FórumDiskuze stížnostíproblém s vybíráním zisku.

problém s vybíráním zisku.

před 2 měsíci od mak1986
|
578 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

dobrý večer, rád bych vyjádřil své obavy ohledně BANCONBET. Podařilo se mi vyhrát významnou částku. některé výběry 500 eur přišly v součtu na 3500 eur a pak uplynulo 11 dní a z platebního stolu zmizely 3 výběry po 500 eurech. nemají žádné fyzické peníze Šel jsem do banky 5 dní v řadě, dostávám odpovědi, že finanční oddělení je informováno a zatímco v aktualizacích říkají, že výběry trvaly až 3 pracovní dny, dosáhli jsme 8 pracovních dní a celkem 11 dní. nedávají žádné částky nad 5 nul. Mám tam značné množství. Nevím, jak to zvládnout?

Automaticky přeloženo:
mak1986
před 2 měsíci

Šroub stížnosti zde na kasino guru obvykle pomáhají.

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 2 měsíci

To je od tebe milé. Kéž by naši oddaní specialisté mohli pomoci všem.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

dobrý večer, rád bych vyjádřil své obavy ohledně BANCONBET. Podařilo se mi vyhrát významnou částku. některé výběry 500 eur přišly v součtu na 3500 eur a pak uplynulo 11 dní a z platebního stolu zmizely 3 výběry po 500 eurech. nemají žádné fyzické peníze Šel jsem do banky 5 dní v řadě, dostávám odpovědi, že finanční oddělení je informováno a zatímco v aktualizacích říkají, že výběry trvaly až 3 pracovní dny, dosáhli jsme 8 pracovních dní a celkem 11 dní. nedávají žádné částky nad 5 nul. Mám tam značné množství. Nevím, jak to zvládnout?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pěkný den vám!

Opravdu doufám, že to není záležitost peněz, jak jste navrhoval. To by bylo opravdu špatné! Zkusme zjistit, zda existuje způsob, jak se s kasinem domluvit. Jste více než vítáni podat stížnost; vše, co musíte udělat, je sledovat zelený odkaz zde a poté vyplnit potřebné informace. Poskytněte vše, co můžete, abyste záležitost popsali co nejlépe, aby byly první kroky rychlejší.

Reklamační tým vás bude kontaktovat, jakmile bude připraven.

Zní vám to jako dobrý plán?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Nevím, jestli mám reklamovat nebo ne. Byl bych rád, kdybyste mi řekl, jaké máte zkušenosti. Uplynuly 2 týdny a zmizely 3 výběry a peníze nikde. Odpověď je, že problém je technický a není třeba se obávat. Dává mi to indikaci, že jsem dosáhl limitu 7000 ve výběrech a ještě jsem ho nedosáhl. Poslali mi email, abych se domluvil, že když udělám obrat 380 000 eur, dají mi 5 000. Udělal jsem to a stále čekám na klasickou odpověď, informovali domácí oddělení. Dnes mi také volali a řekli, že mi to okamžitě převedou a po 9 hodinách z mého účtu v kasinu nezůstaly žádné peníze ani nic.. a nikde žádná odpověď. Myslím, že je to jedna z nejhorších stránek a rád bych ji sdílel, aby na ni a ostatní neklikali.

Automaticky přeloženo:
mak1986
před 2 měsíci

Četl jsem Vaši situaci a řekl bych, že reklamace by byla v tomto případě asi nejrozumnější. Pokud ovšem vaše dohoda není taková, že ji nemůžete nikde prezentovat. Radka je také adminkou na fóru a není v kompalačním týmu, proto vám to bylo doporučeno, protože naši odborníci by se na to podívali a určitě by vám mohli poskytnout lepší informace. Zvlášť, když vám kasino neustále říká, že peníze přicházejí a nic se neděje.

Nechceš o tom přemýšlet?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky