FórumDiskuze stížnostíProblém s výplatou 123vegascasino.com

Problém s výplatou 123vegascasino.com

před rokem od Anonymized341
|
3490 zobrazení 10 odpovědí |
|
před rokem

Snažím se vybrat ze svého účtu jen 100 $. Pořád to ruší z důvodů, které nedávají smysl. Nedávno mi řekli, že potřebuji zůstatek na účtu 200 $, ale měl jsem 203 $! Pak podpora stále kopíruje a vkládá stejnou odpověď, která se mě netýká. Řekli „vzneste další žádost o výběr". Udělal jsem to, ale ztrácím víru, že to zpracují. Pokud nemohu získat ani 100 $ při výběru, proč bych kdy chtěl vložit více peněz?

Automaticky přeloženo:
Anonymized341
před rokem

To zní divně. Sotva můžeme vědět, co se stalo. Možná jste mluvili s agentem zákaznické podpory, který byl nový. Myslím, že můžete hrát s bonusem a stále jste nesplnili požadavek na sázení?

Možná jim zkus poslat email. Na odpověď budete čekat déle, ale je možné, že přijdou s odpovědí, která bude dávat větší smysl.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj Danieli,


Poslal jsem jim e-mail. Splnil jsem všechny požadavky na sázení a mohu poslat snímek obrazovky, který to potvrzuje. Důvod, proč byl zrušen, je uveden níže. Nedává to smysl, protože můj zůstatek na účtu je 203 $. Teď čekám další 2 dny a doufám, že se to znovu nezruší. Mluvil jsem s chatem a řekli, že „vyzvedněte další žádost o výběr, když je můj zůstatek 203 $". Na prvním místě to bylo 203 $ a od té doby jsem na to nesáhl. Níže je jejich důvod. Jak jsem uvedl, nedává to smysl. Měl jsem na účtu 203 $ a stále mám. 203 dolarů je samozřejmě více než zmíněných 200 dolarů. Také jsem vsadil na nic jiného než na automaty a snadno jsem dosáhl požadavku na sázení ve výši 3 000 $ (vsadil jsem přes 5 000 $)


Toto je jejich odpověď.


S lítostí vám oznamujeme, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta, protože nemáte dostatečný zůstatek na odečtení uvítacího bezplatného žetonu ve výši 100 $

Požadovaný zůstatek na vašem účtu v době výběru: 200 $ (částka bonusu bude odečtena a minimální výběr, který zpracujeme, je 100 $. Protože se jedná o bonus za žeton zdarma ve výši 100 $, maximální hotovost je 100 $, proto musíte mít na účtu zůstatek 200 $)


níže je shrnutí mého účtu. Zůstatek 103 $ je po odečtení 100 $ čekajících na výběr. Nevidím žádný pádný důvod, proč to bylo zrušeno.


Výběry

Aktuální zůstatek :

103,00

Současný stát :

Spojené státy

Aktuální měna:

americký dolar

Výše sázkového požadavku:

3 000,00 USD

Vsazená částka:

5 129,25 USD

Sázení dokončeno:

Ano

Čeká na výběr: 100 $


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized341
před rokem

Ahoj.

Ani mi to nedává moc smysl. Lze uplatnit pouze některé poplatky, takže konečný zůstatek může klesnout pod minimální limit pro výběr, ale je třeba to uvést a řádně vysvětlit.

Dejte nám vědět, jak výběr probíhá. Pokud znovu selže, zvážím reklamaci.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


říká, že je tam poplatek 3 $, ale je odečten ze 100 $. Buď jak buď, mám 203 $, takže i s poplatkem mám dost. Uvidím, zda tentokrát platbu zpracují a pokud ne, podám reklamaci.

Automaticky přeloženo:
Anonymized341
před rokem

Ahoj ericfisher8,

No, z mé strany toho moc nemůžu dodat. Upřímně řečeno, toto je přesně situace, kterou by kasino mělo řešit nebo vysvětlit na prvním místě...

Každopádně počkám na další aktualizace.

Upřímně doufám, že se stížnosti stále dá vyhnout, ale právě teď záleží na kasinu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

O mých následných pokusech mlčeli. Myslím, že v tuto chvíli musím začít s reklamací. Je to něco, s čím mi pomáháš?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

jakákoli pomoc, kterou můžete poskytnout, by byla dobrá. Ohledně mého odstoupení od smlouvy úplně mlčeli. Pokud způsobí tolik potíží při jednoduchém výběru 100 $, pak si myslím, že by nikdo neměl věřit svým penězům v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized341
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, že to slyším.

No, stížnost můžete podat kdykoli budete chtít. Pokud se podíváte na horní záložku a podíváte se na levou stranu ze záložky fóra, uvidíte "Stížnosti" - to je to, co hledáte 🙂

file

Abych vám pomohl, posílám přímý odkaz: https://casino.guru/complaints

Pokud se chcete nejprve dozvědět více o procesu, můžete to najít zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Pokud narazíte na nějaké potíže, dejte mi vědět.

Doufám, že naši specializovaní specialisté vám brzy pomohou!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji, stížnost jsem podal. Budu poskytovat aktualizace, jak je budu mít.

Automaticky přeloženo:
Anonymized341
před rokem

To by bylo skvělé!

Kasino má ještě minimálně 3 dny na provedení platby. Doufám, že to bude brzy hotové.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky