FórumDiskuze stížnostíPomoc!!! Woocasino deaktivovalo můj účet poté, co jsem vyhrál 14000

Pomoc!!! Woocasino deaktivovalo můj účet poté, co jsem vyhrál 14000

před 3 roky od Stingysteve
|
2518 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Takže před pár dny jsem hrál na vkladu woocasino 60 $ a vyhrál 22000, takže jsem se pokusil vybrat prostředky, které stále rušily, a řekl, že musím ověřit svůj účet, ale už to bylo ověřeno, tak jsem jim to řekl, takže jsem se pokusil znovu vybrat a na můj účet byly zaslány stejné peníze, takže jsem kontaktoval živý chat a oni řekli, že mám 2 účty, což je lež, mám jen 1 účet a můj bratr má účet, který měl měsíce, který je již ověřený a provedl výběry, takže jsem znovu je kontaktujte a jak se dostávám k agentu živého chatu, odhlásím se ze svého účtu, jdu se znovu přihlásit a říká, že můj účet byl deaktivován, může mi s tím někdo pomoci, chci jen svých 14000 $, které jsem vyhrál

Automaticky přeloženo:
Stingysteve
před 3 roky

Páni! V takovém případě byste měli podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints

Věřím, že to má něco společného s účtem vašeho bratra, ale pokud byly ověřeny oba účty (váš i váš bratr), měli byste mít právo požadovat výhru. Podobný případ jsme již měli před několika měsíci.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ne, myslel jsem si, že to byl problém, ale ne. Pravděpodobné bylo, že jsem požádal o nastavení limitu 200 $ na můj účet, abych neutratil všechny své výhry, protože nastal problém s výběry, které nebudou fungovat, nemají tušení proč, ale řekli, že jsem řekl agentovi živého chatu mít problém s hazardem, takže deaktivovali můj účet a odmítají jej aktivovat

Automaticky přeloženo:
Stingysteve
před 3 roky

V případě, že váš účet uzavřeli kvůli problému s hazardem, pak by to pro vás nemělo být tak špatné, protože stále máte právo na výhru. Takže bych se jich nyní zeptal, jak vám vyplatí výhru, když zruší účet.

Vlastně jsme to museli řešit, když jsem pracoval v kasinu, a pak jsme peníze obvykle poslali bankovním převodem na bankovní účet zákazníka (to bylo ověřeno - potřebovali nám poslat bankovní výpis s číslem účtu, jménem, adresa atd.)

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ano, budou mi dávat výhry, ale chtějí snímek mého online bankovnictví ukazující alespoň jeden vklad do kasina, ale je to tak, že jsem použil gigadat k odeslání interac do woocasino, takže v mém online bankovnictví to jen říká gigadat ne woocasino, takže nemám tušení, co mám dělat teď?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky