DomůFórumDiskuze stížnostíPodvod LEGIAN CASINO

Podvod LEGIAN CASINO

 od francescoterroni05
|
3 155 zobrazení 62 odpovědí |
|
1 2...4

Měl jsem trvale uzavřený účet kvůli závislosti na hazardních hrách, magicky mi znovu otevřeli účet tím, že mě pozvali ke hře a poděkovali mi za to, že jsem se vrátil, a způsobili mi ztrátu dalších 2492 EUR, které chci, aby mi vrátili peníze, nebo podniknu právní kroky, protože to, co udělali pro někoho, kdo trpí závislostí na hazardních hrách, je zločin.

Automaticky přeloženo:
francescoterroni05

Ahoj! Vidím to jako určitý druh prohlášení, takže mi dovolte přidat odkaz na související stížnost 👈

Mám však otázku - nemusíte samozřejmě odpovídat.

Co bylo impulsem vrátit se do kasina? Byla to nějaká e-mailová nabídka nebo vás přímo kontaktoval nějaký manažer?

Krátce jsem četl stížnost, ale je to důležité, tak se raději ptám.


Automaticky přeloženo:
Radka

Řekli mi e-mailem "znovu jsme otevřeli váš účet, můžete se vrátit ke hře, kdykoli budete chtít s bonusem % atd."


jakmile jsem znovu vložil peníze, řeklo "vítejte zpět"

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
francescoterroni05

Dobře, to je jistě velmi nestandardní průběh událostí. Ujistěte se, že jste Dominikovi poskytli tento e-mail. Dle mého názoru to bude velmi důležitá součást reklamačního procesu.

Jakmile hráč uzavře účet v kasinu kvůli závislosti na hazardních hrách, řekl bych, že by účet neměl být otevřen, i když se hráč vrátí a požádá o to. No, to je smysl sebevyloučení.

Automaticky přeloženo:

Bohužel ten email už nemám. file To byla odpověď od mého VIP manažera

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

file Toto je živý chat

Automaticky přeloženo:

Podívej se na sebe, jak jsou směšní, místo aby odpovídali na e-maily, čeho se trápí? filefile teď jsem se také podíval na pilota důvěry, myslíš, že budou šťastní?

Automaticky přeloženo:
francescoterroni05

Podle toho, co jsem četl, je to zvláštní. VIP manažer mluví o tom, že vám měl přijít email a že vám neodpoví, což je dost neprofesionální. Live chat se opět omlouvá za nedorozumění a podobně, ale vypadá to, že nakonec nikdo nic neopravil, což je smutné.

Každopádně je škoda, že nemá email, který by se při reklamaci jistě hodil, ale doufám, že se celá tato situace nějak vyřeší a do tohoto kasina se již nebudete moci přihlásit.

Teď si ale budeme muset počkat na Dominika a na to, jak se případ vyvine dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Mně by stačilo vrátit peníze, to je vše

Automaticky přeloženo:
francescoterroni05

Nezapomeňte se podívat na svou stížnost a vše bude vyřešeno. Mohu napsat svůj názor na fórum, ale váš problém neřeším. To je na posouzení odborníků. Tak doufám, že to dopadne spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Bohužel mi nijak neodpovídají, telegramové e-maily jakoby zmizely..

Automaticky přeloženo:
Jaro

Bohužel si myslím, že s těmi lidmi nic nevyřešíme... e-maily od tg úplně zmizely, představte si, že vyjdou a přiznají svou vinu, ve skutečnosti se podívejte na úroveň, na které jsme file

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Nezapomeňte se podívat na svou stížnost a vše bude vyřešeno. Mohu napsat svůj názor na fórum, ale váš problém neřeším. To je na posouzení odborníků. Tak doufám, že to dopadne spravedlivě.

Automaticky přeloženo:

Tady jsou novinky filefile to je přiznání viny od legiana filefile

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
francescoterroni05

Díky za screenshoty a že jsi je dal i do reklamačního vlákna, určitě se budou hodit. Dominika dělá vše pro to, aby vám pomohla a myslím si, že vzhledem k tomu, že kasino má poměrně vysoký Safety index, pokusí se s tím něco udělat, když je kontaktujeme. Minimálně doufám, že poskytnou nějaký názor, o který se budou rozhodovat.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji moc za to, co děláte, jste skvělí! Také držím palce, protože kvůli tomuto příběhu se budu snažit vyjít s penězi a nemáte ponětí, jak moc trpím pocitem viny za to, že jsem znovu hrál, i když to nebyla tak úplně moje chyba. Pokud by to byli vážní lidé, protože chyba byla jejich, vrácení peněz by byl jediný užitečný názor a myslím, že by jim to také udělalo dobrou reklamu, protože ukázat, že když uděláte chybu, můžete ji napravit, je jedna z nejlepších věcí v životě.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ahoj francesco,


Mám úplně stejný problém jako ty.

vracejí ti peníze?

Automaticky přeloženo:
Ed1830

Ahoj Ignorují mě, což je rozdíl, dnes mi poslali e-mail s dotazem na důvody poté, co jsem jim podrobně vysvětlil každý jednotlivý detail ve více než 10 e-mailech mezi podporou a VIP oddělením.

Automaticky přeloženo:

Stejný příběh zde. Odeslal jsem několik e-mailů, jak to požadoval živý chat. A 0 odpovědí. Nic .

alespoň jsem je přiznal, že se svou technickou chybou udělali chybu!

také přidat. Co bylo divné. Jeden z operátorů mě požádal o bankovní údaje. Což ve mně vyvolalo naději, že vrátí peníze.

nicméně do této doby nic.

alespoň odpověděli na váš mail.

stále čekám….

Automaticky přeloženo:

Je velmi podezřelé, že vás požádali o vaše bankovní údaje, protože by je již měli mít, pokud s nimi nahráváte a vybíráte 😅

Myslím, že nám nevrátí ani 5 €, protože kdo ví, kolik dalších jako my by to muselo vrátit

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Pravda .

doufáte, že nám vrátí peníze?

a dostal jsi email z kasina?

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky