FórumDiskuze stížnostíProblém s platinovým kasinem

Problém s platinovým kasinem

před 2 měsíci od eugen2
|
594 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dobrý den, 30. srpna pozdě večer jsem provedl vklad 100 eur v kasinu Platin. Po několika hodinách hraní jsem požádal o výběr 240 eur. O několik dní později byl můj výběr zrušen. Důvodem bylo, že jsem k výpisu z účtu musel doložit doklad o zaplacení s přesným datem, časem, jménem a tak dále. Hloupé je, že mám elektronický výpis z účtu a nový výpis z účtu dostanu až na konci září s vkladem v něm. V té současné není zahrnuta. Pak jsem jednoduše udělal screenshot finančního přehledu mé banky, kde je převod vidět, a také jsem to poslal jako důkaz a výpis z účtu, kde můžete vidět, že jsem ráno 30. srpna vložil 40 eur do Platina. Pro kasino je dostatek důkazů, že jsem to já a že je to můj účet. Od té doby byl můj výběr 3x zrušen a důvodem je, že stále potřebují výpis z účtu. Můj dotaz zní, zda opravdu musím čekat do konce září na výpis z účtu, aby mi mohly být peníze vyplaceny. V Platin Casino jsem již více než 5 let, ale je to poprvé, co se tam něco takového stalo

Automaticky přeloženo:
eugen2
před 2 měsíci

Mohl byste nejprve poskytnout URL kasina, jen pro jistotu, zda mluvíte o Platinově nebo Platinovém kasinu, prosím?🙏

Je zcela normální, že kasino přijímá pouze originální bankovní výpis ve správném formátu, což je většinou ten pdf. A proto je zde důvod zrušení vašeho výběru celkem pochopitelný. Budete muset poskytnout všechny správné dokumenty, které kasino požaduje, aby mohl být váš účet ověřen a vy si budete moci vybrat své výhry.

Můžete zkusit požádat svou banku, zda by vám mohla výpis poskytnout dříve, a možná tak učiní.

Dejte nám prosím vědět o všech novinkách týkajících se této situace.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

https://www.platincasino.com/de

Děkuji Romi za odpověď

Na výpisy z účtu jsem již žádal svou banku, ale bohužel není možné získat elektronické výpisy z účtu a výpisy mi zasílají pouze jednou měsíčně.

Mně jde spíš o princip. Jsem v kasinu tak dlouho a prostě mi nemohou vyhovět. Zejména jsem u nich ve stejný den ráno vložil 40 eur, ale potřebují pouze bankovní výpis s vkladem 100 eur. Myslím, že na výpisu z účtu viděli, že jsem jim ve stejný den také zaplatil 40 eur. A ano, hloupost je, že záloha 40 eur je stále na aktuálním výpisu z účtu a záloha 100 eur přijde až na konci září... jsem nadšená Pokud je to tak, počkám do do konce září a pak poslat výpis z účtu s vkladem 100 eur a chci vidět, co se stane potom, ale abych byl upřímný, už tam nechci hrát. Existuje mnoho dalších dobrých kasin, která požadují pouze bankovní výpisy, ne starší než 6 měsíců, např. nebo jednoduše přijímají snímek obrazovky.

Automaticky přeloženo:
eugen2
před 2 měsíci

Váš postoj k celé této situaci se mi velmi líbí. Je opravdu hezké vidět, že můžete být trpěliví a počkat trochu víc, abyste se mohli nechat ověřit a vybrat peníze.

Vím, že to není snadné a jistě pochopíte, pokud vás to odradí od hraní tam znovu.

Budu vám držet palce, abyste to zvládli bez dalších komplikací a dejte nám prosím vědět, kdykoli dojde k nějakému vývoji.🤞🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky