Dobrý den, obávám se, že očekáváte něco, co vám nyní nemůžeme poskytnout. Bohužel, proces stížnosti má daleko k živému chatování s agentem, takže obvykle trvá alespoň týden, než se věci dají do pohybu. Jelikož máme zítra Vánoce, čekal bych zpoždění.
Četl jsi to, prosím? Podívejte se prosím na svou stížnost + časovač 🙏
"Vzhledem ke zvýšenému objemu stížností v tomto ročním období vás prosíme o trpělivost při čekání na naše odpovědi. Naším cílem je zveřejnit každou stížnost do 48 hodin od odeslání, ale vyhrazujeme si až 7 dní na odpověď na případné následné komentáře. mějte prosím na paměti, že může trvat o něco déle, než bude vaše stížnost přidělena řešiteli, protože v současné době zpracováváme více než 900 stížností.
Velmi si vážíme vašeho pochopení. Přejeme vám krásné prázdniny a my se vám co nejdříve ozveme."
Časovač stížností navíc nyní ukazuje více než 4 dny na odpověď. Obávám se, že musíte být velmi trpělivý.
Hello, I fear you are expecting something we can't provide just now. Sadly, the complaint process is far from live chatting with an agent, so it usually takes at least a week or so to get things moving. Since tomorrow we have Christmas, I would expect a delay.
Have you read this, please? Kindly check out your complaint + the timer 🙏
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible."
Additionally, the complaint timer now shows more than 4 days to respond to you. I fear you have to be very patient.
Automaticky přeloženo: