DomůFórumDiskuze stížnostíPokračujte v mé stížnosti

Pokračujte v mé stížnosti

před 3 měsíci od Tel112815
|
944 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 3 měsíci

Před 1 týdnem jsem podal stížnost. Zpočátku agent kasinového guru, kterého jsme přidělili mému případu, reagoval až nyní. Pokračoval jsem v odesílání následné zprávy o mém případu, ale agent tge již neodpovídá. Nějaké myšlenky na to!? Mimochodem moje stížnost se týká opožděné platby, která je již 3 týdny zpožděna a zákaznický servis kasina také nereaguje.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 3 měsíci

Dobrý den.

Chápu, že se může zdát, že jsme zapomněli odpovědět, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pokud si uděláte čas na prošetření stížnosti, zjistíte dvě důležité věci:

  • Upřímně řečeno, kasino má ještě nějaký čas na vyplacení – vysvětleno slovy: „Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."
  • Stížnost je vybavena časovačem, který zasévá čas, který má Nick ještě na to, aby se vrátil k případu:

file

Víte, každá strana, což znamená, že specialisté Casino Guru, hráči a zástupci kasina mají vždy celý týden na odpověď. V případě, že hráč podal svou stížnost dříve než 14 celých dnů po odeslání související žádosti o výběr, časovač je nastaven tak, aby přesně končil čtrnáctý den.

Prosím, dejte Nickovi čas, který časovač navrhuje.

Pokročili jste náhodou nějak s kasinem?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Od 1. září jsem od kasina nedostal žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 3 měsíci

To je opravdu smutná zpráva. Můžeme tedy očekávat, že toto kasino překročí výše zmíněný čtrnáctidenní limit, což bude mít za následek další vyšetřování z naší strany.

Pokud se s tím dá něco dělat, buďte si jisti, že se naši specialisté pokusí najít spravedlivé řešení. Vyžaduje to jen určité množství času; prosím vydržte.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Myslím, že uplynuly 4 dny, mám stále čekat na Nickovu odpověď, dokud neuplynou zbývající hodiny?


Pro kasino stále nereagují a žádný pokrok v mých nevyřízených výběrech.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále jsem o Nickovi neslyšel, čas už uplynul. Jakákoli zpětná vazba by byla velmi oceněna.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 2 měsíci

Hej. Omlouvám se za toto zpoždění a okamžitě uvědomím Nicka.

Prosím, buďte trpěliví, dokud neodpoví.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je tu někdo, kdo by mi mohl poskytnout aktuální informace o mé stížnosti? Časovač již uplynul, ale od agenta guru kasina jsem nedostal žádnou odpověď. Kromě toho jsem také minulý týden psal na toto fórum, někdo mi řekl, abych počkal, ale pak v mém případě není žádná zpětná vazba.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 2 měsíci

Ahoj, jak vidíš, Romi se do toho už zapojila. Není třeba zakládat nové vlákno, řekl bych - přebíráme to odtud.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Legrační je, že mě Nick převedl k jinému agentovi, takže časovač je nyní resetován a musím znovu čekat dalších 6 dní? Lol. Chcete, abych počkal 2 měsíce?

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 2 měsíci

Chápu vaši frustraci. Čekání není nikdy snadné, zvláště když očekávaná doba již uplynula. Pro rychlejší odpověď může být užitečné znovu se spojit s týmem podpory nebo přímo označit agenta Casino Guru ve svém příspěvku na fóru. Doufejme, že brzy dostanete zpětnou vazbu, na kterou čekáte.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Legrační je, že mě Nick převedl k jinému agentovi, takže časovač je nyní resetován a musím znovu čekat dalších 6 dní? Lol. Chcete, abych počkal 2 měsíce?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jde o standardní proces s reklamací. Nick je řešitelem první reakce, jak tomu říkáme, a když se případ, řekněme, zkomplikuje, převezme ho jeden z našich specialistů na stížnosti.

Zkuste tomu procesu důvěřovat, prosím; jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Henkey
před 2 měsíci

Díky Henkey

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jde o standardní proces s reklamací. Nick je řešitelem první reakce, jak tomu říkáme, a když se případ, řekněme, zkomplikuje, převezme ho jeden z našich specialistů na stížnosti.

Zkuste tomu procesu důvěřovat, prosím; jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Díky Romi, žádný strach, stále budu trpělivě čekat, až se to vyřeší. Natalia odpověděla na můj otevřený případ a sáhla do kasina.

Automaticky přeloženo:
Tel112815
před 2 měsíci

Pěkný. Doufejme, že teď ve vašem případě uvidíme nějaký pohyb.

Stále nás prosím informujte o případných novinkách.🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky