině kasin zakázán. Obávám se, že když jim pošlete obrázek karty, výhru zruší.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ve většině podmínek je zakázáno používat k vkladu kartu někoho jiného. Obecně jsou všechny výhry neplatné a zabavené. Tato společnost může udělat výjimku, pokud budete mít štěstí

Automaticky přeloženo:
Stfn
před 3 roky

Určitě zruší vaše výhry, když zjistí, že karta není vaše.

Nezkoušeli jste vklad a výběr pomocí platební metody na vaše jméno?

Automaticky přeloženo:
kaptenlok
před 3 roky

Drahý, jsem jako ty s problémem s výběrem, řekni mi, jakou alternativní metodu jsi použil a fungoval pro tebe?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nakonec jsem neuspěl, říkám sbohem. Soudruzi Mám problém, pokud existuje řešení, jak je nejlepší mít účet na 22bet? Platby kartou zahraničním sázkovým kancelářím jsou nyní zakázány. Mám si otevřít účet u přítele ze zahraničí a jaký způsob platby / výběru použít?

Automaticky přeloženo:
Stfn
před 3 roky

Nemohl jste vybrat své peníze?

Jaký je konkrétní problém?

Automaticky přeloženo:
Thomas75
před 3 roky

Vlastně, když vám řeknou, abyste vytvořili elektronickou peněženku, tak bych to udělal. V případě, že od nich dostanete zprávu „Nelze vybrat prostředky. Musíte vybrat stejným způsobem než vklad. Vybírejte v poměru k vašim vkladům", kontaktoval bych je a zeptal se: „Dobře, udělal jsem to, co jste mě požádali co mám dělat potom? " Protože vždy mohou pravidlo přepsat a poslat všechny peníze do vaší elektronické peněženky tak jako tak.

I když je to časově náročné a nedává to žádný smysl, řídil bych se jejich pokyny, protože získání peněz je jejich nejdůležitější součástí.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Laura z testovacího centra mi dala velmi dobré tipy, jak postupovat správně, ale přesto se mi zobrazila chybová zpráva, kterou jsem zmínil ve svém předchozím příspěvku. Vytvořil jsem skrill účet, přidal 10 € metodou paysafecard, protože údajně mastercard zabije proces. Poté jsem vsadil 11 € na kurz 2,3, abych byl „bezpečný", a pokusil jsem se vybrat pomocí Skrill (nový způsob výběru vytvořený pro tuto podvodnou společnost), ale nefungovalo to. Potvrzuji, že jsem udělal vše správně a ve správném pořadí.

Kontaktoval jsem je a oni mi poslali stejnou kopii vložte zprávu, kterou mi posílali za posledních 30 e-mailů z 52, které jsem jim poslal. Podal jsem stížnost a obdržel e-mail od Kristiny, že na mé stížnosti se bude pracovat, ale stále nic. Představuji si, že máte hodně práce a vy jste moje jediná naděje, protože 22bet mě dostal do slepé uličky. Zjevně si ze situace dělají legraci a já ji začínám ztrácet. Přál bych si, abych měl před sebou kus zakladatele hovna ...


S úctou,



Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Upřímně řečeno, 22Bet nemá nejlepší pověst. Tip pro příště, než začnete hrát v kasinu, podívejte se na recenze 😉 Chápu, že vám nepomůže s vaším aktuálním problémem, ale spíše, aby se mu v budoucnu zabránilo.


Je možné jim zavolat, někdy to pomůže, když je pronásledujete, haha.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky