Ahoj. Již 4 týdny se neúspěšně pokouším vyhrát cenu z kasina Casinobello.com. Považuji je za nekorektní a hledám pomoc ombudsmana. Poprvé jsem čekal osm dní po podání žádosti o výběr (2000 Euro), pak jsem jim napsal, že mi stále nepřišly peníze na účet, chtěli výpis z účtu, který jsem jim poslal. byly znovu připsány na hráčský účet, že si je mám znovu vyžádat (že se vyskytl nějaký technický problém). Zadal jsem znovu výběr, čekal 10 dní a opět nic. Opakovaně po mých hovorech připsali částku na hráčský účet a opět stejný scénář, že bych měl požádat o výběr. Znovu jsem požádal o výběr, jen jsem zadal o pár eur méně (1500 eur) a zbytek částky použil ve hře a na účtu mi zbylo ještě 300 eur. Při hraní jsem byl ale najednou zablokován. Okamžitě jsem je požádal o vysvětlení. Můj účet byl hned na začátku ověřen bez problémů - nikdy jsem nevyužil žádné bonusy, nic. Jenže do dnešního dne jsem ani nezaplatil peníze a účet mám zablokovaný! A oni mi pouze odpovídají stejným způsobem, že mě budou informovat! No nic se neděje! Považuji je za podvodníky! Máte s nimi někdo stejnou zkušenost?
Hi. I have been unsuccessfully trying to win a prize from the Casinobello.com casino for 4 weeks now. I consider them to be incorrect and I am looking for the help of an ombudsman. The first time I waited eight days after submitting a withdrawal request (2000 Euro), then I wrote to them that I still did not receive the money in my account, they wanted a statement of the account that I sent them. they were credited to the player's account again, that I should ask for them again (that there was some technical problem). I entered the selection again, waited 10 days and again nothing came. Repeatedly after my calls, they credited the amount to the player's account and again the same scenario that I should request a withdrawal. I requested a withdrawal again, I just entered a few euros less (1500 euros) and used the rest of the amount in the game, and I still had 300 euros left on my account. But I was suddenly blocked while playing. I immediately asked them for an explanation. My account was verified at the very beginning without any problems - I never used any bonuses, nothing. But to this day I haven't even paid the money and my account is blocked! And they only answer me in the same way that they will inform me! Well, nothing happens! I consider them frauds! Does anyone have the same experience with them?
Ahoj. Už 4 týždeň riešim neúspešne výber výhry z kasína Casinobello.com. Považujem ich už za nekorektných a hľadám pomoc nejakého ombudsmana.Prvýkrát od podania žiadosti o výber (2000 Eur) som čakala osem dní, potom som im písala,že som peniaze stále nedostala na účet, chceli výpis účtu,ktorý som im poslala.Tak mi ich pripísali znova na hráčsky účet,že si o nich mám zase požiadať (že bol nejaký problém technický). Znova som zadala výber, čakala 10 dní a znova nič neprišlo. Opakovane po mojich výzvach pripísali sumu na hráčsky účet a znova ten istý scenár,že mám požiadať o výber. Požiadala som znova o výber ,len som zadala o pár euro menej (1500 Eur) a ostatnú čiastku som použila v hre a na účte mi ostala ešte suma 300 Eur. No počas hrania ma zrazu zablokovali. Ihneď som ich žiadala o vysvetlenie. Môj účet bol verifikovaný úplne na začiatku bez žiadnych problémov-ani som nikdy nepoužila žiadne bonusy,nič. Ale dodnes nemám ani peniaze vyplatené a môj účet je zablokovaný! A oni mi odpovedajú len rovnako, že ma budú informovať! No nič sa nedeje! Považujem ich za podvodníkov! Má s nimi niekto rovnakú skúsenosť?