FórumDiskuze stížnostíPravidla pro zrušení výběru online ve Velké Británii

Pravidla pro zrušení výběru online ve Velké Británii

před 4 roky od bernie71111
|
4297 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 roky

Ahoj Guy's, já jsem provedl výběr dne 26/4/2020 z online kasina Dream Vegas, ale pošetile jsem se vrátil do 2 hodin a zrušil výběr, protože tato možnost byla k dispozici, a ztratil jsem hodně !!! Bylo to však jen krátce poté, co odstranili možnost zrušení jakéhokoli odvolání s uvedením: „Vzhledem k tomu, že kdykoli bylo provedeno odvolání z důvodu vládních právních předpisů, nemůže být zrušeno" přemýšlel jsem, jestli by měli tento zákon provést dříve na svých stránkách, a pokud ano, mohl by Potenciálně požaduji své peníze zpět ?? Jakékoli rady by byly velmi vítány. S pozdravem Jamesi

Automaticky přeloženo:
bernie71111
před 4 roky

Ahoj Bernie.

Nemyslím si, že můžete získat jakoukoli náhradu, protože:

Blok zpětného výběru - jde pouze o radu UKGC a zdá se, že v tomto případě bylo kasino velmi odpovědné. Zkontrolujte úřední dokumenty:

https://www.gamblingcommission.gov.uk/news-action-and-statistics/Statistics-and-research/Covid-19-research/Customer-interaction-%E2%80%93-Další-formal-guidance-for -remote-operations-during-COVID-19-outbreak.aspx

Toto odstranění zpětného výběru bylo provedeno poté, co jste to udělali. Nemůžete tedy požádat kasino, aby to na váš případ aplikovalo retrospektivně.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 4 roky

Ahoj kámo


Děkuji za vaši zpětnou vazbu, že to opravdu ocení, stojí za vyzkoušení, ale nevadí, moje pošetilost na konci.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj Matej

Když jsem se nyní podíval na odkaz, který jsi mi poslal, vidím, že datum tohoto dokumentu jasně říká od října 2019 ......

Nadpis ustanovení „Poskytování kódu sociální odpovědnosti 3.4.1 (od 31. října 2019) Interakce se zákazníky"

V ustanovení F) je jasně uvedeno „Zabraňte zákazníkům možnosti zpětného výběru do dalšího oznámení".

Můj problém se stal v dubnu 2020, toto je datováno 2019 ?????? Prosím, pomozte mi to pochopit dále


Úplné informace naleznete níže.


Interakce se zákazníky - Další formální vedení pro vzdálené operátory během vypuknutí COVID-19

Poskytování kódu sociální odpovědnosti 3.4.1 (od 31. října 2019) Interakce se zákazníkem

Všechny licence, s výjimkou vzdálených loterií, technických herních automatů, herního softwaru a hostitelských licencí.

1. Držitelé licence musí komunikovat se zákazníky způsobem, který minimalizuje riziko, že zákazníci utrpí škodu související s hazardem. To musí zahrnovat:

identifikace zákazníků, kteří mohou být ohroženi hazardními hrami nebo jim mohou způsobovat újmu.

interakce se zákazníky, kteří mohou být vystaveni riziku nebo mohou utrpět újmu související s hazardními hrami.

porozumění dopadu interakce na zákazníka a účinnosti akcí a přístupu Držitele licence.

2. Držitelé licence musí vzít v úvahu pokyny Komise týkající se interakce se zákazníky. Tyto pokyny se vydávají v návaznosti na formální pokyny týkající se interakce se zákazníky pro vzdálené operátory z července 2019.

Vzhledem k probíhající pandemii COVID-19 a souvisejícímu zablokování by držitelé licence měli zajistit, aby do svého rámce interakce se zákazníky provedli následující opatření za účelem zabránění škodám spojeným s hazardními hrami:

a) Přezkumy všech prahových hodnot a spouštěčů používaných ke sledování zranitelnosti, aby se zajistilo, že odrážejí změněné finanční situace, se kterými se potýká mnoho spotřebitelů. Důraz by měl být kladen na tyto prahové hodnoty a aktivuje se preventivní resetování na základě preventivních opatření, aby se zajistilo, že zákazníci s objevující se zranitelností, jako je například identifikace zvýšeného času stráveného ve hře nebo zvýšeného utrácení

b) Konkrétně zkontrolujte své časové ukazatele, abyste zachytili hru přesahující 1 hodinu, protože to je náhrada za možné poškození.

c) Stanovte další nebo upravte stávající prahové hodnoty a spouště, které jsou specifické pro nové zákazníky, což odráží nedostatek znalostí operátora o herních vzorcích a výdajích daného jednotlivce.

d) Implementujte procesy, které zajistí nepřetržité sledování vaší zákaznické základny, identifikujte zákazníky, jejichž vzorce hry, utrácení nebo chování se v posledních několika týdnech změnily.

e) Provádět posouzení cenové dostupnosti pro jednotlivce sledované stávajícími nebo novými prahovými hodnotami a spouštěči, které naznačují, že spotřebitelé utrpěli škodu. Zvažte omezení nebo blokování další hry, dokud nebudou kontroly ukončeny a nebudou získány podpůrné důkazy.

f) Zabraňte zákazníkům možnosti zpětného výběru až do dalšího oznámení.

g) Zastavte bonusové nabídky nebo propagační akce zákazníkům, kteří vykazují známky poškození [1]

Znalost a identifikace vašich zákazníků, kterým hrozí poškození nebo jim dojde, a jednat včas a rychle, mohou pomoci zastavit nebo zabránit zhoršení poškození.

Tato opatření bude Komise pravidelně přezkoumávat a mohou být revidována v reakci na změny okolností.


Automaticky přeloženo:
bernie71111
před 4 roky

Tento dokument je oficiálním vodítkem pro online kasina fungující s licencí UKGC. Byl vytvořen v roce 2019 a aktualizován během COVID. Jedná se o vodítko, takže kasina by měla dělat to, co je tam napsáno, ale nikoli musí.


Jak jsem psal dříve, v tomto případě nemůžete vinit kasino. Chtěli být zodpovědní, a tak odstranili zpětné výběry, jak bylo doporučeno. Před odebráním této možnosti jste zrušili výběr, abyste je nemohli obviňovat ani požádat o vrácení peněz.


Je to stejná situace, jako když si koupíte produkt v obchodě a další den uvidíte, že produkt je nyní ve slevě. A nyní chcete, aby vám obchod platil cenový rozdíl. (nedělají to jednoduše proto, že když jste zakoupili produkt, souhlasili jste s cenou)

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Chci vědět, jaké jsou parametry, které kasina používají ke změně svých pravidel, myslím, že není možné, aby neustále měnily své platební nebo refundační metody, protože budou mít vždy rovnováhu ve prospěch, rád bych věděl, jak v zemích, kde ještě nemají mnoho omezení. Stejně jako v Chile nyní tento problém jen regulují, protože s online hazardními hrami covid19 v Chile prudce stouply.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky