FórumDiskuze stížnostíPlay Logia NV (Win Unique atd.) VAROVÁNÍ - Nevyplácení

Play Logia NV (Win Unique atd.) VAROVÁNÍ - Nevyplácení

před 9 měsíci od michaeluffendale
|
3943 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ahoj všichni,


Play Login NV již nevyplácí hráčům. Posílají absurdní bonusy 675% na 6k atd. Stejné chování používá scatterhall, pocketplay atd.


Výběr 100 eur čeká na jeden měsíc. Pobíhali stejně jako všichni ostatní, teď dokonce zašli tak daleko, že tvrdí, že ostatní hráči mají přednost přede mnou.


Podívejte se na všechny snímky obrazovky níže.


Prosím, drž se stranou, jde to jen jedním směrem. Mají proti nim také obvinění u soudu v Curacau.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
michaeluffendale
před 9 měsíci

Ahoj, omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Mohu však vědět, o jakém kasinu mluvíme, protože z toho nemám ponětí.

Pokud jde o váš výběr, myslím si, že výběr 100 eur za měsíc je příliš dlouhý, protože máte ověřený účet, a proto jen proto, že jste v plusu, to tak dlouhé být nemá. To není moc fér, řekl bych.

Proto Vám doporučujiotevřít stížnost zde , kde se Vám náš tým pokusí pomoci.

Uděláš to?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nulový bod ve stížnosti by byl ztrátou času vašich stránek a mého. Jsou úplně darebáci, zběžné vyhledávání online vám to řekne.

Toto kasino je výherní jedinečné nebo jedinečné kasino.

Neprovádějí výběry žádných hráčů a rozesílají denní bonusy ve výši 675 % až 6 tisíc atd.

Doufám, že casinoguru dostane varování, protože to je to, co scatterhall hráčům udělal.

Automaticky přeloženo:
michaeluffendale
před 9 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Právě jsem zkontroloval toto kasino a jeho bezpečnostní index na našem webu je velmi nízký s několika varováními. Myslím, že to mluví za vše o tom, co toto kasino pravděpodobně je, a byl bych velmi opatrný před vkladem zde.

Každopádně ti taky nevyplatili peníze? Proč si myslíte, že podání stížnosti by byla ztráta času?

Automaticky přeloženo:
michaeluffendale
před 9 měsíci

Ahoj michaeluffendale,

Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste s naší platformou zažili. Chápeme frustraci způsobenou zpožděním vašeho výběru a oceňujeme vaši trpělivost, takže náš tým pilně pracoval na zpracování vašeho výběru a s potěšením vám oznamuji, že bylo dnes schváleno. Litujeme jakékoli nedorozumění ohledně ostatních hráčů a zavázali jsme se věnovat každému případu stejnou pozornost.

Pro další pomoc a aktualizace vašeho účtu kontaktujte náš tým zákaznické podpory na adrese service@winunique.com . Jsme tu, abychom vám pomohli a řešili jakékoli další obavy, které můžete mít.

Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení, protože pracujeme na rychlém vyřešení této záležitosti.

S pozdravem,


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 9 měsíci

Také jste měli můj výběr obrovských 100 eur čekajících na více než 1 měsíc! Jsem plně prověřený.


Děláte to jednoduše všem irským hráčům?


Na chatu mi bylo řečeno, že upřednostňujete nové hráče.....Vůbec to nezní jako kasino s problémy s penězi?


filefile


V příloze jsou ty nesmysly, které mi měsíc vyprávěli v chatu. Nikdo mi nikdy neposlal e-mail a výběr tak zůstal měsíc čekající...


file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 9 měsíci

file Po měsíci čekání jsem je nazval lháři. Agent pak řekl, že moje peníze byly kvůli tomu zadržovány.


Tato skupina je zjevně darebná, jak řekli ostatní hráči. Toto je jediná stránka, kterou jsem našel, kde z nějakého důvodu nejsou na černé listině.

Automaticky přeloženo:
paullangford
před 9 měsíci

Ahoj.

Doufám, že zástupce kasina pomůže. Pokud však ohledně odstoupení zůstáváte ve stejné pozici, zvažte prosím podání stížnosti – je to zdarma a vyžaduje jen určitou přípravu a čas.

Chcete-li získat tuto základní představu, přečtěte si tuto příručku .

Budu tady, když budeš něco potřebovat. Neváhejte se zeptat, pokud potřebujete. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Děkuji.


Asi to budu muset udělat.

Automaticky přeloženo:
paullangford
před 9 měsíci

Chápu.

Pokud máte potíže nebo vás napadnou nějaké otázky, zeptejte se.

Pokud mohu přidat svůj názor, dal bych zástupci kasina několik dní na odpověď. Ale je to samozřejmě na vás.

Doufám, že to takhle neskončí! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 9 měsíci

Pokud neobdržím odpověď a výběr bude zpracován do zítřka, budu muset podat stížnost přes casinoguru.


Opět mi chat neposlal e-mail, jak 'slíbili'....Už to 'slíbili' asi 5x.

Automaticky přeloženo:
paullangford
před 9 měsíci

Je škoda, že kasino neplní to, co slibuje, ale jak již bylo avizováno, máte možnost využít naši bezplatnou funkci – stížnost.

Byla bych moc ráda, kdyby to nebylo potřeba a váš případ by se vyřešil, ale nevím, jestli bude.

Dejte nám vědět, zda podá stížnost. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
paullangford
před 9 měsíci

Ahoj Pavle,


Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a upřímně děkujeme za pochopení. Píši vám, abych vás informoval, že žádost o stažení předložená příslušnému oddělení byla řádně zkontrolována a schválena. Potřebné interní procesy byly dokončeny a transakce je nyní v rukou našeho bankovního partnera k dalšímu zpracování.

Pro další pomoc a aktualizace vašeho účtu kontaktujte náš tým zákaznické podpory na adrese service@winunique.com . Jsme tu, abychom vám pomohli a řešili jakékoli další obavy, které můžete mít.


S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 8 měsíci
Upravil Radka před 8 měsíci
Důvod: odkaz na stížnost je nyní klikatelný
Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 7 měsíci

Znovu - rád bych, abyste se to pokusili vysvětlit....


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/winunique-casino-stolen-balance-due-to-inability-to-do-maths#post-87653


Také ignorujete moji aktivní stížnost na vás, protože jste ignorovali soudní příkaz a nemáte žádnou fyzickou adresu, takže vás exekuce nemohl najít....

Automaticky přeloženo:
Win Unique Casino
před 7 měsíci

Zajímavé, že jste přestali odpovídat ve vláknu stížnosti poté, co casinoguru poukázal na to, že vaše matematika byla špatná. Viz. níže….


Pořád se snažíš ukrást moje peníze? Ignorování soudních příkazů, vymáhání a kasinového guru?


file

Automaticky přeloženo:
dormanpete
před 7 měsíci

Dobrý den, vidím, že kasino na vaši stížnost ještě nereagovalo a zbývá nějaký čas. Pokud tak neučiní, časovač se prodlouží o další týden, ale byl bych moc rád, kdyby mi co nejdříve odpověděli, aby se celý případ posunul dál a vyřešil se.

Od poslední odpovědi kasina nemáte stále nic nového?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vše je černobílé.


Kasino se dopustilo krádeže. Ignoroval rozsudek soudu proti nim. Vymáhání je nemůže najít, protože používají falešnou adresu, jejich platební systém provozuje stejná osoba, žena, která neexistuje a řídí několik společností.


Guru kasina ve stížnosti jim zdůraznil, že jejich matematika nefunguje a pravidlo, které se snaží prosadit na mém účtu, neplatí.


Rád poskytnu všechny soudní příkazy a důkazy, že provozují podvod, takže jsou na této stránce na černé listině. Udělal jsem to na askgambelrs, kasino freak a další a byli na černé listině.

Automaticky přeloženo:
dormanpete
před 7 měsíci

Vidím, že časovač již byl prodloužen, protože kasino neodpovědělo. Uvidíme, jak si s tím teď poradí. Pokud nebudou reagovat, dostanou černé body a bude to mít dopad na jejich index bezpečnosti.

Co se týče blacklistu, na našich stránkách to neděláme. Hledáme pouze relevantní černé listiny, kde se kasino nachází.

Každopádně bych byl rád, kdyby se váš případ vyřešil a protože kasino odpovědělo již dříve, kdyby to udělali znovu. Nejsem si jistý, zda se tak stane a na konečný výsledek si budeme muset počkat.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Oceňuji, že vaší prací je předávat empatii atd.


Ale toto kasino (což mohu dokázat) porušuje soudní rozhodnutí a aktivně okrádá hráče (což mohu dokázat).


Nemít na svém webu velké varování je nedbalé a nesete odpovědnost za budoucí ztráty.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky