Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Ahoj.
Je nám líto, že jste slyšeli o vašem problému s výběrem. Co se zdá, že to vůbec způsobuje?
Pokud je mi známo, nikdy jsme na toto kasino nenarazili, takže jakmile nám pošlete adresu URL, zašlu poznámku našemu datovému týmu. Můžete popsat, co se děje, podrobněji. Možná můžeme pomoci.
Hi.
Sorry to hear about your withdrawal issue. What seems to be causing that anyway?
As best to my knowledge, we have never stumbled upon this casino, so as soon as you send us the URL, I'm sending a note to our Data Team. You may describe what has been going on in further details. Perhaps we can help.
https://pefiesta.com/
To je URL
https://pefiesta.com/
That's the URL
https://pefiesta.com/
Ese es la URL
Ohledně výběru mi říkají, že je to kvůli bance, ale já už dříve vybíral a neměl jsem žádný problém.
Regarding the withdrawal, they tell me that it is due to the bank, but I have withdrawn before and I have not had any problems.
Sobre el retiro me dicen que es por el banco pero yo e retirado anteriormente y no tuve ningún problema
A vaše kontrola pozornosti neposkytuje potřebnou pomoc
And your attention control does not provide the necessary help
Y su contro de atención no bronda la ayuda necesaria
Předám to našemu datovému týmu, aby mohli kasino zkontrolovat, i když to pro mě vypadá jen jako nějaká aplikace.
Jak jste na to přišel, pokud mohu, a stáhl jste se z tohoto kasina již dříve?
Ověřili jste si u své banky, zda o tom všem vědí?
I will pass it to our data team so they can check the casino out, even though to me it looks like just some app.
How did you come across it, if I may, and have you withdrawn from this casino before, though?
Have you checked with your bank if they are aware of all this?
Dobrý den, dostal jsem inzerát na Instagram, dříve jsem vybíral, ale nyní jsem získal vysoký zisk a neumožňuje mi výběr, vrátí mi ho a požádají mě, abych vsadil hodnotu o 30, udělám to ale dělá to znovu to samé
Hello, I got an advertisement on Instagram, I have withdrawn before but now I have obtained a high profit and it does not allow me to make the withdrawal, they return it to me and ask me to bet the value by 30, I do it but it does the same thing again
Hola me aparecio publicidad en Instagram, si e retira anteriormente pero ahora obruje una ganancia alta y no me permite hacer el retiro, me devuelven y me piden que el valor lo tengo que apostar por 30 lo ago pero me vuelve hacer lo mismo
Našli něco ohledně té stránky slotu
They found something regarding that slot page
Encontraron algo con respecto a esa pagina de tragamonedas
Dobrý den, dostal jsem inzerát na Instagram, dříve jsem vybíral, ale nyní jsem získal vysoký zisk a neumožňuje mi výběr, vrátí mi ho a požádají mě, abych vsadil hodnotu o 30, udělám to ale dělá to znovu to samé
Hello, I got an advertisement on Instagram, I have withdrawn before but now I have obtained a high profit and it does not allow me to make the withdrawal, they return it to me and ask me to bet the value by 30, I do it but it does the same thing again
Hola me aparecio publicidad en Instagram, si e retira anteriormente pero ahora obruje una ganancia alta y no me permite hacer el retiro, me devuelven y me piden que el valor lo tengo que apostar por 30 lo ago pero me vuelve hacer lo mismo
Ahoj.
zeptali jste se kasina na nesplněný požadavek na sázení? To bych určitě udělal. Téměř každé povýšení/bonus přichází s nějakým „záchytem". To může být i tento případ. Nebo to může být nějaký jiný dosud neznámý detail. Můžete se prosím znovu obrátit na podporu?
Hello.
did you ask the casino about the unfulfilled wagering requirement? I would certainly do that. Almost every promotion/bonus comes with a "hitch." This may also be this case. Or it can be some kind of other detail yet unknown. Can you reach out to support again, please?
Když jsem udělal sázku, chtěl jsem vybrat 20 tisíc, vrátili mi to a musel jsem vsadit 600 tisíc a udělal jsem to
If I made the bet I wanted to withdraw 20 thousand, they returned it to me and I had to bet 600 thousand and I did it
Si ise la apuesta quise retirar 20 mil, me lo devolvieron y tuve que apostar 600 mil y lo ise
Mohl byste se podělit o to, co přesně vám podpora nebo chat řekl? Obávám se, že jsem nesledoval správně poslední reprízu. Abych se vyhnul nevhodným návrhům, raději vím, co si kasino myslí, že byste měli dělat a proč.
Could you perhaps share what exactly the support or chat told you? I fear I did not follow the last replay properly. So, just to avoid inappropriate suggestions, I prefer to know what the casino thinks you should do and why.
Trvá jim dlouho, než odpovídají
They take a long time to answer
demoran mucho en contestar
A teď mi vzali možnost výběru a mám 11 tisíc výsuvných podrážek.
And now they have taken away my withdrawal option and I have 11 thousand withdrawable soles.
Y ahora ya me quitaron la opcion de retiro y tengo 11 mil soles retirables
Teď už mi to nedovoluje hrát žádné hry
Now it doesn't let me play any games anymore
Ahora ya no me permite jugar ningún juego
Ahoj,
Chtěl jsem vidět původní verzi tohoto kasina:
"Pokud jsem udělal sázku, že jsem chtěl vybrat 20 tisíc, vrátili mi to a musel jsem vsadit 600 tisíc a udělal jsem to"
Ve světle nedávných událostí to ale není tak důležité. Jste si jisti, že jste neobdrželi žádné e-maily týkající se účtu, výběrů nebo neplatného zůstatku? Bez toho můžeme jen spekulovat, obávám se.
Laskavě zkontrolujte svůj e-mail, přejděte do složky se spamem, košem nebo košem a pro jistotu zkontrolujte propagační akce nebo reklamy. Pokud nic nenajdete, požádejte o podporu. Není moc co zkoušet...
Hello,
I was asking to see the casinos original version of this:
"If I made the bet I wanted to withdraw 20 thousand, they returned it to me and I had to bet 600 thousand and I did it"
But it seems not that important in light of the recent events. Are you sure you have not received any emails regarding the account, withdrawals, or voided balance? Without that, we can only speculate, I'm afraid.
Kindly check your email, go to spam, bin, or trash folder, and check the promotions or advertisements, just in case. If you can find nothing, ask for support. Not much else to try...
Brácho, také jsem v tom kasinu hrál, ale chvíli jsem si všiml problému, mohl jsi předtím vybrat? U které banky jste dříve vybírali a jaké částky? A byl váš problém vyřešen?
Bro, I also played at that casino but I noticed the problem for a while, were you able to withdraw before? With which bank did you withdraw before and what amounts? And was your problem solved?
Bro yo Tambn jugué ese casino pero noto rato la vaina, tu si pudiste retirar antes ??? Con qué banco retiraste antes y que montos?? Y se arregló tu problema ?
Hej,
Mám špatnou zprávu: toto ve skutečnosti není online kasino. Je to jen mobilní aplikace; Částečně bych tuto funkci přirovnal k sociálním kasinům. V každém případě je mi opravdu líto, že s takovými simulátory casio nemůžeme pomoci. 🙁
Podařilo se vám najít způsob, jak kontaktovat někoho, kdo má na starosti? I když se to zdá být velmi nepravděpodobné.
Hey,
I have bad news: this is actually not an online casino.it's just a mobile app; I would partially compare this feature to social casinos. In any case, I'm truly sorry to say that we are unable to help with such casio simulators. 🙁
Did you manage to find the way to contact someone in charge, perhaps? Though it appears to be very unlikely.
Brácho, také jsem v tom kasinu hrál, ale chvíli jsem si všiml problému, mohl jsi předtím vybrat? U které banky jste dříve vybírali a jaké částky? A byl váš problém vyřešen?
Bro, I also played at that casino but I noticed the problem for a while, were you able to withdraw before? With which bank did you withdraw before and what amounts? And was your problem solved?
Bro yo Tambn jugué ese casino pero noto rato la vaina, tu si pudiste retirar antes ??? Con qué banco retiraste antes y que montos?? Y se arregló tu problema ?
Ne, ve skutečnosti mi ta stránka připadá velmi divná, protože nemá ani ověření důvěryhodnosti, proto jsem ani nevsadil, hrál jsem pouze s registračním bonusem, který dali, proto jsem se zeptal partnera, zda skutečně něco vložili nebo je to všechno lež, protože to vypadá jako podvod.
No, I actually find that page very strange since it does not even have a trust verification, that is why I have not even bet, I only played with the registration bonus they gave, that is why I asked the partner if they actually deposited something or is it all a lie since it seems like a scam.
No en realidad veo esa página muy rara ya que no tiene ni una verificación de confianza, por eso ni he apostado, solo jugué con el bono de registro que dieron, por eso le pregunte al compañero si en realidad le llegaron a depositar algo o es todo mentira Yaque parece estafa
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.