FórumDiskuze stížnostíPokračujte v mé stížnosti

Pokračujte v mé stížnosti

před měsícem od Tel112815
|
729 zobrazení 14 odpovědí |
|
před měsícem

Před 1 týdnem jsem podal stížnost. Zpočátku agent kasinového guru, kterého jsme přidělili mému případu, reagoval až nyní. Pokračoval jsem v odesílání následné zprávy o mém případu, ale agent tge již neodpovídá. Nějaké myšlenky na to!? Mimochodem moje stížnost se týká opožděné platby, která je již 3 týdny zpožděna a zákaznický servis kasina také nereaguje.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

Dobrý den.

Chápu, že se může zdát, že jsme zapomněli odpovědět, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pokud si uděláte čas na prošetření stížnosti, zjistíte dvě důležité věci:

  • Upřímně řečeno, kasino má ještě nějaký čas na vyplacení – vysvětleno slovy: „Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."
  • Stížnost je vybavena časovačem, který zasévá čas, který má Nick ještě na to, aby se vrátil k případu:

file

Víte, každá strana, což znamená, že specialisté Casino Guru, hráči a zástupci kasina mají vždy celý týden na odpověď. V případě, že hráč podal svou stížnost dříve než 14 celých dnů po odeslání související žádosti o výběr, časovač je nastaven tak, aby přesně končil čtrnáctý den.

Prosím, dejte Nickovi čas, který časovač navrhuje.

Pokročili jste náhodou nějak s kasinem?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Od 1. září jsem od kasina nedostal žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

To je opravdu smutná zpráva. Můžeme tedy očekávat, že toto kasino překročí výše zmíněný čtrnáctidenní limit, což bude mít za následek další vyšetřování z naší strany.

Pokud se s tím dá něco dělat, buďte si jisti, že se naši specialisté pokusí najít spravedlivé řešení. Vyžaduje to jen určité množství času; prosím vydržte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Myslím, že uplynuly 4 dny, mám stále čekat na Nickovu odpověď, dokud neuplynou zbývající hodiny?


Pro kasino stále nereagují a žádný pokrok v mých nevyřízených výběrech.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stále jsem o Nickovi neslyšel, čas už uplynul. Jakákoli zpětná vazba by byla velmi oceněna.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

Hej. Omlouvám se za toto zpoždění a okamžitě uvědomím Nicka.

Prosím, buďte trpěliví, dokud neodpoví.🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je tu někdo, kdo by mi mohl poskytnout aktuální informace o mé stížnosti? Časovač již uplynul, ale od agenta guru kasina jsem nedostal žádnou odpověď. Kromě toho jsem také minulý týden psal na toto fórum, někdo mi řekl, abych počkal, ale pak v mém případě není žádná zpětná vazba.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

Ahoj, jak vidíš, Romi se do toho už zapojila. Není třeba zakládat nové vlákno, řekl bych - přebíráme to odtud.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Legrační je, že mě Nick převedl k jinému agentovi, takže časovač je nyní resetován a musím znovu čekat dalších 6 dní? Lol. Chcete, abych počkal 2 měsíce?

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

Chápu vaši frustraci. Čekání není nikdy snadné, zvláště když očekávaná doba již uplynula. Pro rychlejší odpověď může být užitečné znovu se spojit s týmem podpory nebo přímo označit agenta Casino Guru ve svém příspěvku na fóru. Doufejme, že brzy dostanete zpětnou vazbu, na kterou čekáte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Legrační je, že mě Nick převedl k jinému agentovi, takže časovač je nyní resetován a musím znovu čekat dalších 6 dní? Lol. Chcete, abych počkal 2 měsíce?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jde o standardní proces s reklamací. Nick je řešitelem první reakce, jak tomu říkáme, a když se případ, řekněme, zkomplikuje, převezme ho jeden z našich specialistů na stížnosti.

Zkuste tomu procesu důvěřovat, prosím; jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Henkey
před měsícem

Díky Henkey

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jde o standardní proces s reklamací. Nick je řešitelem první reakce, jak tomu říkáme, a když se případ, řekněme, zkomplikuje, převezme ho jeden z našich specialistů na stížnosti.

Zkuste tomu procesu důvěřovat, prosím; jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Díky Romi, žádný strach, stále budu trpělivě čekat, až se to vyřeší. Natalia odpověděla na můj otevřený případ a sáhla do kasina.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před měsícem

Pěkný. Doufejme, že teď ve vašem případě uvidíme nějaký pohyb.

Stále nás prosím informujte o případných novinkách.🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky