DomůFórumDiskuze stížnostíPozor na Gama Casino – Gama se nevyplácí

Pozor na Gama Casino – Gama se nevyplácí

 od Malaga
|
4 470 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2

Stručně zde popíšu svůj případ.


Podal jsem stížnost na Gama za porušení ochrany hráče. Gama to přiznala a ve stížnosti slíbila vrácení 1 800 eur.


Tak jsem čekal a nechal se Gama utěšovat každý den.

Dokud mi nepřišel email, že mi byly zaslány peníze. Ale peníze se ke mně nikdy nedostaly. Gama pak drze tvrdil, že problém je s Netellerem.


Samozřejmě jsem napsal Netellerovi a oni potvrdili, že kasino lže.


Gama pak tvrdila, že mají problém a že jim mám dát své bankovní spojení a oni mohou problém okamžitě vyřešit a poslat mi peníze. Bankovní údaje běžně nesděluji, ale přemluvil mě k tomu slib, že peníze budou okamžitě převedeny.


Už je to 6 dní a podpora, stejně jako samotná Gama, má jen výmluvy.


Nic se neděje a Gama peníze nepřevede.


Nejen, že se kasino zdá být ve finančních problémech, ale své hráče bezostyšně podvádí a lže a vyžaduje data tím, že jim dává falešné sliby.


Mohu zde všechny varovat pouze před Gamou. Bohužel Casino Guru také není příliš nápomocné a Gama ani nekontaktuje.





Automaticky přeloženo:
Malaga

Právě jsem vám odpověděl zde .

"Bohužel, Casino Guru také není příliš užitečné a ani nekontaktuje Gamu."

Myslím, že nerozumíte konceptu - my jsme:

file

https://casino.guru/gama-casino-player-requests-a-partial-refund

V současné době čekáme na další odpověď od zástupce kasina. Jak jste pravděpodobně také přehlédli, kasino odpovědělo před několika týdny, když jsme je kontaktovali jako první.

Přeji vám spravedlivý konec, opravdu ano.


Automaticky přeloženo:

Napsal jsem pravidelný příspěvek na fórum Cat Casino. Proč se toto kontroluje jako první? Napsal jsem pro to více než 3000 znaků a dal jsem tomu hodně úsilí. Od kdy jsou příspěvky na fóru kontrolovány? Má velmi špatnou pachuť. Prosím o schválení mého příspěvku.

Automaticky přeloženo:
Malaga

Věnujte prosím pozornost mému vysvětlení zde.

Toto není živý chat, takže příště vás laskavě žádám, abyste vynechali víkendové požadavky.

Věnujte konečně pozornost mým odpovědím:

https://casino.guru/forum/casinos/catcasino---general-discussion/3#post-66264




Automaticky přeloženo:

Stručně zde popíšu svůj případ.


Podal jsem stížnost na Gama za porušení ochrany hráče. Gama to přiznala a ve stížnosti slíbila vrácení 1 800 eur.


Tak jsem čekal a nechal se Gama utěšovat každý den.

Dokud mi nepřišel email, že mi byly zaslány peníze. Ale peníze se ke mně nikdy nedostaly. Gama pak drze tvrdil, že problém je s Netellerem.


Samozřejmě jsem napsal Netellerovi a oni potvrdili, že kasino lže.


Gama pak tvrdila, že mají problém a že jim mám dát své bankovní spojení a oni mohou problém okamžitě vyřešit a poslat mi peníze. Bankovní údaje běžně nesděluji, ale přemluvil mě k tomu slib, že peníze budou okamžitě převedeny.


Už je to 6 dní a podpora, stejně jako samotná Gama, má jen výmluvy.


Nic se neděje a Gama peníze nepřevede.


Nejen, že se kasino zdá být ve finančních problémech, ale své hráče bezostyšně podvádí a lže a vyžaduje data tím, že jim dává falešné sliby.


Mohu zde všechny varovat pouze před Gamou. Bohužel Casino Guru také není příliš nápomocné a Gama ani nekontaktuje.





Automaticky přeloženo:

Drž se dál, mě se stává to samé, jsou to podvodníci, nemají ani peníze na zaplacení hráčů, co bys měl čekat 😂 špinavé kasino

Automaticky přeloženo:

Myslím, že toto kasino je banda podvodníků.

Automaticky přeloženo:

Ty kasino guru, kolik si účtuješ, aby tihle chlápci mohli krást více od hráčů

Automaticky přeloženo:

Nechápu, proč vyděláváš tolik Tam Tam, jsi nestoudný.


Automaticky přeloženo:

Jste banda darebáků

Automaticky přeloženo:
popbobi82

Ahoj, mohl bys nejdřív říct, co se ti tady stalo, než budeš takhle mluvit?

Popište svou situaci, abychom viděli, zda vám můžeme pomoci, a neprobíhali jsme události.

Automaticky přeloženo:

Hmmm....Gama.casino??? Nevěřím tomu!!! S Catcasino.com a Daddy.casino to nejlepší, co existuje...Vyplácí se maximálně do hodiny a je jedno, jestli jste hráli s bonusem nebo bez ☝️ Občas jsou problémy s výplatou, ale nic tragického , stačí požádat o novou výplatu (technické potíže dle podpory) jedinou nevýhodou je, že nemají PUSH GAMING 🙈

Automaticky přeloženo:
Dlhan

Pokud odpovíte někomu konkrétnímu, je dobré použít tlačítko „odpovědět", hráč tak bude na vaši odpověď upozorněn.

Vidím, že s tímto kasinem máte lepší zkušenosti. Jakou platební metodu používáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Většinou platím kreditní kartou a krypto ...někdy bankou, ale nepřímo 😂

Automaticky přeloženo:
Dlhan

Díky, myslel jsem, že by to mohlo být krypto, ale vím, že pro některé hráče může být i bankovní převod docela rychlý. Děkuji za odpověď. 🙂

Automaticky přeloženo:

Držte se dál... podvodníci... neplaťte

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980

Chtěli byste nám prosím říci více?

Ve kterém kasinu jste se s tímto problémem setkali a co se přesně stalo?

Automaticky přeloženo:

Chtěli byste nám prosím říci více?

Ve kterém kasinu jste se s tímto problémem setkali a co se přesně stalo?

Automaticky přeloženo:

Vždy mám problémy s výplatou...předevčírem jsem vyhrál a úspěšně dostal 3k na účet...ostatní výplaty byly zamítnuty...z mých výplatních metod zmizela i metoda bankovního převodu...včera jsem zkusil vybrat přes bankovní kartu...450 eur...to samé...první výplata proběhla v pořádku, poté zamítnuta...teď se musím znovu ověřit...jen problém...když chci nahrát selfie ...píše to chyba...kontaktovaná podpora...vždy to samé...jde o to 9k na účtu...dávám závazek...Gama se velmi snaží zabránit výplatám...takže pozor a ruce pryč

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980

Kasino Gama

Automaticky přeloženo:

Sice už jsem provedl nespočet převodů, ale teď se musím znovu ověřovat a selfie fotka je také zamítnuta...jsem fakt v koncích...hraju už dlouho ale něco jako tohle se mi ještě nikdy nestalo....

Automaticky přeloženo:
wiednerchristian1980

Děkujeme za upřesnění názvu kasina. Musel jsem se zeptat pro každý případ, abychom se nespletli.

Viděl jsem, že jste psali o stejném problému v jeho obecném vláknu , takže se prosím držte jen jednoho z nich, protože není třeba šířit příspěvky po celém fóru, pokud se týkají stejného problému. Doufám, že rozumíte.

Když jsem si přečetl všechny informace, které jste nám poskytli, opravdu věřím, že byste zde měli podat stížnost a náš tým se pokusí záležitost prošetřit v tomto kasinu.

Použijte k tomu prosím tento odkaz a dobře vysvětlete problém, aby tým pro stížnosti získal všechny informace o tom, co se tam přesně děje.

Doufám, že budeme schopni komunikovat s kasinem a problém co nejdříve vyřešit.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli. Tady držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky