FórumDiskuze stížnostíProblém s výběrem Betvili

Problém s výběrem Betvili

před 2 roky od nikolakeas
|
3312 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,

ive má problém s betvili.

Žádal jsem o první výběr téměř před 14 dny a stále jsem ve stavu čekající na vyřízení.

chat mi to říkal, protože to byl můj první výběr, který byl postup atd. atd.

před několika dny mi chat bez jakéhokoli důvodu přestal odpovídat (ani e-mail).

před dvěma dny jsem zrušil výběr a pak jsem to udělal znovu.

stejné hovno, nikdo mi neodpovídá na chatu a můj výběr je stále ve stavu čekajícího stavu.

částka, kterou jsem požadoval, je 300 EUR.

Všechny mé soubory byly schváleny ověřením @KYC.

co mám teď dělat?

dík.

Automaticky přeloženo:
nikolakeas
před 2 roky

To je zajímavé. Očekával bych, že ověření KYC je důvod, proč to trvá tolik času, ale protože říkáte, že jste již ověřeni, pak tomu tak není.

Kasino bylo založeno v loňském roce, takže se stále jedná o nové kasino. Můžete jim zkusit poslat e-mail? Také vám navrhuji - nezrušte výběr, nechte to tak, jak je, protože je možné, že jste se opět dostali na „konec fronty" zrušením výběru a opětovným vyžádáním. Pokud do týdne neodpoví, pravděpodobně bych zde podal stížnost https://casino.guru/complaints , abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už to znovu nezruším, ale co se děje ..

Pošlete jim nespočet zpráv přes chat a já jsem jim před 4 dny poslal 3 e-maily.

nikdo mi nic neodpověděl, ani přes chat.

proč se to děje?

přestali mi náhle odpovídat bez jakéhokoli důvodu.

Automaticky přeloženo:
nikolakeas
před 2 roky

Je těžké říci, o co jde. Jak jsem řekl, dejte jim týden a pak byste pravděpodobně měli podat stížnost. Snažil jsem se je kontaktovat na chatu a oni mi také neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji mnohokrát

jejich poslední odpověď na chatu mi byla přesně před sedmi dny.

od té doby jsem zahájil více než 10 konverzací a nikdo z nich nedostal odpověď od nikoho, kromě robota.

Také jsem se je pokusil kontaktovat prostřednictvím e-mailu a stále bez odpovědi, téměř čtyři dny.

Netuším, co se děje

Automaticky přeloženo:
nikolakeas
před 2 roky

Ve skutečnosti se stává, že když máte v kasinu příliš velký počet kontaktů a nemůžete je zvládnout, deaktivujete živé chaty, aby se agenti zákaznické podpory mohli soustředit na e-maily od zákazníků. Tak by tomu mohlo být i tam.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Je toto kasino zavřené? Mám na tom webu nalepeno docela dost peněz a stránky nefungují a nejdou mi posílat emaily.


Nějaké tipy, jak s tím dál?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
TLTL
před rokem

Ahoj,

bohužel je zavřeno ano. 🙁

Dovolte mi říci, že kasino mělo strašnou pověst , když bylo aktivní, takže si netroufám tvrdit, že vám někdo může s jistotou pomoci.

Stížnost můžete zkusit podat alespoň prostřednictvím našich webových stránek – stačí kliknout nebo klepnout sem .


Pokud najdete kasino, ve kterém byste si rádi zahráli, vždy si prosím zkontrolujte jeho reputaci, recenze a způsob, jak se vypořádává se stížnostmi hráčů.

Stojí to za to.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky