Ahoj Matej
Když jsem se nyní podíval na odkaz, který jsi mi poslal, vidím, že datum tohoto dokumentu jasně říká od října 2019 ......
Nadpis ustanovení „Poskytování kódu sociální odpovědnosti 3.4.1 (od 31. října 2019) Interakce se zákazníky"
V ustanovení F) je jasně uvedeno „Zabraňte zákazníkům možnosti zpětného výběru do dalšího oznámení".
Můj problém se stal v dubnu 2020, toto je datováno 2019 ?????? Prosím, pomozte mi to pochopit dále
Úplné informace naleznete níže.
Interakce se zákazníky - Další formální vedení pro vzdálené operátory během vypuknutí COVID-19
Poskytování kódu sociální odpovědnosti 3.4.1 (od 31. října 2019) Interakce se zákazníkem
Všechny licence, s výjimkou vzdálených loterií, technických herních automatů, herního softwaru a hostitelských licencí.
1. Držitelé licence musí komunikovat se zákazníky způsobem, který minimalizuje riziko, že zákazníci utrpí škodu související s hazardem. To musí zahrnovat:
identifikace zákazníků, kteří mohou být ohroženi hazardními hrami nebo jim mohou způsobovat újmu.
interakce se zákazníky, kteří mohou být vystaveni riziku nebo mohou utrpět újmu související s hazardními hrami.
porozumění dopadu interakce na zákazníka a účinnosti akcí a přístupu Držitele licence.
2. Držitelé licence musí vzít v úvahu pokyny Komise týkající se interakce se zákazníky. Tyto pokyny se vydávají v návaznosti na formální pokyny týkající se interakce se zákazníky pro vzdálené operátory z července 2019.
Vzhledem k probíhající pandemii COVID-19 a souvisejícímu zablokování by držitelé licence měli zajistit, aby do svého rámce interakce se zákazníky provedli následující opatření za účelem zabránění škodám spojeným s hazardními hrami:
a) Přezkumy všech prahových hodnot a spouštěčů používaných ke sledování zranitelnosti, aby se zajistilo, že odrážejí změněné finanční situace, se kterými se potýká mnoho spotřebitelů. Důraz by měl být kladen na tyto prahové hodnoty a aktivuje se preventivní resetování na základě preventivních opatření, aby se zajistilo, že zákazníci s objevující se zranitelností, jako je například identifikace zvýšeného času stráveného ve hře nebo zvýšeného utrácení
b) Konkrétně zkontrolujte své časové ukazatele, abyste zachytili hru přesahující 1 hodinu, protože to je náhrada za možné poškození.
c) Stanovte další nebo upravte stávající prahové hodnoty a spouště, které jsou specifické pro nové zákazníky, což odráží nedostatek znalostí operátora o herních vzorcích a výdajích daného jednotlivce.
d) Implementujte procesy, které zajistí nepřetržité sledování vaší zákaznické základny, identifikujte zákazníky, jejichž vzorce hry, utrácení nebo chování se v posledních několika týdnech změnily.
e) Provádět posouzení cenové dostupnosti pro jednotlivce sledované stávajícími nebo novými prahovými hodnotami a spouštěči, které naznačují, že spotřebitelé utrpěli škodu. Zvažte omezení nebo blokování další hry, dokud nebudou kontroly ukončeny a nebudou získány podpůrné důkazy.
f) Zabraňte zákazníkům možnosti zpětného výběru až do dalšího oznámení.
g) Zastavte bonusové nabídky nebo propagační akce zákazníkům, kteří vykazují známky poškození [1]
Znalost a identifikace vašich zákazníků, kterým hrozí poškození nebo jim dojde, a jednat včas a rychle, mohou pomoci zastavit nebo zabránit zhoršení poškození.
Tato opatření bude Komise pravidelně přezkoumávat a mohou být revidována v reakci na změny okolností.
Hi Matej
Having now looked at the link you sent me I see that the date for this document clearly says from October 2019......
Headlining the Provision 'Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction'
Under provision F) it clearly says 'Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.'
My issue happened in April 2020 this is dated 2019?????? Please help me understand this further
See full info below.
Customer interaction – Additional formal guidance for remote operators during COVID-19 outbreak
Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction
All licences, except non-remote lottery, gaming machine technical, gambling software and host licences.
1. Licensees must interact with customers in a way which minimises the risk of customers experiencing harms associated with gambling. This must include:
identifying customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
interacting with customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
understanding the impact of the interaction on the customer, and the effectiveness of the Licensee’s actions and approach.
2. Licensees must take into account the Commission’s guidance on customer interaction. This guidance is issued further to the formal customer interaction guidance for remote operators of July 2019.
Due to the ongoing COVID-19 pandemic and associated lockdown, licensees should ensure they have the following measures implemented into their customer interaction framework for the purposes of preventing gambling related harm:
a) Reviews of all thresholds and triggers used to track vulnerability to ensure that they reflect changed financial circumstances that many consumers will be experiencing. An emphasis should be placed on those thresholds and triggers being proactively reset on a precautionary basis to ensure customers with emerging vulnerability, such as increased time spent at play or increased spend can be identified
b) Specifically, review your time indicators to capture play in excess of 1 hour as this is a proxy for potential harm.
c) Set additional or modify existing thresholds and triggers which are specific to new customers reflecting an operator’s lack of knowledge of that individual’s play and spend patterns.
d) Implement processes that ensure the continual monitoring of your customer base, identifying customers whose patterns of play, spend or behaviours have changed in the last few weeks.
e) Conduct affordability assessments for individuals picked up by existing or new thresholds and triggers which indicate consumers experiencing harm. Consider limiting or blocking further play until the checks have been concluded and supporting evidence obtained.
f) Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.
g) Stop bonus offers or promotions to customers displaying indicators of harm[1]
Knowing and identifying your customers at risk of or experiencing harm and acting early and quickly could help stop or prevent the harm worsening.
These measures will be kept under periodic review by the Commission and may be revised in response to changes in circumstance.
Automaticky přeloženo: