Ahoj. Zoufale toužíme po pomoci s problémem s kasinem Getwin.
Hraji na místě 6-8 měsíců a bez problémů. byla vyplacena několikrát a největší výplata 1700 GBP. Měl dobrý průběh na konci června a měl 2 nevyřízené výběry, 3400 GBP a 2400 GBP. Odeslaný e-mail, který to pronásledoval, dostal obvyklou odpověď, že platba bude zpracována, jakmile od poskytovatele obdrží data o hře. odeslal tuto odpověď v minulosti a byl vyplacen Hráno 29.06.22, zatímco výběry byly čekající na vyřízení. dne 01.07.22 mi zablokovali přístup k účtu, žádná reakce na předchozí e-maily! Neporušil jsem žádné TC a zajímalo by mě, jestli mohu vůbec něco udělat?
Mnohokrát děkuji
Hi. Desperate for help with an issue with Getwin casino.
Been playing on site for 6-8months and no issues. been paid several times and biggest payout £1700. Had a good run at the end of june and had 2 pending withdrawals, £3400 and £2400. Sent email chasing it, was given the usual reply saying payment will be processed once game play data is received from provider. had sent this response in past and had been paid Played on the 29.06.22 whilst withdrawals were pending. on 01.07.22 they blocked my access to account, no response to previous emails at all! I have not breached any TC's and wondering if there is anything I can do at all?
many thanks