DomůFórumDiskuze stížnostíProblém s výběrem

Problém s výběrem

před 4 roky od Pagare4
|
3 961 zobrazení 6 odpovědí |
|
před 4 roky

Vložil jsem a hrál v betchaseru, požádal jsem o výběr 280 a řekli mi, že to banka nepřijala. Mluvil jsem s bankou a oni mi řekli, že nemají problém .... Kasino trvá na tom. Byl jsem nucen požádat o výběr pomocí elektronické peněženky .. Zruším to znovu. Říkají mi, že musím nejprve provést minimální vklad, a to i tímto způsobem ... I to .. Také když řeknu zrušit znovu nebo výběr musí Přichází s metodou, kterou jsem provedl první vklad .... Má obrázek, jak to udělám Musím to udělat Obávám se, že jsem se zapojil s podvodníky.

Automaticky přeloženo:
Pagare4
před 4 roky

Podle toho, co popisujete, bych řekl, že jste byli jen smůlu. Obecně řečeno, ano, musíte vybrat peníze zpět na stejný způsob platby. Když vás požádali, abyste se vrátili zpět na e-peněženku, chápu, proč požádali o vklad (protože potřebovali zaregistrovat nový způsob platby do svého systému). Nechápu, proč zrušili také poslední výběr. Myslím, že osoba, která ji zrušila, nevěděla o předchozích číslech. Navrhuji, abyste se obrátili na zákaznickou podporu, popsali situaci a zeptali se jich, proč zrušili poslední výběr, když vám to předtím řekli.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj všichni, tady jsem nový a mám stížnost na to, že se tady hraji rok, bez problémů s výběrem, ale teď jsem vyhrál spoustu peněz, požádali mě, abych držel své dokumenty a poslal je, pak mě požádali, abych dostal notářsky ověřeni, takže jsem šel zaplaceno za to, aby se to stalo, a poslal jsem je nyní neslyšel od nich už týden a live chat řekl, že došlo k technické chybě, proto je můj výběr zrušen, takže jsem odeslal další výběr a poté šel na live chat znovu vidět, jaké zpoždění bylo a stejná osoba řekla, že potřebují mé notářsky ověřené dokumenty lol, tak jsem je poslal znovu přes OMG FRUSTRATING jen přemýšlel, jestli někdo tady má tuto zkušenost? Na zdraví

Automaticky přeloženo:
broncos36
před 4 roky

Ahoj, vím, že může být frustrující, když pošleš něco, o co tě požádají, a pak požádají přesně o stejnou věc. Může za tím být mnoho jednoduchých důvodů. Například osoba, která by měla zpracovat dokumenty, které jste odeslali poprvé, je uložila do nesprávného souboru, takže je další osoba nenašla, takže můžete mít jen smůlu, že někdo udělal chybu dříve before

Dejte nám vědět, jak to šlo s výběrem.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Doufejme, že chyba daniel a ano m8 určitě dát vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj daniel, stále dostávám stejnou odpověď m8 Chtěl bych podat stížnost, prosím m8

Automaticky přeloženo:
broncos36
před 4 roky

Jistě, můžete to udělat zde: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky