Způsob, který jsem použil pro vklad, byl bankovní převod, převod již byl proveden, ale částka, kterou jsem převedl, se nezobrazuje na mém účtu na mystake.bet
Již jsem psal na podporu, ale neodpověděli mi, jak mohu kontaktovat nebo uplatnit nárok na mystake.bet?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Způsob, který jsem použil pro vklad, byl bankovní převod, převod již byl proveden, ale částka, kterou jsem převedl, se nezobrazuje na mém účtu na mystake.bet
Již jsem psal na podporu, ale neodpověděli mi, jak mohu kontaktovat nebo uplatnit nárok na mystake.bet?
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Dobrý den, koukám, že se vám již podařilo příspěvek smazat. Ale abych byl upřímný, bylo by nejlepší, kdybyste tu něco takového nechali, protože když vám hráč odpoví a vy to smažete, může se stát, že se význam vlákna naprosto roztrhne a někdy to může být nepochopitelné. Ale proč jste to chtěli smazat a nakonec jste to udělali? Myslím si, že ať se stane ať se stane cokoliv, je dobře, že o tom hráči vědí a někdo vám může poradit, případně můžete pomoci hráčům svými zkušenostmi.
Předpokládám, že se v tuto chvíli jedná o vaši otevřenou stížnost na toto kasino. Stále vám nepřišel vklad na váš hráčský účet? Peníze z vašeho původního účtu zmizely?
Hello, I see you've already managed to delete the post. But to be honest it would be best if you leave something like that here, because when a player replies to you and you delete it, it can happen that the meaning of the thread is absolutely torn and sometimes it can be incomprehensible. But why did you want to delete it and did you end up doing so ? I think that whatever happens, it is good that the players know about it and somebody could give you some advice, or you could help the players with your experience.
I assume that this is about your open complaint about this casino at the moment. You still haven't received a deposit to your player account ? Money from your original account is gone ?
Problém zatím není vyřešen...záloha mi stále nepřišla
The problem has not yet been resolved...I still have not received the deposit
El problema todavia no se resolvido...todavia no recibí el deposito
Doufám, že tento problém bude brzy vyřešen. Prosím, informujte nás.
I hope this issue will be solved soon. Please keep us informed.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.