Dobrý den.
Chápu, že se může zdát, že jsme zapomněli odpovědět, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pokud si uděláte čas na prošetření stížnosti, zjistíte dvě důležité věci:
- Upřímně řečeno, kasino má ještě nějaký čas na vyplacení – vysvětleno slovy: „Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr."
- Stížnost je vybavena časovačem, který zasévá čas, který má Nick ještě na to, aby se vrátil k případu:
Víte, každá strana, což znamená, že specialisté Casino Guru, hráči a zástupci kasina mají vždy celý týden na odpověď. V případě, že hráč podal svou stížnost dříve než 14 celých dnů po odeslání související žádosti o výběr, časovač je nastaven tak, aby přesně končil čtrnáctý den.
Prosím, dejte Nickovi čas, který časovač navrhuje.
Pokročili jste náhodou nějak s kasinem?
Hello there.
I understand it may seem like we forgot to respond back, but actually it's not the case. If you take time to investigate the complaint, you will find out two important things:
- Frankly, the casino still has some time to pay out - explained by "That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
- The complaint is equipped with the timer, which sows the time Nick still has to get back to the case:
You see, each party, meaning Casino Guru specialists, players, and casino representatives always have a full week to respond. In case the player submitted his complaint sooner than 14 full days upon submitting the associated withdrawal request, the timer is set to end the fourteenth day precisely.
Please give Nick the time that the timer suggests.
Have you, per chance, somehow progressed with the casino?
Automaticky přeloženo: