FórumDiskuze stížnostíProblém kasina Stelario s kartou

Problém kasina Stelario s kartou

před 2 roky od Gucio0101
|
7431 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Dobrý den, mám problém s kasinem Stelario. Vložil jsem tam prostředky svou virtuální kartou a teď chtějí screenshot této karty, což v žádném bankovnictví není možné. Když jsem jim poslal obrázek této karty vyfocený jiným telefonem, také ji odmítli přijmout. Co bych měl dělat??

Automaticky přeloženo:
Gucio0101
před 2 roky

Ahoj,

Domnívám se, že pokud vstoupíte do své bankovní aplikace, mobilního bankovnictví nebo e-bankovnictví, kromě jiných možností najdete záložku „karta" nebo něco podobného. Mám také virtuální kartu a jen vstoupím do sekce karty, poskytnu PIN kód + autorizační kód a vidím celý obrázek karty se všemi číslicemi, jménem, platnou do atd.

Jsi si jistý, že to taky nedokážeš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano revolut nedej mi to udělat. I zásobník to udělat s chrome a počítačem, ale tam vidím pouze * na mé kartě. Posílám jim všechny dokumenty, ukazují, že je moje karta, ale stále to nepřijímají a teď mi také přestanou odpovídat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Také jim posílám fotografii této karty, kde to všechna ostatní kasina akceptují, ale na odpověď dostanu zprávu. Neakceptujeme fotografie z monitoru, pouze snímky obrazovky

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud si pamatuji, na revolutu jste viděli všechny podrobnosti o svých kartách, ale myslím, že odtud není možné kartu sejmout.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Také jim posílám fotografii této karty, kde to všechna ostatní kasina akceptují, ale na odpověď dostanu zprávu. Neakceptujeme fotografie z monitoru, pouze snímky obrazovky

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

bohužel je to normální, obrázky lze oříznout nebo upravit, takže jsou povoleny pouze snímky obrazovky v surovém stavu.

Podívejte se laskavě na toto video , myslím, že ty 3 tečky v pravém horním rohu vám umožňují odhalit podrobnosti o kartě a poté vytvořit snímek obrazovky tak, jak to váš telefon podporuje. Při používání telefonu musím stisknout obě tlačítka hlasitosti + tlačítko reset najednou.

Také jsem našel tento článek o podrobnostech karty Revolt.

Pokud stále bojujete s pokračováním, myslím, že mohu jen doporučit reklamaci.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radka jen oni udělat screenshot třeba root telefonu. Ale také si není jistý, zda může revolut chtít pracovat s kořenem. A pro jistotu nedělám reklamaci, protože nedostanu své výherní peníze

Automaticky přeloženo:
Gucio0101
před 2 roky

Pro mě to nestojí za rootování vašeho telefonu, protože pak je to bezpečnostní povolení Xposed atd. Nevím, možná byste to měli udělat malý průzkum, pokud to ještě nevíte

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radka jen oni udělat screenshot třeba root telefonu. Ale také si není jistý, zda může revolut chtít pracovat s kořenem. A pro jistotu nedělám reklamaci, protože nedostanu své výherní peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, jinou možnost nevidím, abys prošel ověřením, musíš najít způsob, jak doložit potřebné dokumenty, hodně hráčů používá Revolt, takže si myslím, že musí existovat i způsob, jak to udělat.

Hráči, kteří mají problémy s ověřením a kasino jim nemůže pomoci, mohou podat stížnost zde prostřednictvím centra řešení Casino Guru.

Neváhejte a projděte si ty stížnosti zde .

Pokud nemůžete najít řešení a kasino není ochotné pomoci, měli byste tento krok zvážit.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už si na tuto situaci stěžuji, ale musím počkat do neděle. Také si myslím, že spousta lidí platí svou virtuální kartou a nemají možnost vybrat peníze jako já. Dnes mi opět posílají odpověď, kde to napsali.

Informujeme vás, že v zájmu rychlého a efektivního výběru vašich prostředků vás žádáme o zaslání následujících dokumentů a informací o vaší kreditní / debetní kartě:

– Snímek obrazovky vaší virtuální karty, kterou jste použili k financování svého účtu, zobrazující jméno držitele karty, datum vypršení platnosti karty a první a poslední čtyři číslice.

* Nepřijímáme fotografie z monitoru telefonu/počítače. Zašlete prosím všechny potřebné informace ve správném tvaru, konkrétně jako snímky obrazovky.

Bez poskytnutí tohoto dokumentu bohužel nelze váš účet ověřit

Automaticky přeloženo:
Gucio0101
před 2 roky

A proč to nepřijímají ze snímku obrazovky z PC? U některých kasin to nechápu, když je čas vkladu, přijmou to okamžitě bez ověření, ale když je čas výběru, dělají, co mohou, aby vás tam udrželi, není to tak otravné? Možná byste pak měli pokračovat s rootem, ale udělat průzkum 1. můžete jít na XDA fóra a zkontrolovat, že tam najdete spoustu užitečných věcí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

White fox in go to to the root Dělám to se svým starým zasraným telefonem, který teď stojí snad 20 euro. Tak snadné

Automaticky přeloženo:
Gucio0101
před 2 roky

Ano, pokud máte jiné zařízení, jděte, nespěchejte, některé modely jsou složitější, některé jsou snadné Jednou jsem zablokoval telefon, když jsem se snažil vrátit k oficiální ROM 😂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už si na tuto situaci stěžuji, ale musím počkat do neděle. Také si myslím, že spousta lidí platí svou virtuální kartou a nemají možnost vybrat peníze jako já. Dnes mi opět posílají odpověď, kde to napsali.

Informujeme vás, že v zájmu rychlého a efektivního výběru vašich prostředků vás žádáme o zaslání následujících dokumentů a informací o vaší kreditní / debetní kartě:

– Snímek obrazovky vaší virtuální karty, kterou jste použili k financování svého účtu, zobrazující jméno držitele karty, datum vypršení platnosti karty a první a poslední čtyři číslice.

* Nepřijímáme fotografie z monitoru telefonu/počítače. Zašlete prosím všechny potřebné informace ve správném tvaru, konkrétně jako snímky obrazovky.

Bez poskytnutí tohoto dokumentu bohužel nelze váš účet ověřit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizoval jsem Kristinu o vašem problému, jen abych se ujistil, že všichni správně rozumíme situaci.

Upřímně nechápu, proč nemůžete udělat snímek obrazovky, zkusil jsem to několikrát a můžu to udělat, když si prohlížím svou virtuální kartu v bankovní aplikaci.

Rád bych vám pomohl, ale nevím, jak na to. 🙁 Poslední možností by byl ověřovací hovor, kdy během hovoru sdílíte obrazovku a ukazujete podrobnosti o kartě.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A proč to nepřijímají ze snímku obrazovky z PC? U některých kasin to nechápu, když je čas vkladu, přijmou to okamžitě bez ověření, ale když je čas výběru, dělají, co mohou, aby vás tam udrželi, není to tak otravné? Možná byste pak měli pokračovat s rootem, ale udělat průzkum 1. můžete jít na XDA fóra a zkontrolovat, že tam najdete spoustu užitečných věcí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

je to proto, že fotografii lze oříznout a vyřešit, navíc to nedokazuje, že k ní máte kdykoli přístup. Místo toho je obvykle přijímán snímek obrazovky.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, já vím, proto mu říkám, aby šel na XDA fóra, to je místo o root vlastních ROM a užitečných nástrojích, na které se můžete také zeptat kluků tamhle, možná pro vás mají odpověď ohledně screenshotů

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Myslím, že by mělo být docela normální udělat takový PrintScreen, takže by bylo úžasné, kdyby tomu člověku mohl někdo pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Teď nevím jak, ale dnes mi přišla zpráva od stelaria. Vypadá to, že přijali moji kartu. Úplně divné, protože jim nic neposílám file m

Automaticky přeloženo:
Gucio0101
před 2 roky

To je dobrá zpráva, chlape, takže teď jsi svůj problém vyřešil, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

O Vulkan Vegas jsem provedl svou normální registraci a moje žena také chtěla hrát, provedla svou registraci, nechali jsme naše dokumenty pod kontrolou, můj byl schválen, provedl jsem vklad a čirou náhodou poté, co jsem vložil, zablokovali naše účtů, informovali, že byl porušen termín, velmi drsná obsluha, odpověděla mi hrubě, začínáme tyto hry nyní znát, upřímně jsem litoval, že jsem to strávil s vulkanem. Zeptal jsem se, proč nezablokovali účty před vkladem, když byly pár dní v ověřování, dostal jsem neslušnou odpověď. Zklamán tímto webem.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky