FórumDiskuze stížnostíPožadavky na ověření účtu (Nomini Casino)

Požadavky na ověření účtu (Nomini Casino)

před 4 roky od lauarual
|
5762 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 roky

Mnozí zde jistě požádají o selfie s dokumentem, aby ověřili svůj účet.

Ale požádalo vás kasino o selfie zastavením mobilního telefonu zobrazujícího stránky kasina? Nebo s počítačem na pozadí?

Jsem si jistý, že o to nikdy žádné kasino nepožádalo. Je to šílené!

Říkám vám, že NOMINI CASINO to žádá o ověření účtu.

Pokud nemáte počítač nebo nemáte 2 mobilní telefony, nebudete moci účet ověřit.

Ukazuji jim fotku toho, o co žádají.

filefile

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Wow! To je divné. Vím o požadavcích na fotografování s aktuálními novinami. Může to znít hloupě, ale Nomini pravděpodobně ví, co dělají. Možná mají problémy s zneužívajícími bonusů, kteří kupují selfie od náhodných lidí a registrují si nové účty na jejich jména. Kdo ví ... Existuje spousta kasin, takže pokud se vám nelíbí, jak se chovají k vám, můžete si vzít první výběr a jít pryč.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Přesně to plánuji!

Také mi dali signály, že to není vůbec spolehlivé:

* Kontaktoval jsem chat, abych zjistil stav mého odstoupení, a oni mi řekli, že obdrželi moje dokumenty a potřebovali pouze selfie. Nikdy jsem neposílal své dokumenty. VÝSTRAHA 1.

* Provedl jsem vklad, abych si vybral svůj bonus. Odmítli můj výběr, protože jsem nesplnil požadavky na sázení vkladu. V chatu mi řekli, že není nutné sázet vklad. Že jsem musel vložit jen minimální částku a díky tomu jsem si mohl vybrat své výhry (jak se to u všech kasin běžně stává).

Naštěstí jsem chatovou konverzaci uložil tam, kde mi řekli, že nemusím vsadit svůj vklad. VÝSTRAHA 2

Doufám, že budete ctít své slovo a dáte mi moje prostředky!

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Ukázali jste jim uloženou konverzaci a co řekli, když ji viděli?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Že udělali „chybu" tím, že mi řekli, že není nutné vsadit můj vklad.

Již jsem zde podal stížnost, protože mi odmítají platit.

Zdá se mi to naprosto nespravedlivé a hlavně mi připadá vážné, že nectí informace, které poskytují zákazníkům v chatu.

file


Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Zaprvé si nemyslím, že vás mohou přinutit hrát s vašimi penězi, aby si mohli vybrat své výhry, zadruhé, i když udělali chybu, měli by být za své chyby zodpovědní.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Úplně s vámi souhlasím!

Musí vlastnit své chyby!

Ale nevědí, neodpovídají na moje e-maily a už mi řekli, že mi nedají peníze a mé výdělky!

Jaká impotence a vztek!

filefile


Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

A poslední z tohoto románu ...

Žádají mě o „další vklad jiným platebním prostředkem"

Okamžitě jsem promluvil v chatu a bylo mi řečeno, že není nutné, abych provedl další vklad.

Dokážete si představit, jak špatné je toto kasino, prosím!

Musí to být vtip!

filefile

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Když kasina žádají o registraci spoustu věcí, které nedělám, může být trochu obtížné podat nějaké žádosti o registraci

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Existuje mnoho kasin, která fungují tímto způsobem, jsou nespolehlivá, navrhuji varovat před těmito špatnými praktikami

Automaticky přeloženo:
paulish
před 4 roky

Úplně s vámi souhlasím ..

Pokud někdo tady mohl vybrat peníze od Nomini, řekněte mu, jak to udělal!

Pro mě chtějí jen ukrást peníze!

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Ano !!!! Poté, co jsem tolikrát trval na tom!

Byla to opravdu bolest hlavy!

Řekli mi tolik různých věcí ... pomyslel jsem si: komu věřím?! Chat? Na mail?

Je naléhavě nutné zkontrolovat hodnocení tohoto kasina.

Kasino, které zpracovává informace poskytované zákazníkům neformálně, nelze hodnotit tak vysoko!

Ale nakonec jsem vyzvedl svých 36 eur!

Nyní zruším svůj účet v tomto kasinu!

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Chápu, že jste s nimi měli velmi špatné zkušenosti. Mluvil jsem s různými lidmi a pravdou je, že na základě toho nemůžeme jen snížit hodnocení.

Peníze jste dostali na konci dne. Ano, byl to hrozný zážitek, ale když jsem se podíval do našeho systému, v celé historii je proti kasinu pouze 1 oprávněná stížnost. Samozřejmě, pokud by více lidí tvrdilo, že od zákaznické podpory dostávali velmi odlišné informace, museli bychom kvůli hrozné zákaznické podpoře změnit hodnocení.

V současné době to vypadá, že jste měli opravdu smůlu, ale většina lidí je tam spokojená. Pokud by nebyli spokojeni, stížnosti by to odrážely.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 roky

Dobře ... přijímám vaše vysvětlení (k mé velké lítosti) haha

Doufám, že podobnou zkušenost už jindy nemám.


Automaticky přeloženo:
lauarual
před 4 roky

Dobré ráno,

Nedokážu z toho dopisu úplně udělat!

S přátelským pozdravem

Otto Gasche

Automaticky přeloženo:
otga
před 4 roky

Můžete se rozhodnout přeložit do svého jazyka!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky