Vážený, rozhodl jsem se otevřít tuto stížnost, protože toto kasino mi nechce dát řešení s mým výběrem Udělal jsem stejný výběr 4krát bankovním převodem a ve 3 případech byl výběr zamítnut a vrácen na účet kasina, na který jsem kontaktoval podpora online a řekli, že moje bankovní údaje byly nesprávné, když údaje, které jsem zadal do formuláře pro výběr, jsou správné, nyní je poslední pokus o výběr ve stavu „čekání na zadání" déle než 6 dní a podpora mi říká, že otevře tiket ale odpověď dostanu do 48 hodin, jiné je říci, že můj účet je ověřen správně. Velmi špatné zkušenosti s tímto kasinem připojil screenshot výběrů
Dear, I decide to open this complaint since this casino does not want to give me a solution with my withdrawal I made the same withdrawal 4 times by bank transfer and on 3 occasions the withdrawal was rejected and returned to the casino account I have contacted the support online and they said that my bank details were incorrect when the data I entered in the withdrawal form is correct now the last withdrawal attempt is in "waiting input" status for more than 6 days and the support tells me that it will open a ticket but I will have an answer in 48 hours, it is other to say that my account is verified correctly. Very bad experience with this casino attached the screenshot of the withdrawals
Estimados me decido a abrir esta queja ya que este casino no me quiere dar una solución con mi retiro hize el mismo retiro 4 veces mediante transferencia bancaria y en 3 oportunidades el retiro fue rechazado y devuelto a la cuenta del casino me he comunicado con el soporte en linea y ellos decían que mis datos bancarios estaban incorrectos cuando los datos que ingreso en el formulario del retiro son los correctos ahora el ultimo intento de retiro esta en estado "waiting input" por mas de 6 dias y el soporte me dice que abrirá un ticket pero que tendré respuesta en 48 hrs , demas esta decir que mi cuenta se encuentra verificada correctamente. Muy mala experiencia con este casino adjunto el pantallazo de los retiros